Ceny używanych BMW

Data: 2011-07-18 11:03:49
Autor: Rychu
Ceny używanych BMW
Tak z ciekawości raz na jakiś czas zajeżdżam do Inchcape'a w DC
i oglądam to co mają wystawione przed salonem. Głównie z "nadzieją",
że trafi się 128/135i w śmiesznej cenie. Tak od roku sobie jeżdżę,
byłem również w sobotę. Jak zwykle pooglądałem sobie wszystko co
stało i zacząłem się zastanawiać skąd się biorą te ceny na tych
autach. Popyt reguluje cenę, ale 250 koła za 3 letnią 650 z 11kkm
to kupa kasy. 125 koła za 118i 4d to już w ogóle jakiś śmiech.
Przecież tego nikt nie kupi... Co ciekawe odnoszę wrażenie, że
jest w zasadzie cały czas ceny używanych aut idą w górę. Drożeją
nowe i przez to ludzie liczą, że i używane sprzedadzą drożej
często wyliczając cenę jako procent _aktualnej_ ceny nowego auta.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-18 11:12:23
Autor: to
Ceny uywanych BMW
begin Rychu
często wyliczając cenę jako procent
_aktualnej_ ceny nowego auta.

A jak niby mają wyliczać? Jakby nowe staniały, to za stare byś zapłacił procent od ceny nowego kiedyś tam, gdy jeszcze było droższe? Też nie.

Data: 2011-07-18 11:28:20
Autor: CeSaR
Ceny uywanych BMW
Popyt reguluje cen, ale 250 koa za 3 letni 650 z 11kkm
to kupa kasy. 125 koa za 118i 4d to ju w ogle jaki miech.

Ceny BMW serii 1 s generalnie dziwne. 1.6 benzyna w podstawie za ponad 100kpln?

Przecie tego nikt nie kupi...

Chyba tylko jeli komu zaley na wysokiej racie leasingowej.

Data: 2011-07-18 11:40:04
Autor: Rychu
Ceny u�ywanych BMW
W dniu 2011-07-18 11:28, CeSaR pisze:
[...]

Ogólnie z popytem jest ciężko, więc jak się ma trochę cierpliwości
to jest szansa na dobrą cenę. Pytanie tylko jaka to jest dobra.
Opchnęliśmy firmowe 130i w hatchbacku za 80 koła i do tej pory tego
żałuję, bo był to chyba najlepszy samochód z jakim miałem okazję mieć
do czynienia. Moim zdaniem był wart zdecydowanie więcej... tylko
nikt go za więcej nie chciał kupić. :) Teraz się oglądam też za
jedynką tylko, że w coupe i liczę właśnie na jakiegoś 4 latka
w dobrej cenie z małym przebiegiem.

Przecie� tego nikt nie kupi...
Chyba tylko je�li komu� zale�y na wysokiej racie leasingowej.

Mi tak naprawdę zależy na 35i pod maską, układzie jezdnym
i ewentualnie DSC na zimę. Klima, szyberdach, "zenony", pakiety
oświetlenia, lakier metalic, podgrzewane fotele, radio, pakiety
internet, itp. duperele nie są mi potrzebne. W sumie nawet tylnej
kanapy mogłoby nie być i tak jestem przyzwyczajony do dwumiejscówki. ;P
Niestety nie robią takich wersji, a jeśli już to robią drożej niż
full wypas.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-18 11:51:07
Autor: Arek
Ceny uywanych BMW
[...]

Wyglda na to, e dziadki z Niemiec nie chc popyla tym do kocioa wic mao tego przyjeda do nas. Inna sprawa, e w Niemczech to do popularny samochd, aczkolwiek nie wrd kocielnych dziadkw.

A.

Data: 2011-07-18 12:14:53
Autor: CeSaR
Ceny uywanych BMW
Wyglda na to, e dziadki z Niemiec nie chc popyla tym do kocioa wic mao tego przyjeda do nas. Inna sprawa, e w Niemczech to do popularny samochd, aczkolwiek nie wrd kocielnych dziadkw.

