ChWDP 1910, czy sto lat wojny kibice - policja

Data: 2010-04-17 18:08:31
Autor: Artur Fortuna
ChWDP 1910, czy sto lat wojny kibice - policja
Wojna kibiców (kiboli) z policją nie jest wynalazkiem naszych czasów. W polskiej piłce pierwsza krew polała się ... sto lat temu.

1910, 3 lipca, Makkabi Kraków - Hasmonea Lwów 1:0
Poniżej interesująca końcówka relacji z tego meczu.
http://img42.imageshack.us/img42/3238/nowareformanr297z4lipca.jpg

PS. Zainteresowanym służę całą relacją - na priv.
--
FortArt
www.wikipasy.pl - Encyklopedia KS Cracovia on-line

Data: 2010-04-18 13:30:26
Autor: Danpe
ChWDP 1910, czy sto lat wojny kibice - policja
On Sat, 17 Apr 2010 18:08:31 +0200, Artur Fortuna
<fortuna@patrz.pole.Reply-To.pl> wrote:

1910, 3 lipca, Makkabi Kraków - Hasmonea Lwów 1:0
Poniżej interesująca końcówka relacji z tego meczu.
http://img42.imageshack.us/img42/3238/nowareformanr297z4lipca.jpg

PS. Zainteresowanym służę całą relacją - na priv.

To moze odwrotnie?
Ty pisz zainteresowanym prywatne wiadomosci, bo Twoje smiecenie tutaj
gowno ludzi obchodzi. To jest grupa dyskusyjna a nie tablica ogloszen.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-04-18 23:16:22
Autor: vversa
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Ty pisz zainteresowanym prywatne wiadomosci, bo Twoje smiecenie tutaj
gowno ludzi obchodzi. To jest grupa dyskusyjna a nie tablica ogloszen.

No to niezle zaczales dyskusje !
Przyznaje ,ze temat nieco jakby niefortunny.
Ale nie mogles napisac ,ze sa wazniejsze w zyciu rzeczy - naprzykład ZAMYKANIE STADINOW ?

Data: 2010-04-20 18:31:32
Autor: Przemek Budzyński
  vversa pisze:

Przyznaje ,ze temat nieco jakby niefortunny.

ależ skąd. Fortunny, a raczej fortunowy do sześcianu. Od razu poznać autora.

Data: 2010-04-18 23:16:28
Autor: vversa
> [...]

No to niezle zaczales dyskusje !
Przyznaje ,ze temat nieco jakby niefortunny.
Ale nie mogles napisac ,ze sa wazniejsze w zyciu rzeczy - naprzykład ZAMYKANIE STADIONOW ?

Data: 2010-04-18 23:20:51
Autor: vversa
 vversa <vversa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a): > On Sat, 17 Apr 2010 18:08:31 +0200, Artur Fortuna

> [...]
Przyznaje ,ze temat nieco jakby niefortunny.
Ale nie mogles napisac ,ze sa wazniejsze w zyciu rzeczy - naprzykład ZAMYKANIE STADIONOW ?

Sori ,ze mi przycisk zatrzymania wysyłania w pore nie zadziałał

Data: 2010-04-18 23:24:39
Autor: vversa
ChWDP 1910, czy sto lat wojny kibice - policja
sie nie zorientowalam, ale mnie to obchodzi

--

ChWDP 1910, czy sto lat wojny kibice - policja