Certyfikat-Polbank

Data: 2009-07-09 20:11:55
Autor: Animka
Certyfikat-Polbank
Witam,

Nie wzięłam kiedyś na poważnie tutaj czyjejś informacji, że jak nowy komputer to trzeba nowy certyfikat zainstalować.
Miałam jakiś tam swój certyfikacik zapisany w plikach. Od jakiegoś czasu nie mogłam wewnętrzenego przelewu zrobić.
Na infolinii powiedziano mi że kod błędu oznacza to, że przelew chciałam zrobić wieczorem albo w weekend i tak mogło być. Więc dzisiaj  w dzień znowu się męczyłam. Nic z tego nie wyszło. Po ponownym zadzwonieniu na infolinię, podaniu informacji o błędach poinformowałam, że korzystam już z innego komputera, no i sprawa się rozjaśniła. Pan z infolinii cofnął mi certyfikat, a ja zainstalowałam od nowa. Przelew poszedł od razu.
Ps. Zostałam poinformowana też, że w Operze przelew nie wyjdzie. Musi być tylko IE albo jeszcze jakaś przeglądarka (zapomniałam już jaka, ale Firefoxa ten pan nie wymienił).

--
animka

Data: 2009-07-09 21:08:35
Autor: zlotowinfo
Certyfikat-Polbank
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h3520k$kmc$1node1.news.atman.pl...
Ps. Zostałam poinformowana też, że w Operze przelew nie wyjdzie. Musi być tylko IE albo jeszcze jakaś przeglądarka (zapomniałam już jaka, ale Firefoxa ten pan nie wymienił).

nie ma to jak dobrze poinformowana infolinia :)
opera od 10 nie miała z tym problemów

Data: 2009-07-09 22:53:19
Autor: Animka
Certyfikat-Polbank
zlotowinfo pisze:

nie ma to jak dobrze poinformowana infolinia :)
opera od 10 nie miała z tym problemów

Szkoda, że nie będę mogła sprawdzić, bo przelew w Polbanku robiłam sporadyczne. Forsa mi wpływa na konto ING Banku i z tego banku robię przelewy.
Kiedyś tam, następnym razem "wystartuję" już z Opery. Teraz to byłam już zestresowana niemożnością wykonania przelewu przez certyfikat, którego na nowym komputerze nie było i chciałam jak najszybciej przelew wewnętrzny wykonać.

--
animka

Certyfikat-Polbank