Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane

Data: 2010-05-20 08:29:01
Autor: pawell32
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
Marcin Rolicki pisze:
Na forum fakty.tvn.pl telewizja TVN24 nachalnie cenzuruje posty. Właściwie nic
nie mogę opublikować, chyba że się podszyję pod inną osobę i zaatakuję partię
Prawo i Sprawiedliwość. Aby poznać skalę prorządowej cenzury telewizji TVN
proponuję tutaj zamieszczać wszystkie niedopuszczone przez TVN wątki. Wygląda
na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę
tego co, telewizja TVN cenzuruje.

na forum tvp jest to samo

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-05-20 08:49:18
Autor: flower
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości
Marcin Rolicki pisze:
> [...]
Wygląda
> na to, że prezesura TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i

Ale w tę samą stronę? Tzn. na TVP nie można krytykować PO, a można PiS?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-05-20 09:03:04
Autor: pawell32
flower pisze:
  > Ale w tę samą stronę? Tzn. na TVP nie można krytykować PO, a można PiS?

pisałem tam kilka postów na temat działania firmy.

Data: 2010-05-20 08:57:48
Autor: sensei
Marcin Rolicki pisze:
[...]

czyli cenzure polacy mają we krwi a ja myślałem że to wymysł komunistów...

Data: 2010-05-20 11:13:52
Autor: szat
"pawell32" <pawell@net-sat.pl> wrote in message news:ht2krl$r0n$2news.onet.pl...
Marcin Rolicki pisze:
[...]

Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

--
Radek

Data: 2010-05-20 12:33:49
Autor: Tomy M.
Użytkownik "szat" <2asas1@1ss2ss.com> napisał w wiadomości news:ht2ugh$bbg$1inews.gazeta.pl...

Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

Pisiory robą to za darmo bo to partia biedoty.
PO'wcy za to faktycznie płacą, ale za pracę
w sztabie, za domową robotę nie dostaje się ani centa.

Tomy M.

Data: 2010-05-20 13:51:26
Autor: pawell32
szat pisze:
  > Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS
ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

jebło Cię w głowe?
do pisu do jest mi b. daleko.....

Data: 2010-05-20 14:10:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:ht37o6$rbp$3news.onet.pl...
szat pisze:
 > Pawel32 oraz Marcin Rolicki to ta sama osoba, czyli pewnie bojówkarz PIS
ze stawką 2 zł za opublikowany anty PO wpis na dowolnym forum.

jebło Cię w głowe?
do pisu do jest mi b. daleko.....

Nie napisałeś za jasno o co Ci biega, a on odebrał to domyślnie odwrotnie.
Wyluzujcie i nie odpowiadajcie pisowskim spamerom, po co wyciągać ich z kibla?

Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane