Chams , broń sie teroz ....

Data: 2011-05-25 13:52:50
Autor: MH
Chams , broń sie teroz ....
1)
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5899626,Posel_PiS__Obama_to_koniec_cywilizacji_bialego_czlowieka.html

2)
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/NonNews:Premier_Kaczy%C5%84ski_z_misj%C4%85_w_Iraku

3) http://www.fakt.pl/Tak-Karski-demolowal-hotel,artykuly,39101,1.html

4) http://www.youtube.com/watch?v=TQWsQVUhYc4

Prawo i Sprawiedliwość ..  A Idźze idzie nieudaczniku s portami z Pewexu ,
zainwestowany przez mamusię i tatusia... Picuj tu dalej na psp , zawsze będzie
weselej ...

MH

Data: 2011-05-25 06:55:53
Autor: Hans Kloss
Chams , broń sie teroz ....
On 25 Maj, 15:52, "MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Prawo i Sprawiedliwo ..  A Id ze idzie nieudaczniku s portami z Pewexu ,
zainwestowany przez mamusi i tatusia...
Od mojej mamusi i tatusia to ty się odpierdol durny śmieciu.
A "nonsednsopedię" linkuj jedynie podobnym sobie umysłowym inwalidom.
J-23

Data: 2011-05-25 14:20:23
Autor: MH
Chams , broń sie teroz ....
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 25 Maj, 15:52, "MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> Prawo i Sprawiedliwo .. =A0A Id ze idzie nieudaczniku s portami z Pewexu =
,
> zainwestowany przez mamusi i tatusia...
Od mojej mamusi i tatusia to ty si=EA odpierdol durny =B6mieciu.
A "nonsednsopedi=EA" linkuj jedynie podobnym sobie umys=B3owym inwalidom.
J-23

=================

Chams , co ci mama i tata kupili , to nie moja brocha...  Zresztą , ABSOLUTNIE
w ŻADNYM moim poście nie obraziłem Twoich Rodziców , nawet by mi to do głowy
nie wpadło...  Pamiętasz , bywał tu kiedyś na psp Twój kumpel ideologiczny...
 Awe się nazywał..  Nie tak dawno też OberSrator ...
Weż se gówniarzu poczytaj swoje i ich posty.... Wyście conieco użyli
"różnistych słów" wobec rodziców adwersarzy....  I zobaczysz smarkaczu , że to
się skończy !!

MH

Data: 2011-05-25 18:42:26
Autor: .
Chams , broń sie teroz ....
Dnia Wed, 25 May 2011 06:55:53 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Czy w taki sam sposób zwracasz się do swoich rodziców?

Dominik

Chams , broń sie teroz ....