Ch贸r stada "owieczek" na 36 tys g艂os贸w - dyryguje 'pasterz".

Data: 2012-07-20 16:09:22
Autor: WW
Ch贸r stada "owieczek" na 36 tys g艂os贸w - dyryguje 'pasterz".
Witam

Mam do wyboru, ogl膮da膰 Madonn臋 albo czci膰 rocznice najwi臋kszej zbrodni na w艂asnym narodzie.
Trudno si臋 zdecydowa膰.
Z jednej strony przyjemne doznania, z drugiej smutek i 偶al do Polskich przyw贸dc贸w wysy艂aj膮cych na 艣mier膰 nieuzbrojonych cywili dla w艂asnych sto艂k贸w.
Z jednej fajna zabawa z drugiej masochistyczna rocznica kolejnej przegranej.

Trudny wyb贸r.
Chyba jednak nie przy艂膮cz臋 si臋 do ch贸ru 36 000 os贸b chc膮cych cenzury.
Jako艣 nie widz臋 si臋 w tym stadzie "owieczek" a i "pasterze" mi nie odpowiadaj膮.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2012-07-20 17:26:47
Autor: pluton
Ch髍 stada "owieczek" na 36 tys g硂s體 - dyryguje 'pasterz".
Mam do wyboru, ogl眃a Madonn albo czci rocznice najwi阫szej zbrodni
na w砤snym narodzie.

Je縠li rzeczywi禼ie masz to na sercu, to mo縠sz sobie uczci dzie
wcze秐iej,
albo dzie p罂niej.

Nullification

Ch贸r stada "owieczek" na 36 tys g艂os贸w - dyryguje 'pasterz".