Chams , przyznaj się !!!

Data: 2011-05-08 19:44:13
Autor: MH
Chams , przyznaj się !!!
Jesteś jako powiadasz "prawie lekarzem" , znasz się na elektryce samochodowej
, matematyka też obcą nie jest , robiłeś w zakładach lotniczych i znasz się na
procedurach , i jeszcze za komuny miałeś dżiny z pewexu..  A teraz przyznaj się , ile dostałeś punktów za pochodzenie ...

MH

Data: 2011-05-08 12:51:04
Autor: Hans Kloss
Chams , przyznaj się !!!
On 8 Maj, 21:44, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Jesteś jako powiadasz "prawie lekarzem" ,
To wyłącznie wytwór twojej chorej wyobraźni
znasz się na elektryce samochodowej
Nie znam się zupełnie
, matematyka też obcą nie jest ,
Nie jest, przynajmniej na  poziomie podstawowym
 robiłeś w zakładach lotniczych i znasz się na procedurach ,
Nie znam sie, wiem tyle tylko co z rozmów z pilotami wojskowyymi
wynikło.
i jeszcze za komuny miałeś dżiny z pewexu..
DWIE pary.
A teraz przyznaj się , ile dostałeś punktów za pochodzenie ...
Nie sprawdziłem tego- na studia dostałem się bez egzaminu ;).
J-23

Data: 2011-05-08 21:37:44
Autor: MH
Chams , przyznaj się !!!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 8 Maj, 21:44, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Jeste=B6 jako powiadasz "prawie lekarzem" ,
To wy=B3=B1cznie wytw=F3r twojej chorej wyobra=BCni
> znasz si=EA na elektryce samochodowej
Nie znam si=EA zupe=B3nie
> , matematyka te=BF obc=B1 nie jest ,
Nie jest, przynajmniej na  poziomie podstawowym
>  robi=B3e=B6 w zak=B3adach lotniczych i znasz si=EA na procedurach ,
Nie znam sie, wiem tyle tylko co z rozm=F3w z pilotami wojskowyymi
wynik=B3o.
> i jeszcze za komuny mia=B3e=B6 d=BFiny z pewexu..
DWIE pary.
> A teraz przyznaj si=EA , ile dosta=B3e=B6 punkt=F3w za pochodzenie ...
Nie sprawdzi=B3em tego- na studia dosta=B3em si=EA bez egzaminu ;).
J-23
================

Chams , nie pierdziel głupot. Chyba w zeszłym tygodniu , albo jakoś tak
niedaleko temu beblałeś , żeś prawie medyk..  Teraz beblasz , że na studia
dostałeś się bez egzaminu...  To coś Ty ... , u Aborygenów zdobywał tajemne
nauki ??!!

MH

Data: 2011-05-08 14:47:42
Autor: Hans Kloss
Chams , przyznaj się !!!
On 8 Maj, 23:37, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Chyba w zeszłym tygodniu , albo jakoś tak
niedaleko temu beblałeś , żeś prawie medyk..
Guano prawda.  "Chyba, wydaje mi się", wiesz że dzwonili ale w którym
kościele to już dla ciebie za trudne ;)
J-23

Data: 2011-05-08 22:11:24
Autor: MH
Chams , przyznaj się !!!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 8 Maj, 23:37, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> Chyba w zesz=B3ym tygodniu , albo jako=B6 tak
> niedaleko temu bebla=B3e=B6 , =BFe=B6 prawie medyk..
Guano prawda.  "Chyba, wydaje mi si=EA", wiesz =BFe dzwonili ale w kt=F3rym
ko=B6ciele to ju=BF dla ciebie za trudne ;)
J-23
====================

Chyba Chams trochę racji masz , istotnie , jesteś ciężkim przypadkiem...

MH --

Data: 2011-05-08 21:48:33
Autor: Zennon
Chams , przyznaj się !!!

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq6rqc$6ci$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hans jest "prawie lekarzem" i bywa na meczach? To on kierowcą karetki jest ;)

Zennon

Data: 2011-05-08 12:53:10
Autor: Hans Kloss
Chams , przyznaj się !!!
On 8 Maj, 21:48, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
wrote:

Hans jest "prawie lekarzem" i bywa na meczach?

Skąd ty to Zenuś wytrzasnąłeś? Na meczu w piłkę kopana byłem "DWA"
razy w życiu- po raz pierwszy i jednocześnie po raz ostatni ;).
A :prawie lekarza" wyssał sobie MH z niezbyt czystego palucha...
J-23

Data: 2011-05-08 22:01:24
Autor: Zennon
Chams , przyznaj się !!!

wrote:

Hans jest "prawie lekarzem" i bywa na meczach?

Skąd ty to Zenuś wytrzasnąłeś? Na meczu w piłkę kopana byłem "DWA"
razy w życiu- po raz pierwszy i jednocześnie po raz ostatni ;).

Dlaczego nie lubisz piłki nożnej? Prezes Kaczyński uwielbia!!!

Zennon

Data: 2011-05-08 13:16:14
Autor: Hans Kloss
Chams , przyznaj się !!!
On 8 Maj, 22:01, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
wrote:

Dlaczego nie lubisz piłki nożnej? Prezes Kaczyński uwielbia!!!
 To jego problem, nie mój. Poza tym- gdzie mu tam do tuskodonka ww tej
konkurencji. Ryży nawet skład rządu dobierał pod kątem kopania gały, a
jak mu pijarowcy kazali wziąć do rządu jakąś pełowkę to wybrał taką co
się kopacz nazywała ;).
J-23

Data: 2011-05-08 22:15:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Chams , przyznaj się !!!
 MH wrote:

[...]

Awdodatku skurki nimo...!!!

- som mi niezapsecoł, jaksiemgo łoto pytołem...

Data: 2011-05-08 20:22:21
Autor: MH
Chams , przyznaj się !!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]
> pewexu..

Awdodatku skurki nimo...!!!

- som mi niezapsecoł, jaksiemgo łoto pytołem...

==================

ZECO ??!!  No dyć , ło tym zek niewiedzioł..  Cosik mniem siem wydawo , ze to
syćko bez to mu siem to tak zamiesało...

MH

Data: 2011-05-08 22:52:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Chams , przyznaj się !!!

 MH wrote:

> [...]

ZECO ??!!  No dyć , ło tym zek niewiedzioł..  Cosik mniem siem wydawo , ze
to syćko bez to mu siem to tak zamiesało...

JAKBOGAKOCHOM...!!!

- takoz mi niezapsecoł, jaksiemgo pytołem, cymu zadziecioka nalepek zfujary łobienły...

Chams , przyznaj się !!!