Ceny używanych BMW

Data: 2011-07-18 17:14:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ceny używanych BMW

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości
news:4e23f6f5$1news.home.net.pl...
Tak z ciekawości raz na jakiś czas zajeżdżam do Inchcape'a w DC
i oglądam to co mają wystawione przed salonem. Głównie z "nadzieją",
że trafi się 128/135i w śmiesznej cenie. Tak od roku sobie jeżdżę,
byłem również w sobotę. Jak zwykle pooglądałem sobie wszystko co
stało i zacząłem się zastanawiać skąd się biorą te ceny na tych
autach. Popyt reguluje cenę, ale 250 koła za 3 letnią 650 z 11kkm
to kupa kasy. 125 koła za 118i 4d to już w ogóle jakiś śmiech.
Przecież tego nikt nie kupi... Co ciekawe odnoszę wrażenie, że
jest w zasadzie cały czas ceny używanych aut idą w górę. Drożeją
nowe i przez to ludzie liczą, że i używane sprzedadzą drożej
często wyliczając cenę jako procent _aktualnej_ ceny nowego auta.

a  biaÅ‚y 123d 2d z caÅ‚Ä… masÄ… dodatków performance (dodatki za ponad 50tys
zł) Cie interesuje?
(mówie oczywiście o samochodzie, któego wlasnością jest dealer i dealer
sprzedaje)

Jak tak, daj na prv.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-20 10:14:42
Autor: Rychu
Ceny używanych BMW
a biały 123d 2d z całą masą dodatków performance (dodatki za ponad 50tys
zł) Cie interesuje?

Jak widzę "d" na końcu modelu, to od razu idę do następnego.
Chociaż 200 koni i 5l/100km w trasie brzmi zachęcająco. ;)
Tylko ten biały kolor trochę odstrasza, ale lepiej by na takim
naklejki wyglądały, więc muszę się zastanowić. Odezwę się jak będę
miał na tyle funduszy, żeby go wziąć jeśli mi się spodoba.

Rychu

Ceny używanych BMW