Cesarz Kaczyński

Data: 2010-09-05 23:04:57
Autor: awe
Cesarz Kaczyński

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl> napisał w wiadomości news:i60uab$r7j$1news.onet.pl...
Miałem już nie wycierać nim klawiatury, ale nie mogę. Synapsy mi się kurczą jak słyszę tego "yntylygenta".
Poleciał z rozmachem: "Wszelkie informacje o mojej abdykacji są nieprawdziwe". No, nie mogę, ludzie, trzymajta mnie!!!!
Przypomnę temu doktorowi praw, iż abdykacja to (z łaciny abdicatio= zrzeczenie się), zrzeczenie się tronu i przysługujących z tego tytułu praw przez panującego monarchę,
Wiem kaczanie że Ci palma odp....ekhm....odbija, ale taką definicją nie to, że dajesz asumpt do dywagacji o Twojej megalomanii, (bo ta jest znana), ale po prostu dajesz dowód durnowatości albo cholernych lukach w tej niby wykształconej główce.
W Twoim wypadku można mówić o ustąpieniu, rezygnacji, ucieczce tam gdzie pieprz rośnie....ale nie o ABDYKACJI, żałosny człeku!!
Królestwo Ci się marzy....

-- mastodont
-- -- -- -- -- -- -
dupa jestes wolowa cieciu i dostales goraczki. skad takie glaby sie biora. dzis tez jakas jadzia z chujwieskad cos pierniczyla w szkielku_i OKU - brakowalo to jej piatej klepki a wydawalo sie jej ze ma 6 lub 7. Od kiedy to kucharki maja glos? Idz z nia makaron krecic.
JK mial prawo uzyc tu slowa abdykacja, poniewaz abdykowac moze tylko ktos kto ma wladze absolutna i jest zrodlem tej wladzy i sily. PiS to partia Kaczynskiego. Bez niego ta partia nie bedzie istniala. . Jest Bogiem na scenie politycznej poniewaz jest tez wypadkowa istnienia KROLA SLONCE TuskaczaNIErzadu. Gdyby nie Kaczynski - Tusk by nie istnial. Wiekszosc glosowala na Tuska przeciwko Kaczynskiemu niz na samego Tuska jako takiego.
Poza tym jelopie smierdzacy i zapity zulu z obsrana geba JK uzyl slowa "Abdykacji" wraz "czy dymisji" w zaleznosci od tego kto jak jego ewentualne opuszczenie stanowiska prez PiS rozumie. Dla mnie to abydkacja a dla Ciebie dymisja.
awe
Lenin ty chuju dlaczego pospulstwo zaczales ksztalcic? Chodzi to i sra na wycieraczke

Data: 2010-09-05 23:13:24
Autor: mastodont
Cesarz Kaczyński

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i610t0$2ds$1news.onet.pl...

[...]

awe, ty lepiej ciulu nie wychodź mi z killfile.I kształć się, kształć. Uwielbiałeś zawsze WUML.

--

mastodont

www.polityczni.eu

Cesarz Kaczyński