Cham ze

Data: 2017-07-19 08:34:16
Autor: A. Filip
Cham ze
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
Arogancja, buta, obłuda! Tak można streścic wczorajsze "posiedzenie"
Sejmu. Własciciel kota pokazał swoją prawdziwą twarz. Zawistnego
starzejącego się prostaka. "Dokąd uciekniesz Jarku? Przecież nie masz
dokąd!" (c) KOD

CL

Jak wypadł Kaczyński Jarosław w porównaniu ze sztandarowym chamem
Michnikiem Adamem specjalistą od "skurwysynu (twoja matka to kurwa)"?

--
A. Filip

Data: 2017-07-18 23:35:17
Autor: japanizer
Cham ze słomą w butach to Michnik Adam czy Kaczyński Jarosław?

"Spieprzaj dziadu"?

Data: 2017-07-19 08:47:01
Autor: A. Filip
Cham ze
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]
>
> CL Jak wypadł Kaczyński Jarosław w porównaniu ze sztandarowym chamem
Michnikiem Adamem specjalistą od "skurwysynu (twoja matka to kurwa)"?

"Spieprzaj dziadu" to Kaczyński _Jarosław_ ?

Sam Michnik (Adam) świeżo zasugerował+ że rodziny czepia się "skurwysyn".
Kim wiec TY jesteś według standardów Michnika (Adama) _jeśli_ są one
jednakowe dla wszystkich?

--
A. Filip

Data: 2017-07-19 00:19:01
Autor: japanizer
On Wednesday, July 19, 2017 at 3:47:06 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Sam Michnik (Adam) świeżo zasugerował+ że rodziny czepia się "skurwysyn".
Kim wiec TY jesteś według standardów Michnika (Adama) _jeśli_ są one

Nie wiem co sugerował Michnik, nie jestem jego aż tak wielkim fanem.

Z pewnością jednak Michnik swych słow nie wypowiadal jako Prezydent kraju, ani jego Naczelnik. Rynsztok.

Data: 2017-07-19 09:26:03
Autor: Bene Natus
Cham ze słomą w butach
pajac "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Sam Michnik (Adam) świeżo zasugerował+ że rodziny czepia się "skurwysyn".
Kim wiec TY jesteś według standardów Michnika (Adama) _jeśli_ są one

Chcesz pogadać o zachowaniu Krychy Pawłowicz ("szmaty, szmaty"), Zawadzkiej
(Tusk pownien gnić w kryminale") czy o wczorajszym popisie właściciela kota?

I nie zmieniaj ciulu jeden moich tematów!!!!

CL

Data: 2017-07-19 09:25:51
Autor: Bene Natus
Cham ze słomą w butach!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

A jak byś ty odpowiedział PiS-owskiemu chamowi? Ja bym strzelił go w pysk!
Jak JKM Boniego i dołożył kopa.

CL

Cham ze