Cham ze słomą w butach

Data: 2017-07-19 07:12:44
Autor: Bene Natus
Cham ze słomą w butach
Arogancja, buta, obłuda! Tak można streścic wczorajsze "posiedzenie" Sejmu. Własciciel kota pokazał swoją prawdziwą twarz. Zawistnego starzejącego się prostaka. "Dokąd uciekniesz Jarku? Przecież nie masz dokąd!" (c) KOD

CL

Data: 2017-07-19 08:34:16
Autor: A. Filip
Cham ze
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

Jak wypadł Kaczyński Jarosław w porównaniu ze sztandarowym chamem
Michnikiem Adamem specjalistą od "skurwysynu (twoja matka to kurwa)"?

--
A. Filip

Data: 2017-07-18 23:35:17
Autor: japanizer
Cham ze słomą w butach to Michnik Adam czy Kaczyński Jarosław?

"Spieprzaj dziadu"?

Data: 2017-07-19 08:47:01
Autor: A. Filip
Cham ze
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]
>
> CL Jak wypadł Kaczyński Jarosław w porównaniu ze sztandarowym chamem
Michnikiem Adamem specjalistą od "skurwysynu (twoja matka to kurwa)"?

"Spieprzaj dziadu" to Kaczyński _Jarosław_ ?

Sam Michnik (Adam) świeżo zasugerował+ że rodziny czepia się "skurwysyn".
Kim wiec TY jesteś według standardów Michnika (Adama) _jeśli_ są one
jednakowe dla wszystkich?

--
A. Filip

Data: 2017-07-19 00:19:01
Autor: japanizer
On Wednesday, July 19, 2017 at 3:47:06 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Sam Michnik (Adam) świeżo zasugerował+ że rodziny czepia się "skurwysyn".
Kim wiec TY jesteś według standardów Michnika (Adama) _jeśli_ są one

Nie wiem co sugerował Michnik, nie jestem jego aż tak wielkim fanem.

Z pewnością jednak Michnik swych słow nie wypowiadal jako Prezydent kraju, ani jego Naczelnik. Rynsztok.

Data: 2017-07-19 09:26:03
Autor: Bene Natus
Cham ze słomą w butach
pajac "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Sam Michnik (Adam) świeżo zasugerował+ że rodziny czepia się "skurwysyn".
Kim wiec TY jesteś według standardów Michnika (Adama) _jeśli_ są one

Chcesz pogadać o zachowaniu Krychy Pawłowicz ("szmaty, szmaty"), Zawadzkiej
(Tusk pownien gnić w kryminale") czy o wczorajszym popisie właściciela kota?

I nie zmieniaj ciulu jeden moich tematów!!!!

CL

Data: 2017-07-19 09:25:51
Autor: Bene Natus
Cham ze słomą w butach!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

A jak byś ty odpowiedział PiS-owskiemu chamowi? Ja bym strzelił go w pysk!
Jak JKM Boniego i dołożył kopa.

CL

Cham ze słomą w butach