Sia nabywcza Niemca i Polaka jest niestety rna :-(
Dla mnie jedynka to samochd may, wcale nie wykoczony jako super, z wyposaeniem powiedzmy normalnym, bez ekstrawagancji.
W podstawie kosztuje stwk. Dzikuj - postoj. O gustach si nie dyskutuje, nie mam zamiaru roztrzsac co bym kupi za stwk ale patrzc na nasze drogi, korki, koleiny itd nie widz jakiego uzasadnienia dla takiego samochodu.

Data: 2011-07-18 16:00:08
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Ceny używanych BMW
On 2011-07-18 11:28, CeSaR wrote:
Popyt reguluje cenê, ale 250 ko³a za 3 letni± 650 z 11kkm
to kupa kasy. 125 ko³a za 118i 4d to ju¿ w ogóle jaki¶ ¶miech.

Ceny BMW serii 1 s± generalnie dziwne. 1.6 benzyna w podstawie za ponad
100kpln?

Ceny są "dziwne" głównie w Polsce.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-07-19 08:05:05
Autor: Robert Rędziak
Ceny używanych BMW
On Mon, 18 Jul 2011 16:00:08 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik
<tutak@spam.won> wrote:

Ceny s "dziwne" gwnie w Polsce.

 Taaaa... W UK 135i z mPasztetem, dwusprzgwk i paroma innymi
 bzdetami wychodzi, wg konfiguratora, ciut ponad 170k (~37k). U
 nas zaczyna si od 191kPLN i po dozbrojeniu wyskoczy ponad
 200...

 r.
robert rdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-07-19 11:03:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ceny używanych BMW
<tutak@spam.won>  wrote:

Ceny są "dziwne" głównie w Polsce.

  Taaaa... W UK 135i z mPasztetem, dwusprzęgłówką i paroma innymi
  bzdetami wychodzi, wg konfiguratora, ciut ponad 170k (~Ł37k). U
  nas zaczyna się od 191kPLN i po dozbrojeniu wyskoczy ponad
  200...

Przy czym oni, te 37k£ są w stanie zarobić znacznie szybciej niż my 200kzł. Różnica w zarobkach jest kolosalna.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-07-19 12:14:04
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Ceny uywanych BMW
<tutak@spam.won>  wrote:

[...]

Jesli zaczyna si od 191 to wyskoczy znaczco powyej 200.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-07-19 18:55:45
Autor: Robert Rędziak
Ceny używanych BMW
On Tue, 19 Jul 2011 12:14:04 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik
<tutak@spam.won> wrote:

Jesli zaczyna si od 191 to wyskoczy znaczco powyej 200.

 Sama skrzynia wywinduje cen powyej 200k. Reszty dodatkw nawet
 nie chciaoby mi si liczy...

Data: 2011-07-18 11:30:55
Autor: BaX
Ceny używanych BMW
[...]

Wiesz ile "stracił" posiadacz tego auta przez te 3 lata? 250kzł to ani dużo ani mało za takiej klasy auto z takim przebiegiem biorąc pod uwagę jego cenę startową. Ile w/g Ciebie 3-letnie BMW seri '6' z najmocniejszym seryjnym silnikiem powinno kosztowac?

Data: 2011-07-18 11:50:13
Autor: Rychu
Ceny używanych BMW
W dniu 2011-07-18 11:30, BaX pisze:
[...]

O ile je kupił po takiej cenie jaką podają w katalogach to dużo,
ale wiem z doświadczenia, że w BMW można bardzo dużo ugadać.
Zwłaszcza jeśli jest się "stałym" klientem. Mógł oddać 6 w rozliczeniu
i wziąć np. X6 za złotówkę.

