Cham twierdzi, ¿e mu przykro, ale nie przeprasza.

Data: 2011-08-28 08:55:58
Autor: jazn
Cham twierdzi, ¿e mu przykro, ale nie przeprasza.
Dnia Sun, 28 Aug 2011 15:00:04 +0200, Przemys³aw W napisa³(a):

Adam Hofman powiedzia³ w sobotê: "Z PSL-em to jest tak, ¿e te ch³opy wyjechali ze swoich miasteczek, wsi, trafili do Warszawy - zdziczeli, zbaranieli: tañcz±, ¶piewaj±, g³osuj± za ustawami np. (...) za zwi±zkami partnerskimi; ch³opy wyjecha³y ze wsi i kompletnie im odbi³o".

No i co jest w tym chamskiego? Chcesz poznaæ prawdziwe oblicze chamów z PO to mo¿e pos³uchaj tego:
http://www.youtube.com/watch?v=xH-rY2Eu6Ic

Data: 2011-08-28 09:03:33
Autor: jazn
Cham twierdzi, ¿e mu przykro, ale nie przeprasza.
Dnia Sun, 28 Aug 2011 08:55:58 -0500, jazn napisa³(a):

Cze¶æ druga:
http://www.youtube.com/watch?v=vSVGupHBTfo

Data: 2011-08-28 18:51:27
Autor: =He®Sk=
On Sun, 28 Aug 2011 08:55:58 -0500, jazn <zazolc@gesia.pl> wrote:

> [...]

> Adam Hofman powiedzia³ w sobotê: "Z PSL-em to jest tak, ¿e te ch³opy > wyjechali ze swoich miasteczek, wsi, trafili do Warszawy - zdziczeli, > zbaranieli: tañcz±, ¶piewaj±, g³osuj± za ustawami np. (...) za zwi±zkami > partnerskimi; ch³opy wyjecha³y ze wsi i kompletnie im odbi³o".

 prostacki jezyk i pogarda dla chlopow.

Chcesz poznaæ prawdziwe oblicze chamów z PO to mo¿e pos³uchaj tego:
http://www.youtube.com/watch?v=xH-rY2Eu6Ic

 skad wiesz, ze to z PO?

 posluchaj tego: http://www.youtube.com/watch?v=Sa3NUpLLDQI

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-28 15:37:43
Autor: jazn
Cham twierdzi, ¿e mu przykro, ale nie przeprasza.
Dnia Sun, 28 Aug 2011 18:51:27 +0200, =He®Sk= napisaù(a):

On Sun, 28 Aug 2011 08:55:58 -0500, jazn <zazolc@gesia.pl> wrote:

Dnia Sun, 28 Aug 2011 15:00:04 +0200, Przemysùaw W napisaù(a):

Adam Hofman powiedziaù w sobotæ: "Z PSL-em to jest tak, ýe te chùopy wyjechali ze swoich miasteczek, wsi, trafili do Warszawy - zdziczeli, zbaranieli: tañczà, úpiewajà, gùosujà za ustawami np. (...) za zwiàzkami partnerskimi; chùopy wyjechaùy ze wsi i kompletnie im odbiùo".

No i co jest w tym chamskiego?

 prostacki jezyk

Prostacki? Sùyszaùeú kiedyú prostacki jæzyk Palikota i Niesioùowskiego,
czy tak jak Tusk udajesz, ýe nie wiesz o czym mowa?
i pogarda dla chlopow.

Nie dla chùopów tylko PSL. Nie manipuluj:
http://www.youtube.com/watch?v=_YaYYNk-2pk&feature=player_embedded

Gdzie byùeú, kiedy Frasyniuk mówiù:

"Waliã chùopów, waliã, bo dalej bædà podtrzymywaã polskie kompleksy i
udowadniaã, ýe Polacy nie pochodzà od maùpy, ale od chùopa"

PSL - "to partia chùopo-polityków, która wciàý lansuje polityczne standardy
rodem z PRL" "chùopi czæúciej dobijali powstañców i úciàgali kamasze niý brali udziaù w
walce o wolnoúã".

A teraz wymieñ wszystkich posùów PO, którzy pochodzà ze wsi,
bo nie kto inny tylko partia Tuska od wielu lat podkreúla - z
pogardà dla ludzi ze wsi - ýe jest partià ludzi wyksztaùconych
z duýych miast.

Chcesz poznaã prawdziwe oblicze chamów z PO to moýe posùuchaj tego:
http://www.youtube.com/watch?v=xH-rY2Eu6Ic

 skad wiesz, ze to z PO?

Stàd wiem:
http://www.tinyurl.pl?uA9ejKGA

 posluchaj tego: http://www.youtube.com/watch?v=Sa3NUpLLDQI

No i co jest w tym obraêliwego? Kaýdy kto posiada trochæ dziaùajàcych
szarych komórek dobrze wie, ýe internet to bagno i bardzo czæsto ludzie
którzy w nim egzystujà nie naleýà do elity intelektualnej. Przykùadów moýna znaleêã tysiàce.
http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090528/REG00/695247000

Data: 2011-08-29 21:26:44
Autor: =He®Sk=
Cham twierdzi, ¿e mu przykro, ale nie przeprasza.
On Sun, 28 Aug 2011 15:37:43 -0500, jazn <zazolc@gesia.pl> wrote:

Dnia Sun, 28 Aug 2011 18:51:27 +0200, =He®Sk= napisaů(a):

czy tak jak Tusk udajesz, ýe nie wiesz o czym mowa? >i pogarda dla chlopow.

Nie dla chůopów tylko PSL. Nie manipuluj:

 to ty nie usiluj manipulowac. facet jest prostak i tyle.
 metode: u was bija murzynow - sobie daruj.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-30 01:34:52
Autor: jazn
Dnia Mon, 29 Aug 2011 21:26:44 +0200, =He®Sk= napisał(a):

[...]

Ja nie manipuluje, dlatego podałem link to wypowiedzi,
ja jedynie zwracam ci uwagę, że kłamiesz.

facet jest prostak i tyle.

Gdyby był z PO trzymałbyś język za zębami, tak jak robisz
to przy każdej okazji, kiedy na scenie pojawia się Niesiołowski.

 metode: u was bija murzynow - sobie daruj.

Daruje sobie, ale pod warunkiem, że ty sam oduczysz się bić murzynów kiedy nie wiesz w jaki sposób obronić prostaków z Platformy. A już tak przy okazji...twój gury Korwin-Mike
to według ciebie kto? prostak? cham? czy masz jakaś inną
bajkÄ™ na jego usprawiedliwienie?

Data: 2011-08-29 01:04:38
Autor: stevep
Cham twierdzi, ¿e mu przykro, ale nie prze prasza.
Dnia 28-08-2011 o 15:55:58 jazn <zazolc@gesia.pl> napisa³(a):

[...]

Wiêkszego chama jak Hofman nie znajdziesz, ale ocenia go prezio jeszcze  wiêkszy cham.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Cham twierdzi, ¿e mu przykro, ale nie przeprasza.