Chachmęcenie w Polszy.

Data: 2012-11-23 13:23:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Chachmęcenie w Polszy.

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:k8nm7v$n37$1news.dialog.net.pl...
Faceta ( agrobombera niedoszłego) zatrzymali, żeby zapobiec matactwu ( potencjalnie) i bo szkody wielkie by były. "Nawoływał" do działania:"Czas na czyny" - coś p...ł . Jedyne co prawdą jest to posiadanie materiałów wybuchowych jak wynika z tego co się dowiedziałem, ale nie było to zarzutem postawionym w celu aresztowania. Z powodów niepewnych aresztowano człowieka, a wydaje mi się, że aresztując kogoś należy mieć pewność co do tego, że jest przestępcą.
Premier pochwalił służby, w "Rzeczpospolitej" też pochwalono służby. O antyterrorystach pisałem wcześniej. Takie służby należałoby wylać, a nie chwalić, co to za Premier, chory na głowę?

Najlepiej, gdyby rozpierdolił Sejm? Wtedy byłyby dowody itd. A główka kogoś tu nie boli?

retorycznie

Data: 2012-11-23 06:17:43
Autor: Leszczur
Chachmęcenie w Polszy.
On 23 Lis, 13:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
> [...]
> chwalić, co to za Premier, chory na głowę?

Najlepiej, gdyby rozpierdolił Sejm? Wtedy byłyby dowody itd. A główka kogoś

Ano własnie. Gdyby doszło do zamachu to rząd by dostał za bierność i
nieskuteczność.
Nie dopuścili do zamachu to dostają za niewolenie narodu i wolnosci
wypowiedzi.

PiS jest opozycją bez względu na okoliczności. Ale przynajmniej są
konsekwentni.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-23 15:52:31
Autor: Michał Szatański
Chachmęcenie w Polszy.
 Takie służby należałoby wylać, a nie
chwalić, co to za Premier, chory na głowę?

Najlepiej, gdyby rozpierdolił Sejm? Wtedy byłyby dowody itd. A główka kogoś tu nie boli?

 A od czego G(s)ROM, czy tam inni, co już pisałem?

retorycznie

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-11-23 17:50:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Chachmęcenie w Polszy.

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:k8o2jm$smr$1news.dialog.net.pl...
Takie służby należałoby wylać, a nie
chwalić, co to za Premier, chory na głowę?

Najlepiej, gdyby rozpierdolił Sejm? Wtedy byłyby dowody itd. A główka kogoś tu nie boli?

A od czego G(s)ROM, czy tam inni, co już pisałem?

Grom? To już raczej przedsiębiorstwa pogrzebowe!

Chachmęcenie w Polszy.