Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane

Data: 2010-05-19 22:50:21
Autor: Marcin Rolicki
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
Na forum fakty.tvn.pl telewizja TVN24 nachalnie cenzuruje posty. Właściwie nic
nie mogę opublikować, chyba że się podszyję pod inną osobę i zaatakuję partię
Prawo i Sprawiedliwość. Aby poznać skalę prorządowej cenzury telewizji TVN
proponuję tutaj zamieszczać wszystkie niedopuszczone przez TVN wątki. Wygląda
na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę
tego co, telewizja TVN cenzuruje.

Data: 2010-05-20 01:00:37
Autor: Mamut
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
On 20 Maj, 00:50, "Marcin Rolicki" <mn.roli...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
[...]

a my musimy życ z twoim spamem na usenecie. Jakaś równowaga w
przyrodzie zawsze jest :)

Data: 2010-05-24 16:56:56
Autor: Marcin Rolicki
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane

Fałszywe porównanie.  --

Data: 2010-05-20 07:55:00
Autor: adresss
Cenzura na fakty.tvn.pl - wštki ocenzurowane
On Wed, 19 May 2010 22:50:21 +0000 (UTC), "Marcin Rolicki"
<mn.rolicki@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

no bo to juz tak jest, ze sa 4 rodzaje prawdy:

1. prawda
2. swieta prawda
3. gowno prawda
4. prawda medialna

i ta ostatnia jest najwazniejsza

--
ThinkXtra

Data: 2010-05-20 08:29:01
Autor: pawell32
Marcin Rolicki pisze:
[...]

na forum tvp jest to samo

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-05-20 08:49:18
Autor: flower
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości
Marcin Rolicki pisze:
> [...]
Wygląda
> na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i

Ale w tę samą stronę? Tzn. na TVP nie można krytykować PO, a można PiS?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-05-20 09:03:04
Autor: pawell32
flower pisze:
  > Ale w tę samą stronę? Tzn. na TVP nie można krytykować PO, a można PiS?

pisałem tam kilka postów na temat działania firmy.

Data: 2010-05-20 08:57:48
Autor: sensei
Marcin Rolicki pisze:
[...]

czyli cenzure polacy mają we krwi a ja myślałem że to wymysł komunistów...

Data: 2010-05-20 11:13:52
Autor: szat
"pawell32" <pawell@net-sat.pl> wrote in message news:ht2krl$r0n$2news.onet.pl...
Marcin Rolicki pisze:
[...]

Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

--
Radek

Data: 2010-05-20 12:33:49
Autor: Tomy M.
Użytkownik "szat" <2asas1@1ss2ss.com> napisał w wiadomości news:ht2ugh$bbg$1inews.gazeta.pl...

Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

Pisiory robą to za darmo bo to partia biedoty.
PO'wcy za to faktycznie płacą, ale za pracę
w sztabie, za domową robotę nie dostaje się ani centa.

Tomy M.

Data: 2010-05-20 13:51:26
Autor: pawell32
szat pisze:
  > Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS
ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

jebło Cię w głowe?
do pisu do jest mi b. daleko.....

Data: 2010-05-20 14:10:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:ht37o6$rbp$3news.onet.pl...
szat pisze:
 > Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS
ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

jebło Cię w głowe?
do pisu do jest mi b. daleko.....

Nie napisałeś za jasno o co Ci biega, a on odebrał to domyślnie odwrotnie.
Wyluzujcie i nie odpowiadajcie pisowskim spamerom, po co wyciągać ich z kibla?

Data: 2010-05-20 12:36:23
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Marcin Rolicki" <mn.rolicki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht1pvd$16t$1inews.gazeta.pl...

[...]

Po co siedzieć na forum telewizji która zapowiadjąc
transmisje z powodzi zachęca widzów tak:

"Na relację zaprasza Państwa Czekolada Milka!"

.... WSI24, szczyt bezczelności oni mają dawno pod sobą
gdybym miał okreslić poziom ich załgania celowałbym
w okolice stratosfery.

Tomy M.

Data: 2010-05-20 12:50:07
Autor: kuba
W dniu 2010-05-20 12:36, Tomy M. pisze:

... WSI24, szczyt bezczelności oni mają dawno pod sobą
gdybym miał okreslić poziom ich załgania celowałbym
w okolice stratosfery.

To ogladaj media dla prawdziwych polakow ojca Rydzyka i Pospieszalskiego.

Data: 2010-05-20 12:56:23
Autor: Big Jack
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
W wiadomości
*Marcin Rolicki* napisał(-a):

[...]

