Chams , przyznaj się !!!

Data: 2011-05-08 22:15:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Chams , przyznaj się !!!
 MH wrote:

Jesteś jako powiadasz "prawie lekarzem" , znasz się na elektryce
samochodowej , matematyka też obcą nie jest , robiłeś w zakładach
lotniczych i znasz się na procedurach , i jeszcze za komuny miałeś dżiny z
pewexu..

Awdodatku skurki nimo...!!!

- som mi niezapsecoł, jaksiemgo łoto pytołem...

Data: 2011-05-08 20:22:21
Autor: MH
Chams , przyznaj się !!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]
> pewexu..

Awdodatku skurki nimo...!!!

- som mi niezapsecoł, jaksiemgo łoto pytołem...

==================

ZECO ??!!  No dyć , ło tym zek niewiedzioł..  Cosik mniem siem wydawo , ze to
syćko bez to mu siem to tak zamiesało...

MH

Data: 2011-05-08 22:52:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Chams , przyznaj się !!!

 MH wrote:

> [...]

ZECO ??!!  No dyć , ło tym zek niewiedzioł..  Cosik mniem siem wydawo , ze
to syćko bez to mu siem to tak zamiesało...

JAKBOGAKOCHOM...!!!

- takoz mi niezapsecoł, jaksiemgo pytołem, cymu zadziecioka nalepek zfujary łobienły...

Chams , przyznaj się !!!