Certyfikat ZUS w Platniku

Data: 2009-10-06 18:53:48
Autor: cef
Certyfikat ZUS w Platniku
Mam mały problem.
Po reinstalacji systemu i postawieniu płatnika
nie chce zarejestrować certfikatu RP-1-00P-SDWI.
Wywala jakiś komunikat o niepoprawnej sygnaturze certyfikatów łancucha i że jakieś statusy odwołania mu nie działają, bo coś tam kiedyś zrobiło się offline itp.

I teraz  nie wiem czy to jest jakiś problem ogólny związany ze zmianą ważnosci tego certyfikatu od 01.10.2009 i po paru dniach zrobią jakieś poprawki i będzie działało czy ja coś pokręciłem przy stawianiu Płatnika.
Macie jakieś problemy z tym certyfikatem?
A może ktoś wie co zrobić?

Data: 2009-10-06 19:31:47
Autor: 'Tom N'
Certyfikat ZUS w Platniku
cef w <news:haftaf$svd$1nemesis.news.neostrada.pl>:

nie chce zarejestrować certfikatu RP-1-00P-SDWI.
[...]
A może ktoś wie co zrobić?

A masz certyfikaty CA-NAD i CA-ZEW?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-10-06 19:55:46
Autor: cef
Certyfikat ZUS w Platniku
'Tom N' wrote:

nie chce zarejestrować certfikatu RP-1-00P-SDWI. [...]
A może ktoś wie co zrobić?

A masz certyfikaty CA-NAD i CA-ZEW?

Wszystkie ZEWy i NADy i inne CRL się ściągają
i aktualizują, ale ten RP-1-OOP-SDWI   zostaje stary i nie chce się rejestrować.
Ściągałem już ręcznie z cc.unet.pl nowe pliki, ale nie chce go łyknąć.

Komunikat jest taki:

"Certfikat nie został zarejestrowany. Jeden lub więcej certyfikatów łańcuha posiada
 niepoprawną/niezgodną sygnaturę. Status unieważnienie dla jednego lub
 więcej certyfikatów łańcucha nie może zostać określony. Status odwołania
 jednego lub więcej certyfikatów z listy certyfikatów został wykonany
 w trybie offline w oparciu o nieaktualną lub brakującą listę CRL".

Mój certyfikat kwalifikowany miał jakiś błąd weryfikacji w płatniku,
ale już odświeżyłem go z karty i jest OK, ale tego certfyfikatu ZUS
nie chce rejestrować.

Data: 2009-10-06 20:01:04
Autor: cef
Certyfikat ZUS w Platniku
cef wrote:

Ściągałem już ręcznie z cc.unet.pl nowe pliki, ale nie chce go łyknąć.

Włącz/wyłącz komputer już robiłem, płatnika też  już odinstalowałem
 i zainstalowałem pare razy, klikałem na certyfikaty prawą reką i lewą
i rano i po południu, zasysałem bazę z różnych lokalizacji,
instalowałem i rejestrowałem certyfikaty ręcznie i w płatniku i w systemie
(to wszystko na dwóch róznych kompach) i  od soboty ten sam komunikat...

Data: 2009-10-06 20:03:39
Autor: pawelj
Certyfikat ZUS w Platniku
Wysłałem na priv certyfikat który trzeba zainstalować w płatniku - jeżeli adres jest poprawny to dojdzie.
Kilka dni temu "walczyłem" z podobnym problemem i po telefonie do centrum certfikacji przysłali takie właśnie rozwiązanie

--
pawełJ

Data: 2009-10-08 18:14:19
Autor: cef
Certyfikat ZUS w Platniku
pawelj wrote:

Wysłałem na priv certyfikat który trzeba zainstalować w płatniku -
jeżeli adres jest poprawny to dojdzie.

Doszło, ale nie pomogło.

Kilka dni temu "walczyłem" z podobnym problemem i po telefonie do
centrum certfikacji przysłali takie właśnie rozwiązanie

Problem uleczył kontakt z infolinią płatnika.
Może się komus przyda:
polecono mi ręcznie pobrać certyfikaty ZEW i NAD
i rejestrować ręcznie w kolejności najpierw 31 potem dopiero 33
a potem RP1-OOP i się zarejestrował.
Miła pani zeznała, ze płatnik ma jakiś bug związany z
automatyczną  rejestarcja certyfikatu i wtedy trzeba próbować ręcznie.
Ale podejrzewam, ze już też cos podmienili, bo wcześniej robiłem to ręcznie
i nie szło - chyba, że kolejność też miała znaczenie.

Data: 2009-10-08 18:46:28
Autor: pawelj
Certyfikat ZUS w Platniku

[...]

Może sie przydać.
Tak przy okazji jest nowa wersja płatnika od niedawna 7.03.002.
Emeryci mogą być na macierzyńskim :)

--
PawełJ

Data: 2009-10-08 11:48:26
Autor: witek
Certyfikat ZUS w Platniku
pawelj wrote:
Emeryci mogÂą byĂŚ na macierzyĂąskim :)

No, nareszcie.

Data: 2009-10-08 20:17:37
Autor: pawelj
Certyfikat ZUS w Platniku

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hal54q$3er$6inews.gazeta.pl...
pawelj wrote:
Emeryci mog? bya na macierzynskim :)

No, nareszcie.
Też na to czekałem :)

A poważnie to dziś spotkałem się z przypadkiem, że było to potrzebne

--
PawełJ

Certyfikat ZUS w Platniku