Cfany Donek daje kopa w gorę Cimoszce?

Data: 2009-03-06 13:11:14
Autor: cyc
Cfany Donek daje kopa w gorę Cimoszce?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1n93w5ul6ee0w.dlgmasz.facet.luzik...
""Rzeczpospolita": Włodzimierz Cimoszewicz będzie prawdopodobnie
kandydatem Polski na sekretarza generalnego Rady Europy.
Według informacji gazety, pomysł, by to były lewicowy premier a
obecnie niezależny senator został rekomendowany na to stanowisko, był
trzymany w ¶cisłej tajemnicy. Termin zgłaszania kandydatów przez rz±dy
państw członkowskich mija dzisiaj."

http://wiadomosci.onet.pl/1929011,11,item.html

He, he, najpierw go poszczuł Kostusiem (synem tatusia), a teraz chce
mu dac kopa w górę...
Jeżeli to prawda, to taki warzywny powinien szczekac spod stołu cały
miesi±ć.
pzdr
Piotr

Wdlg mnie Cimoszewicz jest jednym z niewielu polskich politykow , ktorzy nadaja sie do tego aby zarzadzac krajem !!.
Nie powoduja mna w tej ocenie , moje nieskrywane lewiowe sympatie  , lecz zdroworozsadkowe spojzenie na problem .
Niewielu politykow , jesli wogole tacy sie znajda , sa w stanie dorownac politycznym talentom Comoszewicza !.
Jesli tylko bedzie  kandydowal na jakies panstwowe stanowisko i znajdzie sie na liscie , napewno bede na niego glosowal , co polecam wszystkim , glownie sympatykom mcno lewicowergo PiS-u .

cyc

Data: 2009-03-06 14:05:37
Autor: Trybun Ludowy =he®sk=
Cfany Donek daje kopa w gorĂŞ Cimoszce?
On Fri, 6 Mar 2009 13:11:14 +0100, "cyc" <komuszylizus.@buziaczek.pl>
wrote:

Wdlg mnie Cimoszewicz jest jednym z niewielu polskich politykow , ktorzy nadaja sie do tego aby zarzadzac krajem !!. [...]

 i potrafi "chandlowac" ! buuuuuhahahhahahahhahahahaha

--

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Cfany Donek daje kopa w gorę Cimoszce?