Cena nowej to już w ogóle kosmos. :) Między 25 tysięcy, a 60 tysięcy
jest spora różnica... między 250, a 600 już trochę mniejsza. :)
Ktoś kto kupuje 6 albo ma kasę, albo chce udawać, że ma kasę*. Jeśli
ma kasę, to kupi nowe, jeśli chce udawać, że ma to to może być za dużo.
Prawda jest taka, że te ceny na allegro i w salonach, to ceny za które
auta się nie sprzedają, bo ciągle tam stoją. Nie widziałem 6 za 150
koła, więc pewnie za tyle się sprzedają. :)

* o ile mówimy o "normalnym" kupcu, a nie fanatyku BMW.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-18 12:23:13
Autor: Przemysław Czaja
Ceny używanych BMW

Użytkownik "Rychu"

Cena nowej to już w ogóle kosmos. :) Między 25 tysięcy, a 60 tysięcy
jest spora różnica... między 250, a 600 już trochę mniejsza. :)

60 - 25 = 35
600 - 250 = 350

Jeśli dla ciebie 350 jest mniejsze od 35, to zastanawiam się w jaki sposób zarabiasz na te auta ;-)

Fajny żart?

Pozdrówki :)

Data: 2011-07-18 12:48:17
Autor: Rychu
Ceny używanych BMW
Użytkownik "Rychu"
[...]

No właśnie w taki... jednemu klientowi robi różnicę czy zapłaci
800 czy 1000zł... innemu nie robi czy zapłaci 80 czy 100 tys.
Pierwszy chce, żeby było tanio, a drugi będzie chciał, żeby
było dobrze i żeby w każdej chwili jak będzie potrzeba, to mógł
coś zmienić, poprawić, dowiedzieć się... więc 200zł > 20 tys. :)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-18 13:27:26
Autor: Robert_J
Ceny używanych BMW
[...]

Nie kumasz przenośni? ;-)
Mam kolegę, który kupuje najtańsze piwo w lidlu, bo dla niego 50 groszy to za dużo do przepłacenia, a dla kogoś innego nawet 10 zł za piwko to nic :-). Mam wrażenie że o to chodziło Rychowi :-))). Ktoś kto kupuje auto za 10 czy 20 tysięcy często ciuła na nie parę lat, dlatego dla niego każdy tysiąc to dużo. Natomiast dla kogoś kupującego furę za kilkaset tysięcy sto czy dwieście różnicy nie ma większego znaczenia ;-).

Data: 2011-07-18 14:06:27
Autor: Przemysław Czaja
Ceny używanych BMW

Użytkownik "Robert_J"

Nie kumasz przenośni? ;-)

Kumam, kumam :)

Pozdrówki.

Data: 2011-07-18 12:12:45
Autor: to
Ceny uywanych BMW
begin Przemysław Czaja
Kumam, kumam :)

Jesteś żabą?

Data: 2011-07-18 14:18:02
Autor: Przemysław Czaja
Ceny używanych BMW

Użytkownik "to" <

Jesteś żabą?

Jeśli sprawi Ci to przyjemność...

Data: 2011-07-18 12:22:42
Autor: to
Ceny uywanych BMW
begin Przemysław Czaja
Jesteś żabą?

Jeśli sprawi Ci to przyjemność...

Skoro jesteś, to jak możesz, podpłyń do żeremi i pozdrów bobry.

Data: 2011-07-18 12:58:31
Autor: BaX
Ceny używanych BMW

[...]

Oczywiście, że nikt normalny takiego auta nie kupuje w cenie z reklamówki wiszącej obok auta w salonie.

[...]

Prawda jest taka, że jak rozmawiałem w Katowicach w maju 2010 z obsługą to mieli sprzedane auta które jeszcze nawet nie przypłyneły do europy. /X6, X5/ To co mieli 'zakontraktowane' na początku roku dawno było sprzedane, a wtedy mogli zrealizować zamówienie na koniec roku, no najwcześniej na wrzesień/pażdziernik. Nie wiem co się porobiło ale kiedyś w salonie BMW było cicho i spokojnie jak w kościele, teraz gdzie nie byłem czy to wrocław czy katowice, bielsko gwarno jak na bazarze.

