Chamski atak na Janowicza i Polak贸w

Data: 2013-07-05 17:08:39
Autor: Proletariusz
Chamski atak na Janowicza i Polak贸w
U偶ytkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kr6ak2$b2e$4speranza.aioe.org...
Je艣li stoisz na drodze Wyspiarza do sukces贸w, wiedz 偶e tamtejsza prasa zaatakuje ci臋 bez pardonu. Je艣li na dodatek mo偶esz wyeliminowa膰 pupila Brytyjczyk贸w, wiedz 偶e nie b臋dzie 偶adnych barier. Przekona艂 si臋 o tym Jerzy Janowicz. Pi膮tkowy "Daily Mail" obrazi艂 polskiego tenisist臋 i tysi膮ce jego rodak贸w.

Mnie tam nie obrazi艂, zwisa mi jaki艣 pisarzyna z dowolnej angolskiej gazety. Na dodatek to wszystko wina Tuska! Powinien ju偶 dzis najp贸藕niej jutro ruszy膰 z zaci臋znymi wojskami moher贸w na Londyn!

MW

Chamski atak na Janowicza i Polak贸w