Chamidło Jarosław Kaczyński nie podziękował swoim wyborcom!

Data: 2011-10-09 21:49:41
Autor: Zennon
Chamidło Jarosław Kaczyński nie podziękował swoim wyborcom!
sprawdziłem nagranie.

Zennon

Data: 2011-10-09 21:53:56
Autor: Lorn
Chamidło Jarosław Kaczyński nie podziękował swoim wyborcom!
W dniu 2011-10-09 21:49, Zennon pisze:
sprawdziłem nagranie.

Hmm... Wydawało mi się, że wykwakał coś o wyborcach, ale w tym potoku wodolejstwa mogłem nie wychwycić słowa *dziękuję*

Data: 2011-10-09 12:57:48
Autor: Antenka
Chamidło Jarosław Kaczyński nie podziękował swoim wyborcom!
On 9 Paź, 21:53, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Hmm... Wydawa o mi si , e wykwaka co o wyborcach, ale w tym potoku
 wodolejstwa mog em nie wychwyci s owa *dzi kuj *<

Ciekawe co wymiauczał na temat spreparowanego przez OBOP wyniku
sondażu wyborczego niejaki spalony kot miauuuuuu

Antenka

Data: 2011-10-09 22:11:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3d2cbd8a-3fc8-4e92-9615-3adce9d98e77q26g2000vby.googlegroups.com...
[...]

============================
To już było....

Data: 2011-10-09 21:56:01
Autor: pluton
Chamidło Jarosław Kaczyński nie podziękował swoim wyborcom!
> sprawdziłem nagranie.

Hmm... Wydawało mi się, że wykwakał coś o wyborcach, ale w tym potoku
wodolejstwa mogłem nie wychwycić słowa *dziękuję*

Pewnie bylo cos w rodzaju 'ja wam jeszcze pokaze, **uje'.

Nullification

Chamidło Jarosław Kaczyński nie podziękował swoim wyborcom!