Data: 2011-07-18 19:22:51
Autor: Marek Dyjor
Ceny używanych BMW
BaX wrote:

[...]

i nawet towarzystwo podobne  :)

Data: 2011-07-19 00:55:30
Autor: P_ablo
Ceny używanych BMW
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4e24119f$0$3507$65785112news.neostrada.pl...
teraz gdzie
nie byłem czy to wrocław czy  katowice, bielsko gwarno jak na bazarze.

Jak to mawial moj znajomy (handlowiec w salonie Smorawinskiego) - "same kurwy i zlodzieje" :P

--
Picasso

Data: 2011-07-18 20:16:51
Autor: megrims
Ceny używanych BMW
W dniu 2011-07-18 11:50, Rychu pisze:
(ciach)

w BMW można bardzo dużo ugadać.
Co dla Ciebie oznacza dużo. IMO to dla nowych aut 8% to jest
max. Tak samo zresztą jak w Mercedesie.
Dużo (nawet 25%) to można dostać w Porsche.

Data: 2011-07-18 20:21:48
Autor: jerzu
Ceny uywanych BMW
On Mon, 18 Jul 2011 20:16:51 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Duo (nawet 25%) to mona dosta w Porsche.

20% to mona dosta w Renault. A w Toyocie przy sowie "znika"
sprzedawcy maj min, jakby wanie cytryn jedli.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-18 21:08:02
Autor: Samotnik
Ceny uywanych BMW
Dnia Mon, 18 Jul 2011 20:21:48 +0200, jerzu napisa(a):

wrote:

Duo (nawet 25%) to mona dosta w Porsche.

20% to mona dosta w Renault. A w Toyocie przy sowie "znika"
sprzedawcy maj min, jakby wanie cytryn jedli.

Ale te 20% to od cen promocyjnych (ktre w zasadzie s normalne, bo te
promocje, podobnie jak w Citroenie, nigdy si nie kocz), czy od
'oryginalno-cennikowych'? Np. na Lagun jest co najmniej od 1,5 roku
15k upustu promocyjnego, czyli taka za 100k kosztuje 85k bez aski.
Opisywane przez Ciebie 20% urywa si z 85k, czy ze 100k?

Data: 2011-07-18 21:12:42
Autor: jerzu
Ceny uywanych BMW
On Mon, 18 Jul 2011 21:08:02 +0200, Samotnik
<samotniK@WYTNIJsamotnik.art.pl> wrote:

Opisywane przez Ciebie 20% urywa si z 85k, czy ze 100k?

Ja urwaem od ceny cennikowej, czyli 105600 z. --

Data: 2011-07-18 23:15:29
Autor: 'Tom N'
Ceny uywanych BMW
jerzu w <news:bc1927hv41ue6agorn5e318f5qtu0ichnv4ax.com>:

On Mon, 18 Jul 2011 21:08:02 +0200, Samotnik
<samotniK@WYTNIJsamotnik.art.pl> wrote:

Opisywane przez Ciebie 20% urywa si z 85k, czy ze 100k?

Ja urwaem od ceny cennikowej, czyli 105600 z.

No to urwae 21k, czyli w sumie jaki 1k od tych nieustajcych cen
promocyjnych na poziomie 85k;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-07-19 15:46:44
Autor: jerzu
Ceny uywanych BMW
On Mon, 18 Jul 2011 23:15:29 +0200, 'Tom N'
<news110718@231529intf.dyndns.org.invalid> wrote:

No to urwae 21k, czyli w sumie jaki 1k od tych nieustajcych cen
promocyjnych na poziomie 85k;P

Na osobwki moe s i nieustajce promocje. Na dostawczaki nie ma,
negocjujesz od cen cennikowych.

