Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane

Data: 2010-05-21 07:07:41
Autor: Marek Dyjor
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
Marcin Rolicki wrote:
Na forum fakty.tvn.pl telewizja TVN24 nachalnie cenzuruje posty.
Właściwie nic nie mogę opublikować, chyba że się podszyję pod inną
osobę i zaatakuję partię Prawo i Sprawiedliwość. Aby poznać skalę
prorządowej cenzury telewizji TVN proponuję tutaj zamieszczać
wszystkie niedopuszczone przez TVN wątki. Wygląda na to, że prezesura
TVN sprzyja rządowi. Wtedy widzowie poznają co i skalę tego co,
telewizja TVN cenzuruje.

a gówno mnie to obchodzi...

TVN to prywatna stacja.

za to to co sie zieje w TVP mnei wkurza bo to jest teoretycznie stacja publiczna a działa jak dom publiczny dla dziwek PISu

Data: 2010-05-21 15:06:40
Autor: Heraklit
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
Był 21 maj (piątek), gdy o godzinie 7:07 *Marek Dyjor* w pocie czoła
naskrobał(a):

za to to co sie zieje w TVP mnei wkurza bo to jest teoretycznie stacja publiczna a działa jak dom publiczny dla dziwek PISu
a za co tak nienawidzisz PiS?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-05-21 15:06:14

Data: 2010-05-21 17:08:39
Autor: flower
Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> za to to co sie zieje w TVP mnei wkurza bo to jest teoretycznie stacja
> publiczna a działa jak dom publiczny dla dziwek PISu

Z TVN wie że tak trzeba...

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-05-21 17:38:06
Autor: Marek Dyjor
flower wrote:
[...]

grunt to proste wyjaśnienia.  SMSa z centrali dostałeś?

Data: 2010-05-21 19:36:48
Autor: W
Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane
W artykule news:ht69d0$bq3$1news.onet.pl,
niejaki(a): Marek Dyjor z adresu <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):

grunt to proste wyjaśnienia.  SMSa z centrali dostałeś?

A Tobie w głowie się nie może pomieścić, że nie wszędzie jest tak, jak w
Platformie Obywatelskiej!

Cenzura na fakty.tvn.pl - wątki ocenzurowane