Ceny tabletow

Data: 2013-12-15 09:35:18
Autor: Michal Tyrala
Ceny tabletow
On Wed, 11 Dec 2013 23:45:25 +0100, J.F. wrote:
 Ile kosztuja tablety kazdy widzi.

 Ile kosztuja dobre smartfony tez kazdy widzi.

 Ale czemu telefony takie drogie ?

To wez do rozwazan tablety, ktore nie są slabsze od smartfonow. Dalej
telefony takie drogie?

Bo ja wiem, ze jak się wezmie S4 vs jakis odpad z biedronki, z
wyswietlaczem 800x480, bez 3G, etc to wyjdzie ze fon drogi, ale czy
takie porownywanie ma sens? Na pewno?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-12-15 15:58:25
Autor: J.F.
Ceny tabletow
Dnia Sun, 15 Dec 2013 09:35:18 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
[...]

S4 z jego OLED to nie wiem czy jest z czym porownac, ale przeciez
Samsung robi tez tablety, i wydaje mi sie ze tansze sa.

J.

Data: 2013-12-16 10:18:06
Autor: Michal Tyrala
Ceny tabletow
On Sun, 15 Dec 2013 15:58:25 +0100, J.F. wrote:
> [...]

 S4 z jego OLED to nie wiem czy jest z czym porownac, ale przeciez
 Samsung robi tez tablety, i wydaje mi sie ze tansze sa.

,,nie wiem'' i ,,wydaje mi się''. Super. Moze zamiast zasyfiac usenet
poszukasz sobie troche w sieci?

Data: 2013-12-18 17:50:31
Autor: John Kołalsky
Ceny tabletow

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl>

...Moze zamiast zasyfiac usenet
poszukasz sobie troche w sieci?

Po co ten usenet jak nie właśnie do takiego "zasyfiania" ?

Ceny tabletow