Cewka zap³onowa zamiennik

Data: 2011-05-08 14:14:43
Autor: Sta$
Cewka zap³onowa zamiennik
Mechanik stwierdzi³ ze w Yamasze cewka wymaga wymiany. Mozna ja dostac albo w Kedo, albo na ebay.de, ceny spore, ale bardziej istotny jest dlugi czas oczekiwania.

Tata sie szarpna³ na oryginal, jedyne 450,- ale to jego forsa... Mechanik pokazal sprawdzajac stara cewke wpozyl mierzy rdzen, a plastik obudowy tekture, i zauwazyl jej nadpalenie w jednym miejsu - wg niego swiadectwo uciekajcej iskry. BTW facet widac ma niezle patetny, ale zna sie na rzeczy. Pogrzebal cos rowniez z pompka przyspieszacza w gazniku, Tata twierdzi jezdzi sie pewnie - nie dlawi sie nie zdycha nie strzela, przejade sie ocenie. Niewykluczone ze niebawem bo w GPZ urwala sie linka gazu, i ciekna swiezo wymienione simmeringi teleskopow. Juz szlak mnie trafai bo 2x zalozylem zamienniki i 2x po tygodniu leci. Genuiny rowna sie zero problemow w GPZ. Ech dosc niedzielnych stekania...

Sta$
GPZ500Sysunia
Tatowa SR500

Cewka zap³onowa zamiennik