Ceny za minutę w połowie lat 90

Data: 2011-12-20 18:43:44
Autor: frank drebin
Ceny za minutę w połowie lat 90
SP 1 QXL wrote:
Znajomy mnie pyta, czy pamietam cenÄ™ za minutÄ™ z komĂłrki w okolicy
połowy lat 90. Ktos pamięta moze te ceny?
ponad 3 zł za minutę, taryfikacja minutowa, smsy po 60 groszy :)

Data: 2011-12-20 19:46:00
Autor: Piotr M
Ceny za minutę w połowie lat 90
Dnia 20-12-2011 o 18:43:44 frank drebin <blabla.bla@vip.pl> napisał(a):

SP 1 QXL wrote:
Znajomy mnie pyta, czy pamietam cenę za minutę z komórki w okolicy
połowy lat 90. Ktos pamięta moze te ceny?
ponad 3 zł za minutę, taryfikacja minutowa, smsy po 60 groszy :)

A nieprawda, 5s gratis :D

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieni±dze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-12-20 19:49:31
Autor: frank drebin
napisał(a):
SP 1 QXL wrote:
Znajomy mnie pyta, czy pamietam cenę za minutę z komórki w okolicy
połowy lat 90. Ktos pamięta moze te ceny?
ponad 3 zł za minutę, taryfikacja minutowa, smsy po 60 groszy :)

A nieprawda, 5s gratis :D
ale takie rzeczy to tylko w erze :) i to nie za długo było.
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2011-12-20 20:17:45
Autor: Piotr M

napisał(a):
SP 1 QXL wrote:
[...]

Oj długo, chyba z rok?
Ale jak potrafiło się rozmawiać :) na raty :)

BTW
Kumpel wrócił z "morza" w sensie że z zagranicy.
Dzwoni ci±gle na pięciosekundówki.
Ale nie wiedział o co chodzi.
A był z Plusa..
:D

Data: 2011-12-21 03:56:47
Autor: cpt. Nemo
Ceny za minutę w połowie lat 90

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jcqlbp$2glt$1news.ett.com.ua...

A nieprawda, 5s gratis :D
ale takie rzeczy to tylko w erze :) i to nie za długo było.

A w Idei ?
Gdzie tam Erze do Idei, tylko w Erze to mozna bylo byc oskubanym i nic wiecej :)

Data: 2011-12-21 08:24:38
Autor: frank drebin
cpt. Nemo wrote:
[...]

nie pamiętam, żeby w Idei były bezpłatne pięciosekundówki ale pamięć ludzka zawodna i może i były.
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2011-12-21 08:54:25
Autor: zly
Dnia Wed, 21 Dec 2011 08:24:38 +0100, frank drebin napisał(a):

nie pamiętam, żeby w Idei były bezpłatne pięciosekundówki ale pamięć ludzka zawodna i może i były.

Wydaje mi się, że były. Ale głowy nie dam.
--
marcin

Data: 2011-12-21 10:13:58
Autor: tck
Ceny za minutę w połowie lat 90

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomo¶ci news:1ipdh09k68n8y$.dlgpiki.fixed...
Dnia Wed, 21 Dec 2011 08:24:38 +0100, frank drebin napisał(a):

nie pamiętam, żeby w Idei były bezpłatne pięciosekundówki ale pamięć ludzka
zawodna i może i były.

Wydaje mi się, że były. Ale głowy nie dam.

byly byly, w centertelu NMT tez byly

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2011-12-21 23:48:14
Autor: cpt. Nemo
Ceny za minutę w połowie lat 90

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jcs1jl$215$1news.ett.com.ua...

nie pamiętam, żeby w Idei były bezpłatne pięciosekundówki ale pamięć ludzka zawodna i może i były.

Byly i to sporo przed tym zanim Era to zmałpowala :)
Ale co tam od Ery wymagac, taka sama jak teraz Tmobile...

