Cesarz Kaczyński

Data: 2010-09-06 08:29:59
Autor: Jarek od kżyża
Cesarz Kaczyński

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl> napisał

Miałem już nie wycierać nim klawiatury, ale nie mogę. Synapsy mi się kurczą jak słyszę tego "yntylygenta".
Poleciał z rozmachem: "Wszelkie informacje o mojej abdykacji są nieprawdziwe". No, nie mogę, ludzie, trzymajta mnie!!!!
Przypomnę temu doktorowi praw, iż abdykacja to (z łaciny abdicatio= zrzeczenie się), zrzeczenie się tronu i przysługujących z tego tytułu praw przez panującego monarchę,
Wiem kaczanie że Ci palma odp....ekhm....odbija, ale taką definicją nie to, że dajesz asumpt do dywagacji o Twojej megalomanii, (bo ta jest znana), ale po prostu dajesz dowód durnowatości albo cholernych lukach w tej niby wykształconej główce.
W Twoim wypadku można mówić o ustąpieniu, rezygnacji, ucieczce tam gdzie pieprz rośnie....ale nie o ABDYKACJI, żałosny człeku!!
Królestwo Ci się marzy....

Nie ma się co dziwic. Kaczyński to uosobienie wścieklizny, infantylizmu, megalomanii, a przede wszystkim chamstwa. Ten prostak bez żadnego zażenowania powie wszystko co mu ślina na język przyniesie. Osobiście czekam na spektakularny koniec bandy o nazwie "prawo i sprawiedliwośc"z jej psychicznym przywódcą na czele.

Przemysław Warzywny

--

"Tadeusz Mazowiecki dodaje, że to, co robi Jarosław Kaczyński, wynika z tego, że jest "przeżarty dążeniem do władzy". Przypomina mu pod tym względem wielmoży z czasów I Rzeczpospolitej."

Cesarz Kaczyński