Cenzura Internetu już wkrótce.

Data: 2009-11-06 09:10:14
Autor: Zbynek Ltd.
Cenzura Internetu już wkrótce.
Witam

Gdzie zaczyna się cenzura?
Nasi milusińscy pracują nad projektem nakazującym dostawcom
Internetu odcinanie dostępu do stron z "niebezpieczną zawartością"
http://wiadomosci.onet.pl/2073355,11,cenzura_Internetu_w_Polsce,item.html

Trzeba emigrować. Może do Zimbabwe?

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-11-06 10:22:38
Autor: Tomek
Dnia 06-11-2009 o 09:10:14 Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

Nie przesadzaj, mamy demokrację ;)

--
Tomek

Data: 2009-11-06 10:48:44
Autor: Zbynek Ltd.
Tomek napisał(a) :
[...]

Jasne :-)
Wybrani przez nas samych posłowie ustanowią takie prawo. I będzie
ono obowiązywać. I będzie prawem, które musi być respektowane. Jak
każde inne.
Osobiście sobie nie przypominam, by mój poseł coś wspominał przed
wyborami o Internecie. Więc czy na pewno jest to demokracja? ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-11-06 13:11:33
Autor: Tomek

napisał(a):

[...]

A ;) zauważyłeś ;) ?

Fiszka "demokracja" zaczęła żyć własnym życiem,
o ile kiedyś była demokracja bo politycy byli kontrolowani przez ludzi
więc ci ludzie mogli spać spokojnie, o tyle teraz się mówi
że ludzie mogą spać spokojnie bo przecież jest demokracja.

To tak jak z cyklopedykiem.

--
Tomek

Data: 2009-11-06 11:48:02
Autor: Piotrek
Tomek wrote:

Nie przesadzaj, mamy demokrację ;)

Już nie mówiąc o tym, że mamy VPN-y i jak znam życie to za chwilę pojawią się liczne usługi terminowania VPN-ów za granicą.

IMHO jest to walka z wiatrakami.

Piotrek

Data: 2009-11-06 18:00:34
Autor: op23
Cenzura Internetu już wkrótce.

Użytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl>

[...]

I co Ci ta demokracja pomoże ?!

Data: 2009-11-06 18:38:43
Autor: Tomek
Dnia 06-11-2009 o 18:00:34 op23 <op23@rt.pl> napisał(a):

[...]

No jak to co, mamy demokrację ;)

--
Tomek

Data: 2009-11-09 08:58:50
Autor: Alojzy Zakalec
On Nov 6, 10:22 am, Tomek <tomekz...@op.pl> wrote:
> [...]
> Nasi milusińscy pracują nad projektem nakazującym dostawcom
> Internetu odcinanie dostępu do stron z "niebezpieczną zawartością"

jeszcze troszkę może...

Kontrola nad środkami masowego przekazu = KONIEC DEMOKRACJI

Data: 2009-11-09 19:24:05
Autor: Zbynek Ltd.
Alojzy Zakalec napisał(a) :
> [...]

Nie przesadzaj, mamy demokrację ;)

jeszcze troszkę może...

Kontrola nad środkami masowego przekazu = KONIEC DEMOKRACJI

Przecież to nie kontrola. Piszą, że będą wycinać tylko niebezpieczną
zawartość. Wyłącznie dla dobra samych Internautów.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-11-06 12:14:45
Autor: krzysiek82
Zbynek Ltd. pisze:
  > Trzeba emigrować. Może do Zimbabwe?

można ale po co? proxy przychodzi z pomocą.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-06 18:47:00
Autor: Jotte
Cenzura Internetu już wkrótce.
W wiadomości news:hd0ll8$po0$1inews.gazeta.pl Zbynek Ltd.
<sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> pisze:

[...]
I tam poczekać na ichnich milusińskich? ;)
KAŻDEJ władzy całkowicie wolne i pozostające poza kontrolą medium jest nie w smak.
Środki techniczne do wprowadzenia kagańca są dostępne.
Wystarczy znaleźć pretekst (albo i nie) i ustanowić "prawo".

--
Jotte

Cenzura Internetu już wkrótce.