Cenzor na Wiertniczej zaspał

Data: 2013-09-25 08:00:49
Autor: Budzik
Cenzor na Wiertniczej zaspał
Osobnik posiadający mail u_2@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Wieczór jak co dzień. W TVN24 przelatują kolejne programy, skupiające się na przypominaniu widzom, że tragedia smoleńska to zwykły wypadek, dawno już wyjaśniony, że politycy PiS jątrzą i dzielą Polaków, a eksperci smoleńskiego zespołu kompromitują się za każdym razem.

No nareszcie też to widzicie...

W dalszej części materiału dowiadujemy się, że wątpliwości śledczych i
dziennikarzy rozwikłać ma biegły z... Akademii Górniczo-Hutniczej. Nie
wiadomo jednak, z jakiej dziedziny będzie to ekspert (w AGH nie ma wydziału kryminalistyki, ani wydziału badającego różnice między
łuskami i liśćmi, ani wydziału filmowego). O szczegółach przygotowania
biegłego do ekspertyzy nic nie wiadomo. Ale to nie przeszkadza TVNowi
wierzyć, że opinia specjalisty AGH w tej sprawie jest kluczowa.
Dziennikarze TVN stwierdzają jasno, że po opinii śledczy podejmą
decyzję co dalej ws. filmu i śledztwie dot. Papały.

Ale jak biegły stwierdzi, ze zna sie na łuskach bo oglądał duzo filmów ze Stalone to ja mówie pas.

TVNowski cenzor ma spory dług u Miecugowa. Na szczęście - dla cenzora
- w TVN przyszedł czas na "Szkło".

Pewnie znowu zadzwonił pan Zbigniew tylko po to, zeby sie poskarżyć jak to w TVN jest cenzurowany, chociaż wypowiada sie w co drugim odcinku a chetnych na dodzwonienei sie jest zapewne duzo wiecej niz te 10 osób które wypowie sie w czasie programu.

Ale cóż to, przeciez nie trzeba być obiektywnym.

Znaczy jak TVN mowi rzeczy nam niewygodne, to zle, jak mówi wygodne to tez źle, bo cenzor zaspał.
No po prostu logina na piątkę!

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2013-09-25 15:42:43
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2013-09-25 10:00, Budzik pisze:
Znaczy jak TVN mowi rzeczy nam niewygodne, to zle, jak mówi wygodne to tez
źle, bo cenzor zaspał.
No po prostu logina na piątkę!

A gdzie jest napisane, że dobrze czy źle? Nie dorabiaj teorii :)

Śmiesznie jest!

Data: 2013-09-25 14:58:15
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail nazgul43@tlen.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Znaczy jak TVN mowi rzeczy nam niewygodne, to zle, jak mówi wygodne
to tez źle, bo cenzor zaspał.
No po prostu logina na piątkę!

A gdzie jest napisane, że dobrze czy źle? Nie dorabiaj teorii :)

Hmm, jeżeli nie wyczytałes z artykulu negatywnej oceny TVN i jego oglądaczy to ja już nie wiem.

Śmiesznie jest!

Czasami. Zwłaszcza jak dzwoni Zbigniew z Chojnic vel Anna z Krakowa :)

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2013-09-25 17:20:27
Autor: u2
W dniu 2013-09-25 16:58, Budzik pisze:
> [...]
>
>A gdzie jest napisane, że dobrze czy źle? Nie dorabiaj teorii:)

Hmm, jeżeli nie wyczytałes z artykulu negatywnej oceny TVN i jego oglądaczy

miales bucu po-jebany sie nie odzywac. jak zwykle belkoczesz jak po-jebany tusskowiec.

--
https://www.youtube.com/watch?v=LHHJMGfFQ-w

Data: 2013-09-25 17:00:40
Autor: Budzik
> [...]

oglądaczy to ja już nie wiem.

miales bucu po-jebany sie nie odzywac. jak zwykle belkoczesz jak po-jebany tusskowiec.

Znowu nie zrozumiałes, gdzie możesz sobie rządzić a gdzie Twoje zdanie ma "trochę" mniejsze znaczenie?
To nie jest Twoje prywatne forum i prosiłbym abyś nie udowadniał każdej wypowiedzi że każdy miłośnik PISu musi byc nienormalny.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-09-25 20:52:46
Autor: u2
W dniu 2013-09-25 19:00, Budzik pisze:
To nie jest Twoje prywatne forum i prosiłbym abyś nie udowadniał każdej
wypowiedzi że każdy miłośnik PISu musi byc nienormalny.

to ty jestes zwolennikiem pisu bucu po-jebany ? ...-;)

--
Afery:
  – rublowa – 15 bilionĂłw złotych

Data: 2013-09-25 22:00:27
Autor: Budzik
Cenzor na Wiertniczej zaspał
Osobnik posiadający mail u_2@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

-;)

hahaha
No TAKI dowcip! --
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Cenzor na Wiertniczej zaspał