Cenzura światowa

Data: 2010-04-14 12:16:23
Autor: cirrus
Cenzura światowa
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq3v5i$ccc$1mx1.internetia.pl...
Pomian na scp:
"Myslalem naiwnie, ze mamy wolnosc, a w rzeczywistosci
zyje sie u nas jak w Chinach.
Wystarczylo, ze zarejestrowalem sie w grupie Nie na Wawelu
na Facebooku i zabralem tam glos. Moje konto zostalo dzisiaj
zablokowane. Podejrzewam, ze nie tylko moje lecz wszystkich
bioracych udzial w dyskusji. Grupa rosla w oczach, jeszcze
o 4 nad ranem ciagle przybywalo uczestnikow.

A możesz podać co tam napisałeś?

--
stevep

Data: 2010-04-14 12:30:18

[...]