Data: 2011-07-19 09:18:53
Autor: BaX
Ceny używanych BMW

w BMW można bardzo dużo ugadać.
Co dla Ciebie oznacza dużo. IMO to dla nowych aut 8% to jest
max. Tak samo zresztą jak w Mercedesie.
Dużo (nawet 25%) to można dostać w Porsche.

Szefowi na X-a 4.4 ze skórą na desce i całkowicie kompletnym wypasie bo nie była tam chyba opcji /niewykluczających się kombinacji/ której ta fura nie miała, zeszli z ceny 80kzł jak tylko wyraził zainteresowanie. Auto co prawda rocznikowo -1 ale do kupienia w wersji 'na firme' więc dodatkowy zysk. Takich okazji była ograniczona ilość i dotyczyła pojedynczych sztuk bardzo mocno doposażonych wersji zawówno X5 jak i X6 więc z górnych cennikowych widełek. Gdzieś mam jeszcze xls-a z rozpiska, auta ściągali chyba ze słowacji. Człowiek który zajmował się opychaniem takich rodzynków dzownił czasami i 2-3x dziennie z nowymi autami. Jak mówie był to przełom roku, auta rocznik poprzedni z przebiegami fabrycznymi.

Data: 2011-07-19 08:10:53
Autor: Robert Rędziak
Ceny używanych BMW
On Tue, 19 Jul 2011 09:18:53 +0200, BaX <bax@_klub.chip.pl>
wrote:

Szefowi na X-a 4.4 ze skr na desce i cakowicie kompletnym wypasie bo nie bya tam chyba opcji /niewykluczajcych si kombinacji/ ktrej ta fura nie miaa, zeszli z ceny 80kz jak tylko wyrazi zainteresowanie.

 Jeli to bya X6 ActiveHybrid za 480k na dzie dobry czy X6M za
 picset, to chyba a takiego szau te osiem dych nie robio?
 ;)))

Data: 2011-07-19 10:26:19
Autor: BaX
Ceny uywanych BMW
[...]

Nie, nie, "zwyka" :)
Ale X6 ActiveHybrid to masakra, fajnie si tym jedzi, ale jeszcze lepiej '7' w tej wersji ;)

Data: 2011-07-18 13:04:38
Autor: Rychu
Ceny używanych BMW
W dniu 2011-07-18 11:03, Rychu pisze:
Tak z ciekawości raz na jakiś czas zajeżdżam do Inchcape'a w DC

Jeszcze taka ciekawostka... wszystkie auta w salonie miały zapalone
światła pozycyjne, a nie było tam nikogo poza dwoma ochroniarzami.
Ciekawe czy nie zabijają tym akumulatorów. ;)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-18 17:14:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ceny używanych BMW

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości
[...]

a  biały 123d 2d z całą masą dodatków performance (dodatki za ponad 50tys
zł) Cie interesuje?
(mówie oczywiście o samochodzie, któego wlasnością jest dealer i dealer
sprzedaje)

Jak tak, daj na prv.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-20 10:14:42
Autor: Rychu
Ceny używanych BMW
a biały 123d 2d z całą masą dodatków performance (dodatki za ponad 50tys
zł) Cie interesuje?

Jak widzę "d" na końcu modelu, to od razu idę do następnego.
Chociaż 200 koni i 5l/100km w trasie brzmi zachęcająco. ;)
Tylko ten biały kolor trochę odstrasza, ale lepiej by na takim
naklejki wyglądały, więc muszę się zastanowić. Odezwę się jak będę
miał na tyle funduszy, żeby go wziąć jeśli mi się spodoba.

Rychu

Data: 2011-07-20 10:44:11
Autor: J.F
Ceny używanych BMW
Użytkownik "Rychu"  napisał w wiadomości
[...]

A czemu nie ? Zasada jest prosta - nie podoba sie obcierka na blotniku i cena 250tys, to idz pan do salonu zaplac 500 tys ..

J.

Ceny używanych BMW