Cenzura na PSP

Data: 2011-01-13 19:47:02
Autor: 954
Cenzura na PSP
Temat : Siała baba MAK
13 stycznia 2011 19:01

Alez sie promoskiewskiego kurestwa uaktywnilo ostatnio na psp.
Tych dobrze oplacanych nawet jestem w stanie zrozumiec

Reszta . . . jak to pisal matusm "Służba Bezpieczeństwa może i powinna
(...)"

Moj post sie nie pojawil ale za to

13 stycznia 2011 19:07
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl>
Temat : Ależ nam się tu paranoików ostatnio ujawniło ;)

Data: 2011-01-13 10:56:56
Autor: Antenka
Cenzura na PSP
On 13 Sty, 19:47, "954" <marek.zmy...@raptor.pl> wrote:

Alez sie promoskiewskiego kurestwa uaktywnilo ostatnio na psp.<

Prawda! Oni przyszli z nory bobra, czyli z pałacu.

Antenka

Data: 2011-01-13 19:54:00
Autor: 954
Cenzura na PSP

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2f490d$0$2489$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Piszesz jak POjebany

Data: 2011-01-13 21:01:43
Autor: 954
Cenzura na PSP

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2f4e11$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

[...]

jąkasz się niczym gadaś ?

Data: 2011-01-13 19:58:51
Autor: Eulalia Browarek
Cenzura na PSP

[...]

Buchacha....;))))) Ruskie kasują ;) Speckomando ruskich hakierów z łubianki ;))))

Zennon

Data: 2011-01-13 20:09:10
Autor: 954
Cenzura na PSP

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:igni2i$4rc$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Smieszne co nie ? Kiedyś myślałem że Panslavista świruje. Teraz mu wierzę.

Data: 2011-01-13 19:15:24
Autor: obserwator
Cenzura na PSP
954 <marek.zmylka@raptor.pl> napisał(a):
> Buchacha....;))))) Ruskie kasują ;) Speckomando ruskich hakierów z > łubianki ;))))

nie ruskie, tylko ich slugusy mieszkajacy w Polsce, gluptaku.

Data: 2011-01-13 19:22:05
Autor: obserwator
PRZEPRASZAM CIE 954, ten post byl skierowany do zennona

Data: 2011-01-14 08:56:27
Autor: Wiesiaczek
Cenzura na PSP
On Thu, 13 Jan 2011 19:15:24 +0000,  obserwator wrote:

954 <marek.zmylka@raptor.pl> napisał(a):

> Buchacha....;))))) Ruskie kasują ;) Speckomando ruskich hakierów z
> łubianki ;))))

nie ruskie, tylko ich slugusy mieszkajacy w Polsce, gluptaku.

Swojego kąsasz psie? :)))

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-01-13 20:19:01
Autor: dK
Cenzura na PSP

[...]

Masz tu swoją zgubę i nie płacz bidulo :(

dK

Cenzura na PSP