Cenzura?!

Data: 2010-04-14 14:26:55
Autor: Tomy M.
Cenzura?!
.... teĹź to widzicie na tej grupie?!
Komuna wraca?!

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 06:07:57
Autor: Tomy M.
Cenzura?!
On 14 Kwi, 14:59, "Rycerz Okraglego Stolu"
<Don.Kisz...@okragly.stol.pl> wrote:

Komuna wróciła po Wałęsie, po wybraniu SLD które współpracowało z byłymi KGB
i ruską mafią 14 lat temu wyprzedając Rosjanom przemysł paliwowy, energetykę
oraz inne kluczowe gałęzie przemysłu. Komuna była nadal za Kaczyzmu - ich
rzydowscy doradcy i SB długo byli szanowani i dbano o nich bardziej niż o
polskich nauczycieli.
Był wyzysk, poniżanie, ciche prześladowania, pomawianie, anonimowe donosy
mkarwanów, ich oficjalne rozpatrywanie ........
Jest właśnie szansa, że po zakończeniu 4 letniego okresu Kaczyzmu komuna
pójdzie w odstawkę, bo z tego co widać Rosjanie też chyba zrozumieli, że
komuna wraz z rzydowskimi doradcami prowadziła ich kraj do nędzy i
zacofania.

Nigdy więcej rządów PiSu

 Jakoś to do mnie nie przemawia. Kaczyńskiego wszyscy oskarżają o
rusofilizm
a Ty twierdzisz że jest/było wprost przeciwnie. To ciekawa teoria ale
wydaje
się marginalna i niczym nie poparta.
 Polskę rozkradli Ci którzy siedzieli przy okrągłym stole i knuli.
Macierewicz
z Olszewskim dali Polsce pierwszą szansę ... nie wykorzystaliśmy jej,
należało
wtedy zrobić rewolucję. Od tamtego czasu wielu się przefarbowało,
cześć
sporządniała inni się zeszmacili. Ciężko już określić kto kłamie.
 W Polsce i tak poleje się krew, gdyby wtedy to się stało bylibyśmy
już
na prostej a tak ciągle mamy to przed sobą :-/
Bezkrwawe rewolucje to mrzonka ... one nic nie dają, nic nie
zmieniają.
To kiepska perspektywa.
Zaznaczę że jestem przeciwnikiem rozlewu krwi, ale mimo wszystko
zwolennikiem rozliczenia ze złodziejami.

Tomy M.

Data: 2010-04-14 15:19:54
Autor: boukun
Cenzura?!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości
To ciekawa teoria ale
wydaje
się marginalna i niczym nie poparta.
 Polskę rozkradli Ci którzy siedzieli przy okrągłym stole i knuli.

http://www.polonica.net/Magdalenka.htm
Kaczyński z Kiszczakiem w Magdalence
http://www.polishnews.com/index.php?option=com_content&view=article&catid=84:polska-poland&id=655:kaczyski-z-kiszczakiem-w-magdalence&Itemid=201

boukun

Data: 2010-04-14 14:27:38
Autor: Neko
Cenzura?!
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

... teĹź to widzicie na tej grupie?!
Komuna wraca?!

Tak szybko Tusk juz mialby uruchomic aparat ?
Nie poczekal do konca zaloby ?

Niezle tempo :/

Data: 2010-04-14 05:48:43
Autor: Tomy M.
Cenzura?!
On 14 Kwi, 14:27, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisał

> ... też to widzicie na tej grupie?!
> Komuna wraca?!

Tak szybko Tusk juz mialby uruchomic aparat ?
Nie poczekal do konca zaloby ?

Niezle tempo :/

Nie mogę pobierać postów przez serwer news.neostrada.pl
Ale o dziwo mogę wysyłać.

Dziwnie to wygląda, przy próbie synchoronizacji kasuje mi wszystkie
posty.

Tomy M.

PS. Piszę teraz przez Google

Data: 2010-04-14 14:41:11
Autor: apr...
Cenzura?!
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a):
.... teĹź to widzicie na tej grupie?!
Komuna wraca?!

Komuna cały czas trzyma rękę na pulsie.
Fajne prace ma kolega po fachu.

Data: 2010-04-14 14:50:47
Autor: exPO
Cenzura?!
... teĹź to widzicie na tej grupie?!
Komuna wraca?!

To nie cenzura, serwer news neo leży. Przegrzał się?

--
exPO

Data: 2010-04-14 05:54:15
Autor: Tomy M.
Cenzura?!
On 14 Kwi, 14:50, "exPO" <e...@xnibylandia.pl> wrote:
> ... też to widzicie na tej grupie?!
> Komuna wraca?!

To nie cenzura, serwer news neo leży. Przegrzał się?

Może ktoś go przegrzał ... ;-)

Tomy M.

Data: 2010-04-14 05:57:05
Autor: zbig
Cenzura?!
On 14 Kwi, 14:54, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

> To nie cenzura, serwer news neo leży. Przegrzał się?

Może ktoś go przegrzał ... ;-)

Tomy M.

Już dawno przestałem korzystać z tego serwera ze wzgledu na kłopoty, o
których piszesz. Polecam strone google. Wszystko sie przedostaje, nikt
nie jest wycinany i działa natychmiastowo.

Data: 2010-04-14 14:56:30
Autor: Grzegorz Z.
Cenzura?!
Dnia Wed, 14 Apr 2010 05:54:15 -0700 (PDT), Tomy M. napisał(a):

On 14 Kwi, 14:50, "exPO" <e...@xnibylandia.pl> wrote:
... też to widzicie na tej grupie?!
Komuna wraca?!

To nie cenzura, serwer news neo leży. Przegrzał się?

Może ktoś go przegrzał ... ;-)

Tak. To my. Podjęliśmy decyzję by odciąć dzieci neo od psp.

Data: 2010-04-14 15:17:29
Autor: boukun
Cenzura?!

Użytkownik "Rycerz Okraglego Stolu" <Don.Kiszkot@okragly.stol.pl> napisał w wiadomości news:hq4e85$ifj$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc5b491$0$17623$65785112news.neostrada.pl...
... teĹź to widzicie na tej grupie?!
Komuna wraca?!

Komuna wróciła po Wałęsie, po wybraniu SLD które współpracowało z byłymi KGB i ruską mafią 14 lat temu

Tzw. "komuna" wróciła już 29 lat temu, 13 grudnia 1981 roku...

boukun

Cenzura?!