Cham i ćwok na czele państwa polskiego.

Data: 2011-09-22 13:53:45
Autor: Zahir
Cham i ćwok na czele państwa polskiego.

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:3d939b45-e716-4992-9c87-41ffc72cac6cf17g2000yqh.googlegroups.com...
http://www.kontrowersje.net/tresc/cham_i_cwok_na_czele_panstwa_polskiego

Widzisz sukinsynu, taki "ćwok", a jest premierem, a taki geniusz nad geniusze jak ty co najwyżej może pluć na telewizor. Na dodatek jesteś prymitywnym chamem zżeranym przez nienawiść do tych, którym się udało!

--
Zahir

Data: 2011-09-22 13:17:38
Autor: go!
On 22/09/2011 12:53, Zahir wrote:

Na dodatek jesteś
prymitywnym chamem zżeranym przez nienawiść do tych, którym się udało!

Komu i co sie udalo?
Cwokowi? Co mu sie udalo?
Udalo mu sie wmowic tobie i tobie podobnym, ze jest zajebistym wodzem z talentem i charyzma? To akurat nie byl wielki problem.
A tak naprawde tu mu sie udaje ledwie nie udusic na tej krotkiej smyczy, na ktorej chadza.
--
go!

Data: 2011-09-22 14:25:01
Autor: Zahir

Użytkownik "go!" <go2@gmx.nospam.us> napisał w wiadomości news:j5f914$h4r$1inews.gazeta.pl...
[...]

A tak konkretnie to co masz na myśli?  Coś za jeden? Posiłki Hansa i podobnych mu opluwaczy?

--
Zahir

Data: 2011-09-22 08:26:22
Autor: Hans Kloss
Cham i ćwok na czele państwa polskiego.
On 22 Wrz, 14:25, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:

A tak konkretnie
Tak konkretnie to stul pysk parówo I wypad miedzy swoich- na jakieś
forum kryminalistów albo platfonsów. Won, tu się o polityce rozmawia.
J-23

Data: 2011-09-23 02:50:40
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 17:26:22 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

Forum psycholi dla ciebie akurat.

--
stevep

Data: 2011-09-22 17:55:08
Autor: Hans Kloss
Cham i ćwok na czele państwa polskiego.
On 23 Wrz, 02:50, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
 Forum psycholi

Podobnych tobie zbydlęconych starców powinno się bić po twarzy do
skutku albo skrócić cierpienia litościwie poddając eutanazji.
J-23

Data: 2011-09-23 14:41:03
Autor: stevep
Dnia 23-09-2011 o 02:55:08 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

Ja tam mam litość nad bydlętami i rąk sobie nie będę brudził..

--
stevep

Data: 2011-09-22 13:29:06
Autor: go!
On 22/09/2011 13:25, Zahir wrote:

A tak konkretnie to co masz na myśli? Coś za jeden? Posiłki Hansa i
podobnych mu opluwaczy?

Nie przykladaj do mnie swojej miarki, OK?
--
go!

Cham i ćwok na czele państwa polskiego.