Ceny w Empiku

Data: 2009-10-29 20:40:30
Autor: Mithos
Ceny w Empiku
CeSaR pisze:
Jakoś trochę znormalniały.
Uncharted w metalowym pudełku za 199, CoD Modern Warfare za 99..
Ceny jak z allegro z wysyłką. Oby tak dalej.
MediaM za to samo Call of Duty ciągle chce 249 zł...

Niedawno był kolekcjonerski Fallout 3 za 99 PLN oraz FEAR 2 za 49 PLN.

Limitowane GT na PSP jest za 129 PLN. Force Unleashed na PSP za 69 PLN (taniej lub podobnie co na Allegro).

--
Mithos

Data: 2009-10-29 23:08:53
Autor: CeSaR
Ceny w Empiku
Niedawno był kolekcjonerski Fallout 3 za 99 PLN

Fallout3 PL jest na półce za 99zł. Potwierdzam

Data: 2009-10-29 23:14:54
Autor: Mithos
Ceny w Empiku
CeSaR pisze:
Fallout3 PL jest na półce za 99zł. Potwierdzam

Tyle to ja wiem ale mówiłem o edycji kolekcjonerskiej.

--
Mithos

Data: 2009-10-30 00:21:29
Autor: CeSaR
Ceny w Empiku
Tyle to ja wiem ale mówiłem o edycji kolekcjonerskiej.

A jak ona wygląda? Bo nie zwracałem baczniejszej uwagi. F3 mam normalne wydanie.

Data: 2009-10-30 07:11:47
Autor: SimonX
Ceny w Empiku
Dnia 30-10-2009 o 00:21:29 CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):

Tyle to ja wiem ale mówiłem o edycji kolekcjonerskiej.

A jak ona wygląda? Bo nie zwracałem baczniejszej uwagi. F3 mam normalne  wydanie.

jakby to byla kolekcjonerska, to bys poznal :)
jest w wiekszym metalowym pudeleczku, w ktorym oprocz gry jest m.in.  figurka

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-10-30 09:38:37
Autor: CeSaR
Ceny w Empiku
jakby to byla kolekcjonerska, to bys poznal :)
jest w wiekszym metalowym pudeleczku, w ktorym oprocz gry jest m.in. figurka

To takiego czegoś chyba nie było. Piszę chyba bo się za specjalnie nie rozglądałem.
A figurka.... No raczej mnie nie rajcuje :-)

Ceny w Empiku