Certyfikat mBank - problem?

Data: 2009-08-12 20:15:32
Autor: Valdi.Pavlack
Certyfikat mBank - problem?
Czy tylko u mnie występują problemy z certyfikatem mBanku?
Mozilla krzyczy, że witryna nie zaufana itp. że problemy z certyfikatem itp.
:)
IE też się gniewa.

?

Data: 2009-08-12 12:00:16
Autor: Bungiel
Certyfikat mBank - problem?
On Aug 12, 8:15 pm, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl>
wrote:
[...]

Może to jednak nie mBank? ;)
Certyfikat mBanku jest ważny do czerwca 2010 (FF)

Data: 2009-08-12 21:02:22
Autor: Valdi.Pavlack
Certyfikat mBank - problem?
"Bungiel"

Może to jednak nie mBank? ;)
Certyfikat mBanku jest ważny do czerwca 2010 (FF)

Siostrzenieć (5 - letni) szkolił się na informatyka na lapciaku - efekty
było widać :)
Na szczęście już wszystko działa cacy :)

Przepraszam za zamieszanie.

Certyfikat mBank - problem?