Nie zgadzam się. Pisz sobie na pl.soc.polityka

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-05-20 14:12:33
Autor: Mario123
W dniu 2010-05-20 00:50, Marcin Rolicki pisze:
[...]

Mam podobnie na forum tvn24.pl, nie mogę nic złego napisać na PiS,
bo mi często nie chcą opublikować. Ale nie podejrzewam że to kwestia cenzury, tylko przyczyna techniczna. :) Jak wiadomo są na świecie ludzie którzy nie byliby sobą żeby nie wietrzyć spisków, taka po prostu
konstrukcja psychiczna. ;-)

Mariusz

Data: 2010-05-20 14:49:15
Autor: Jingiel
[...]

Nawet nazwę sobie odpowiednia wybrali. sPISek. Niech relacje z powodzi sponsoruje nawet producent prezerwatyw. Przynajmniej jest ona na jakimś poziomie. Gdzie jest teraz pisowska TV publiczna? Czemu nie ostrzegała wcześniej ludzi o zagrożeniach? Lansowała ludzi chorych na teorie spiskowe: Pospieszalskiego i Wildsteina. Może lepiej TVP zaczęla by dbać o umieszczenie programów lokalnych na satelicie. Wykupione transpordery są wolne. Kasa wyłożona w błoto, a teraz miauczą, że upadłość. Misyjność jak cholera. Dlaczego nie ruszyła platforma TVP? Miała być darmowa. Wolę, żeby TVN utrzymywała Milka, niz oglądać wynurzenia obludnej TVP. Zrobili w bambuko astę, ludzi chcących oglądać DVB-t, rozwalili darmową w założeniach platformę TVP. Kto? Ludzie PISu. Mistrzowie destrukcji, którzy widzą tylko spiski i haki. Sorry, poniosło mnie, ale jak czytam takie bzdury o cenzurze w TVN to w TVP i Trwam jest chyba mega cenzury.

Data: 2010-05-21 19:33:40
Autor: W
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
W artykule news:ht3b4g$s57$1inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Jingiel z adresu <xxxQ@xxx.xxx> napisał(a):

Gdzie jest teraz pisowska TV publiczna? Czemu nie
ostrzegała wcześniej ludzi o zagrożeniach?

Nie ostrzegała? Trzeba było włączyć telewizor, to byś zobaczył, że
ostrzegała!
Natomiast nie ostrzegało podlegające Tuskowi Rządowe Centrum
Bezpieczeństwa, chociaż to był ich obowiązek!

Może lepiej TVP
zaczęla by dbać o umieszczenie programów lokalnych na satelicie.
Wykupione transpordery są wolne. Kasa wyłożona w błoto, a teraz
miauczą, że upadłość.

Chyba za te pieniądze, które Tusk zabrał telewizji publicznej, raz
obcinając dotację budżetową, drugi raz zwalniając z obowiązku płacenia
abonamentu grupę, która była najsumiennieszym jego płatnikiem, a trzeci
raz zapowiadając, że abonament zostanie całkowicie zniesiony, co
spowodowało, że w tej chwili w ogóle mało kto już abonament płaci.

Dlaczego nie ruszyła platforma TVP? Miała być darmowa.

Jasne. Za te długi, które Farfał przy poparciu Platformy Obywatelskiej
pozostawiał!!!

jak czytam takie bzdury o
cenzurze w TVN to w TVP i Trwam jest chyba mega cenzury.

A dowodem tej cenzury w TVP jest Tomasz Lis ;)

Data: 2010-05-21 21:28:56
Autor: Cavallino
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
Użytkownik "W" <no_mail@no_problem.org> napisał w wiadomości news:

Jakieś pisowskie bzdety na które siły nie mam.
PLONK

Data: 2010-05-22 12:54:33
Autor: pawell32
W dniu 21.05.2010 19:33, W pisze:
Chyba za te pieniądze, które Tusk zabrał telewizji publicznej, raz

i b. dobrze. sprawdź najpierw kto był posrednikiem w tej transakcji

bo nie ma ZA CO!
gdzie programy misyjne i edukacyjne?

--
oko pana widzi wszystko http://info.net-sat.pl/viewpage.php?page_id=4

Data: 2010-05-24 15:27:07
Autor: BaX
[...]

