Cham na ambonie.

Data: 2009-07-01 07:58:13
Autor: Tadek z Torunia
Cham na ambonie.
Pomorze: kazanie proboszcza oburzyło wiernych
Słowa, jakie usłyszeli parafianie od Stefana Maliczewskiego, proboszcza parafii w Dretyniu, na pewno na długie lata zapadną w ich pamięci - podaje "Głos Pomorza".
Proboszcz, który odchodzi z Dretynia do Turowa koło Szczecinka nie przebierał w słowach.

Stwierdził między innymi, że niskimi nominałami podcierano się w toalecie w czasie budowy plebani - czytamy w "Głosie Pomorza".

 Nie zapraszajcie mnie na wesela czy pogrzeby, bo i tak nie przyjadę. Może co najwyżej do dwóch, trzech osób - słuchali parafianie.

- Słuchałam i aż mnie zatkało. Nasz proboszcz znany jest z braku dyplomacji, ale żeby takie rzeczy opowiadać w czasie kazania. Poczułam się urażona i wyszłam - mówi dla "GP" oburzona mieszkanka Dretynia.

http://wiadomosci.onet.pl/2701,2000297,pomorze_kazanie_proboszcza_oburzylo_wiernych,wydarzenie_lokalne.html

Przemek

--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Cham na ambonie.