Data: 2011-12-22 00:07:09
Autor: Maciej Bebenek
"cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> wrote:
Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:jcs1jl$215$1news.ett.com.ua...

nie pamiętam, żeby w Idei były bezpłatne pięciosekundówki ale pamięć ludzka zawodna i może i były.

Byly i to sporo przed tym zanim Era to zmałpowala :)
Ale co tam od Ery wymagac, taka sama jak teraz Tmobile...

Pięciosekundówki były w św.p. NMT, a powodem ich wprowadzenia była
koszmarna jakość połączeń. W Erze były od początku (czyli od września
1996), ale informacja o tym wyciekła dużo później.
Idea powstała w marcu 1998.

Data: 2011-12-22 09:46:17
Autor: cpt. Nemo
Ceny za minutę w połowie lat 90

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci

Pięciosekundówki były w ¶w.p. NMT, a powodem ich wprowadzenia była
koszmarna jako¶ć poł±czeń. W Erze były od pocz±tku (czyli od wrze¶nia
1996), ale informacja o tym wyciekła dużo póĽniej.
Idea powstała w marcu 1998.

No popatrz, ta wstretna Era ukradla pomysl Idei jeszcze zanim ona powstala :)
A tak naprawde to ja nigdy pododdzialow Centertela nie rozroznialem i piszac Idea oczywiscie calego Centka mialem na mysli :)

Data: 2011-12-29 02:19:36
Autor: Jingiel
[...]

Era to pierwsza sieć gsm jaka powstała. Płaciłem za minutę cos ok 4,50 zł bez naliczania sekundowego. Za telefon Siemens s6 (taka paletka do ping ponga) zapłaciłem w promocji 600 zł.

Jingiel

Data: 2011-12-30 18:24:02
Autor: Andrzej
"Jingiel" <xxxxx@xxxxx.xxxx> wrote:

Płaciłem za minutę cos ok 4,50 zł

To chyba za granice, albo Era wymyslila taryfe specjalnie dla ciebie.

AK

Data: 2011-12-21 08:42:20
Autor: Olgierd
Ceny za minutę w połowie lat 90
On Tue, 20 Dec 2011 19:49:31 +0100, frank drebin wrote:

A nieprawda, 5s gratis :D

ale takie rzeczy to tylko w erze  i to nie za dĹ‚ugo byĹ‚o.

I w Idei, i w Centertelu.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2011-12-21 16:07:07
Autor: TGor
On 2011-12-20 19:49, frank drebin wrote:

A nieprawda, 5s gratis :D
ale takie rzeczy to tylko w erze :) i to nie za długo było.

Chyba spokojnie ponad 2 lata.

TG

Data: 2011-12-21 16:06:30
Autor: TGor
On 2011-12-20 18:43, frank drebin wrote:
SP 1 QXL wrote:
Znajomy mnie pyta, czy pamietam cenÄ™ za minutÄ™ z komĂłrki w okolicy
połowy lat 90. Ktos pamięta moze te ceny?
ponad 3 zł za minutę, taryfikacja minutowa, smsy po 60 groszy :)

Tyle to chyba w TakTaku. A to juĹĽ 1998 r.

TG

Data: 2012-01-10 09:11:30
Autor: _±ćęłń󶼿.
Ceny za minutę w połowie lat 90
W Centertelu NMT 450 analogowym była taka taryfa, że w nocy (od 21? od 22?) i w całe weekendy dzwoniło się po całym kraju taniej, niż międzymiastowe wg taryfy TPSA.
Przez jaki¶ czas z tego powodu utrzymywałem numer.
I chyba (?) wewn±trzsieciowe mogły być korzystne, tyle że coraz mniej firm i osób miało ten 0-90-...

-- -- -
Znajomy mnie pyta, czy pamietam cene za minute z komorki w okolicy polowy
lat 90.

--

Ceny za minutę w połowie lat 90