Chłodzenie na E8400 - zamias t BOX

Data: 2010-02-21 16:59:42
Autor: tg
Chłodzenie na E8400 - zamias t BOX
"Maciek - Wally" <kolul@o2.pl> wrote in message news:hlrnav$a62$1atlantis.news.neostrada.pl...
Interesują mnie następujące cechy nowego zestawu chłodzącego:

1) chłodzenie ma być wydajniejsze od BOXowego. Nie musi to być duża różnica - jak powiedziałem, standardowy zestaw w zupełności wystarcza, ale jak już mam wykładać kasę to niech już chociaż dla zasady będzie lepiej

2) ma być CISZEJ niż w przypadku BOXa. I jest to najważniejsza cecha.

3) nie chcę wysokich i ciężkich potworów w stylu Scythe Mugen 2 od których wykrzywić się potrafi płyta główna. Wolałbym coś raczej w miarę niskiego i lekkiego (jak się zmieści pod standardowym tunelem powietrznym w bocznej ściance obudowy Midi Tower - będzie super)

4) cena do 150zł

Zdaję sobie sprawę że wymagania 1 i 2 wykluczają się z 3, ale jak już wspomniałem - nie szukam ekstremalnego rozwiązania w stylu "naj, naj, naj" a jedynie najlepszego kompromisu tych cech który będzie lepsze od chłodzenia BOXowego.

http://pclab.pl/art38203.html

Data: 2010-02-21 17:06:16
Autor: tg
Chłodzenie na E8400 - zamias t BOX
"tg" <aa@bb.cpl> wrote in message news:941f9$4b8166cb$59647f75$24586news.upc.ie...
http://pclab.pl/art38203.html

za szybko poszlo,
polecalbym Zalman CNPS10X Quiet jezeli gdzies go znajdziesz w cenie
ktora jestes zaakceptowac (swego czasu byly po ~150pln ale widze
ze teraz sa nieco drozsze)

http://pclab.pl/art38203-69.html

zaleta jest kompatybilnosc z LGA 1366, 1156, 775, AM2/AM3 754/939/940
i bardzo dobra wydajnosc - czyli moze posluzyc przez lata na kolejnych
platformach

nie spelnia za to postawionego warunku co do rozmiarow

Chłodzenie na E8400 - zamias t BOX