Cetelem ray 0% w RTV EURo AGD na co uwazac

Data: 2009-07-17 11:49:31
Autor: janzys
Cetelem ray 0% w RTV EURo AGD na co uwazac

przy podpisywaniu umowy uważaj, gdyż pracownik RTV EURo AGD a zarazem przedstawiciel Cetelem Bank SA nie ma zamiaru w ogóle poinformować Cię że ubezpieczenie produktu jest dobrowolne po prostu w umowie wpisuje już ubezpieczenie przedmiotu zakupu a ty jak chcesz możesz brać lub nie. Nadmieniam że mnie spotkała jeszcze inna rzecz a mianowicie zaproponowano mnie poprzez własny serwis RTV EURo AGD montaż kuchni - SERWIS w kwocie 109,- z ł i zaraz po podpisaniu umowy zaczęto mówić że serwisantowi muszę dodatkowo zapłacić m.i za kilometrówkę itd. (szkoda że nie było o tym rozmowy przed podpisaniem umowy). W związku z czym zrezygnowałem z tej dodatkowej usługi a pracownik zamiast anulować umowę i zawrzeć na kwotę bez tej usługi sporządził jedynie do niej aneks. Z tego wynika że ja wyłożyłem tą kwotę na serwis (czyli komórkę RTV EURo AGD) plus odsetki a podobno tą kwotę czyli 109,- zł  - ale bez zapłaconych odsetek firma zwróci mnie przy końcu trwania umowy kredytowej. To miejsce miało w sklepie EURO-net Sp. z o.o. 02-273 Warszawa, ul. Muszkieterów 15  SKLEP FORDON 85-796 Bydgoszcz, ul. Rejewskiego 3 . Co się tyczy zaś banku Ge Money mam same pozytywy dla jego przedstawicieli. Jan

Cetelem ray 0% w RTV EURo AGD na co uwazac