[piątek] Cfaniak niedoszły

Data: 2009-08-13 23:23:13
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[piątek] Cfaniak niedoszły
Znalazłem przypadkiem, google mówi, że nie było:

Chodzi o pierwszą połowę filmu 00:30-02:33
http://www.policja.pl/portal/pol/420/38609/TOP_Kryminal_54.html

Cała seria filmów to obraz permanentnej inwigilacji. Ale dziwnym trafem dzięki temu policja wyłapuje prawdziwych debili :-)

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-08-15 12:34:22
Autor: slaweks
Cfaniak niedoszły
On 14 Sie, 09:08, PJ <przemek.jedrzejc...@gmail.com> wrote:
// Tak BTW to szkoda, że takich przypadków się nie nagłaśnia w mediach
- jakby koleś dostał mocny wyrok za próbę oszustwa/wyłudzenia, a

> najjaśniejszaTV by to nagłośniła, to może kilku osobom uratowałoby to skołatane nerwy i kasę.

mocny wyrok ? he he będą co najwyżej zawiasy, jeśli koleś nie karany

Może już masz jakies wyroki na koncie... ale ma się po tym czkawkę....
nawet jeśli są to zawiasy.
A może się mylę?

[piątek] Cfaniak niedoszły