Cezaryyy! Cezaryyy Głaaaaaz ze Wjednia!

Data: 2009-08-06 18:28:04
Autor: Piotr
Cezaryyy! Cezaryyy Głaaaaaz ze Wjednia!
Co ciebie nie ma? Wziąłeś jednak coś?
Może to i dobrze, panslava również nie ma, pewnie też coś sobie zadał.
Piotr
PS. Ja wiem mkarwanie, wiem! To ostatni raz!

Data: 2009-08-06 10:52:47
Autor: Marek
On 6 Sie, 18:28, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Co ciebie nie ma? Wziąłeś jednak coś?

Po co go wzywasz ?
Przeciez swietnie go zastepujesz w  wysylaniu wielu bezsensownych
postow dziennie ?

Data: 2009-08-06 20:01:17
Autor: Piotr
Dnia Thu, 6 Aug 2009 10:52:47 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Po co go wzywasz ?
Przeciez swietnie go zastepujesz w  wysylaniu wielu bezsensownych
postow dziennie ?

Bo we dwójkę raźniej...
Piotr

Data: 2009-08-07 18:46:33
Autor: naprany jak kruk!
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

Dnia Thu, 6 Aug 2009 10:52:47 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

> Po co go wzywasz ?
> Przeciez swietnie go zastepujesz w  wysylaniu wielu bezsensownych
> postow dziennie ?

Bo we dwójkę raźniej...

mozesz polizac sie z bekonem klapouchy hehehehe
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-07 19:53:53
Autor: raff
[...]

Oho, jak zwykle o lizaniu to Tony.

R.

Data: 2009-08-07 19:16:17
Autor: Panslavista
On Thu, 06 Aug 2009 18:28:04 +0200, Piotr wrote:

Co ciebie nie ma? Wziąłeś jednak coś?
Może to i dobrze, panslava również nie ma, pewnie też coś sobie zadał.
Piotr

Nic sobie nie zadaję po za lekami na nadciśnienie i inne choroby...

Cezaryyy! Cezaryyy Głaaaaaz ze Wjednia!