Płacą reklamodawcy, wystarczy. Kiedyś nie było reklam i TVP działało lepiej niż obecnie. Za co ja mam płacic abonament jak na chwile obecną oprócz wiadomości które od czasu do czasu włącze reszty nie da się oglądać? Te kilometry idiotycznych seriali, głupich teleturnieji czy może za to że w każdym programie LIVE mam obowiązkowo loterie sms-ową? I oni prowadzą jakąś misję? LOL Chyba misję jak kosztem motłochu płacić sobie pensje podobne do tych w tv prywatnych

Data: 2010-05-24 16:56:47
Autor: Marcin Rolicki
[...]

Podaj jakieś konkretne przykłady cenzury w TVP. W Faktach TVN'u robi się to
nagminnie. Przypomnijmy aferę hazardową, Drzewieckiego, Chlebowskiego, i to co
zrobił redaktor Kamil Durczok z Pochanke żeby ukryć aferę rządu Tuska.
Socjotechnika, psychomanipulacja, programowanie neurolingisityczne,
psychodynamika. Przypomnienie jednego z przykładów cenzury TVN:

TVN Fakty - Trup Olewnika osłania rząd Tuska "Służby specjalne w redakcjach zrobiły wielką robotę w piątek żeby odwrócić
uwagę widzów od przesłuchań przed komisją śledczą. Tego dnia złożył sensacyjne
zeznania Mariusz Kamiński ws. afery hazardowej  rządu Tuska.  Na drugi
materiał emitowany w Faktach  redaktorzy (Durczok) zastosowali technikę
psychotechniczną. Niespodziewanie  prokuratura w nocy (relacje live) podjęła
decyzję o ekshumacji zwłok Krzysztofa Olewnika. Wszystko żeby odsunąć uwagę od
zeznań Mariusza Kamińskiego i afery rządu Tuska. (...)"

Tak się w telewizji TVN tworzy fakty medialne. Podaj taki przykład manipulacji z TVP ?

Data: 2010-05-24 23:22:33
Autor: Marek Dyjor
Marcin Rolicki wrote:
[...]

sugeruje jednak zacząć brać jakies leki.

Data: 2010-05-31 23:48:21
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hteqmr$oev$1news.onet.pl...

[...]

Byle nie takie jak TY ... nic nie dają.

Tomy M.

Data: 2010-05-21 07:07:41
Autor: Marek Dyjor
Marcin Rolicki wrote:
[...]

a gówno mnie to obchodzi...

TVN to prywatna stacja.

za to to co sie zieje w TVP mnei wkurza bo to jest teoretycznie stacja publiczna a działa jak dom publiczny dla dziwek PISu

Data: 2010-05-21 15:06:40
Autor: Heraklit
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
Był 21 maj (piątek), gdy o godzinie 7:07 *Marek Dyjor* w pocie czoła
naskrobał(a):

za to to co sie zieje w TVP mnei wkurza bo to jest teoretycznie stacja publiczna a działa jak dom publiczny dla dziwek PISu
a za co tak nienawidzisz PiS?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-05-21 15:06:14

Data: 2010-05-21 17:08:39
Autor: flower
Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> za to to co sie zieje w TVP mnei wkurza bo to jest teoretycznie stacja
> publiczna a działa jak dom publiczny dla dziwek PISu

Z TVN wie że tak trzeba...

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-05-21 17:38:06
Autor: Marek Dyjor
flower wrote:
[...]

grunt to proste wyjaśnienia.  SMSa z centrali dostałeś?

Data: 2010-05-21 19:36:48
Autor: W
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
W artykule news:ht69d0$bq3$1news.onet.pl,
niejaki(a): Marek Dyjor z adresu <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):

grunt to proste wyjaśnienia.  SMSa z centrali dostałeś?

A Tobie w głowie się nie może pomieścić, że nie wszędzie jest tak, jak w
Platformie Obywatelskiej!

Data: 2010-06-09 16:17:11
Autor: Marcin Pałubicki
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
On 20 Maj, 00:50, "Marcin Rolicki" <mn.roli...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Na forum fakty.tvn.pl telewizja TVN24 nachalnie cenzuruje posty. W a ciwie nic
nie mog opublikowa , chyba e si podszyj pod inn osob i zaatakuj parti
Prawo i Sprawiedliwo . Aby pozna skal prorz dowej cenzury telewizji TVN
proponuj tutaj zamieszcza wszystkie niedopuszczone przez TVN w tki. Wygl da
na to, e prezesura TVN sprzyja rz dowi. Wtedy widzowie poznaj co i skal
tego co, telewizja TVN cenzuruje.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie tyłko to co piszesz, interia, jak tylko może, onet zaczyna, z tego
co zauwazyłem spokój jest jeszcze na wp, lecz nie jestem pewny.

Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane