Cezary Pazura najlepszym polskim aktorem

Data: 2009-08-16 19:23:48
Autor: boukun
Cezary Pazura najlepszym polskim aktorem
Dziś już nie mam wątpliwości, Cezary Pazura mógłby być moim idolem. Oglądałem dzisiaj na Polsacie kabareton z Czarkiem w roli głównej i jestem zafascynowany jego tekstami, swobodą wypowiedzi i elokwencją, pewnością siebie i dobrym humorem. Jego poglądy na temat "czarnych", tępych moherów i Żydów rządzących Polską, a także nieskrywane obrzydzenie do pedałów, czyni go człowiekiem najzwyczajniej normalnym, takim do rany przyłóż. Gdybym mógł go kiedyś osobiście spotkać, powiedziałbym mu, Czarek, szkoda, że nie wychowywaliśmy się na jednym podwórku, czuję, że zaprzyjaźnilibyśmy się dozgonnie
Pasuje mi niemiłosiernie ten charakter i jego stosunek do kobiet...

boukun

Data: 2009-08-16 10:33:49
Autor: Tzva Adonai
On 16 Sie, 19:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Dziś już nie mam wątpliwości, Cezary Pazura mógłby być moim idolem.

Lubiłem "13 posterunek", ale nie ze względu na niego, tylko na
zajebiście długie nogi Kasi...

http://nudografia.pl/images/Aleksandra_Wozniak_13_posterunek_3.jpg

Data: 2009-08-16 23:41:40
Autor: jacek
Cezary Pazura najlepszym polskim aktorem
Zartujesz, nie pamietasz pewnie jak polozył impreze Miss Polonia.
w latach 90tych mylil laski i tytuły, skonczylo sie tym ze panienkom zalozyli szarfy, wpieli diademy a po chwili sie okazalo ze nie tym co trzeba i dalejze sciagac, a szarf bylom kilka jedna na drugiej, to im sie platało, poprostu zenada.
Na dodatek nie wyczytal sponsorow nagrod co bylo w konrakcie.
Wowczas organizator obcial mu polowe gaży a ten pipek w mediach jojczal jacy to kapitalisci sa wredni i go oszukuja.
A on nie wiem czym byl nacpany ale nie umial z kartki odczytac tych kilku wierszyz nazwiskami i tytulami dla lasek.
Dlatego nieeeeee, Pazura to cienias do kwadratu.

Data: 2009-08-17 09:32:39
Autor: boukun

Użytkownik "jacek" <ktosik@ktos.pl> napisał w wiadomości news:h69uil$2p2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Może dla jaj? Nie oglądałem tego chyba.
Mimo wszystko szczególnie jeśli chodzi o laski i temat lasek to ma bajerę...

boukun

Data: 2009-08-17 09:44:04
Autor: Panslavista

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Dlatego nieeeeee, Pazura to cienias do kwadratu.

Pas_durak!!!

Cezary Pazura najlepszym polskim aktorem