Chachmęcenie w Polszy.

Data: 2012-11-23 12:21:29
Autor: Michał Szatański
Chachmęcenie w Polszy.
 Faceta ( agrobombera niedoszłego) zatrzymali, żeby zapobiec matactwu ( potencjalnie) i bo szkody wielkie by były. "Nawoływał" do działania:"Czas na czyny" - coś p...ł . Jedyne co prawdą jest to posiadanie materiałów wybuchowych jak wynika z tego co się dowiedziałem, ale nie było to zarzutem postawionym w celu aresztowania. Z powodów niepewnych aresztowano człowieka, a wydaje mi się, że aresztując kogoś należy mieć pewność co do tego, że jest przestępcą.
 Premier pochwalił służby, w "Rzeczpospolitej" też pochwalono służby. O antyterrorystach pisałem wcześniej. Takie służby należałoby wylać, a nie chwalić, co to za Premier, chory na głowę?

Data: 2012-11-23 06:15:02
Autor: Leszczur
Chachmęcenie w Polszy.
On 23 Lis, 12:30, Michał Szatański <mi...@onet.pl> wrote:
 Premier pochwalił służby, w "Rzeczpospolitej" też pochwalono służby. O
antyterrorystach pisałem wcześniej. Takie służby należałoby wylać, a nie
chwalić, co to za Premier, chory na głowę?

Chorego na głowę już mieliśmy. Tak trochę przed Tuskiem.

Data: 2012-11-23 15:53:12
Autor: Michał Szatański
Chachmęcenie w Polszy.

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:618f790e-174e-4230-9b1e-491e61c54174m13g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

 Tylko wg Palikota pewnie.

Data: 2012-11-25 12:33:10
Autor: stevep
Chachmęcenie w Polszy.
Dnia 23-11-2012 o 15:53:12 Michał Szatański <micsz@onet.pl> napisał(a):

[...]

Nie tylko, Kaczyński był uważany za oszołoma, kiedy niewielu słyszało o  Tusku.

--
stevep

Data: 2012-11-23 13:23:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Chachmęcenie w Polszy.

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:k8nm7v$n37$1news.dialog.net.pl...
[...]

Najlepiej, gdyby rozpierdolił Sejm? Wtedy byłyby dowody itd. A główka kogoś tu nie boli?

retorycznie

Data: 2012-11-23 06:17:43
Autor: Leszczur
Chachmęcenie w Polszy.
On 23 Lis, 13:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
> [...]
> chwalić, co to za Premier, chory na głowę?

Najlepiej, gdyby rozpierdolił Sejm? Wtedy byłyby dowody itd. A główka kogoś

Ano własnie. Gdyby doszło do zamachu to rząd by dostał za bierność i
nieskuteczność.
Nie dopuścili do zamachu to dostają za niewolenie narodu i wolnosci
wypowiedzi.

PiS jest opozycją bez względu na okoliczności. Ale przynajmniej są
konsekwentni.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-23 15:52:31
Autor: Michał Szatański
Chachmęcenie w Polszy.
 Takie służby należałoby wylać, a nie
chwalić, co to za Premier, chory na głowę?

Najlepiej, gdyby rozpierdolił Sejm? Wtedy byłyby dowody itd. A główka kogoś tu nie boli?

 A od czego G(s)ROM, czy tam inni, co już pisałem?

retorycznie

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-11-23 17:50:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Chachmęcenie w Polszy.

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:k8o2jm$smr$1news.dialog.net.pl...
Takie służby należałoby wylać, a nie
chwalić, co to za Premier, chory na głowę?

Najlepiej, gdyby rozpierdolił Sejm? Wtedy byłyby dowody itd. A główka kogoś tu nie boli?

A od czego G(s)ROM, czy tam inni, co już pisałem?

Grom? To już raczej przedsiębiorstwa pogrzebowe!

Data: 2012-11-23 15:53:46
Autor: xan
Chachmęcenie w Polszy.
W dniu 23.11.2012 12:21, Michał Szatański pisze:
[...]

Przeczytaj sam co naskrobałeś, kilka razy i przekonasz się ze nie trzyma sie to kupy czy dupy.

Przestępstwem jest fakt posiadania materiałów wybuchowych (sam to napisałeś), co też nie musi być główną podstawą do aresztowania, a może być jedynie dopełnieniem wniosku. Ale fakt pozostaje faktem - przestępstwo było.

Data: 2012-11-23 16:13:42
Autor: Michał Szatański
Chachmęcenie w Polszy.
 Nie zrozumiałeś?

Data: 2012-11-23 16:51:32
Autor: Marek Woydak
Chachmęcenie w Polszy.
On Fri, 23 Nov 2012 12:21:29 +0100, Michał Szatański wrote:

[...]

Jarek by ogłosił ustami swego Zbyszka: "on już nikogo zycia nie pozbawi".
Masz sklerozę pisklaku?

MW

Chachmęcenie w Polszy.