Chamskie i agresywne wystąpienie Tuska

Data: 2012-09-27 17:29:01
Autor: u2
Chamskie i agresywne wystąpienie Tuska
.... po krewnym wermachtowca niczego innego nie oczekiwalem :

http://niezalezna.pl/33302-chamskie-i-agresywne-wystapienie-tuska

Premier Donald Tusk, przemawiając w Sejmie, "wyraził uznanie" dla Ewy
Kopacz i Tomasza Arabskiego. Jednocześnie zaatakował polityków PiS,
kłamiąc przy tym, że jego współpracownicy nie lansowali żadnej tezy
dotyczącej odpowiedzialności za katastrofy smoleńską.

Zaczęło się łagodnie. - Odpowiedzialność nakazuje mi przeprosić
wszystkie rodziny smoleńskie za udrękę i cierpienie związane także z
identyfikacją ciał ofiar - powiedział Tusk. Ale zaraz po tym przeszedł
do agresywnego ataku.

Jeszcze raz powtórzę: mogę wyrazić uznanie dla tych, którzy wykraczając
poza swoje urzędowe obowiązki, poświęcili cały swój czas, pracowali po
kilkanaście godzin na dobę, wyłącznie w celu pomocy rodzinom i być może
zrobili w związku z tym błędy. Pomyłki nie obciążają tych, którzy
pracowali w Moskwie i Smoleńsku - stwierdził Donald Tusk w Sejmie przed
wystąpieniem Jarosława Gowina.

"Najbardziej dziś atakowani - marszałek Sejmu Ewa Kopacz, szef KPRM
Tomasz Arabski, byli w Moskwie nie dlatego, że wynikało to z ich
rządowych obowiązków, tylko dlatego, że zgodnie z moją sugestią pojawili
się tam wyłącznie w jednym celu - żeby pomóc rodzinom w tych tragicznych
okolicznościach" - powiedział Tusk.

Tusk zaatakował też polityków PiS, którzy - jak stwierdził - mają
"wątpliwie moralne prawo" do krytyki jego urzędników. Zarzucił też
opozycji prawicowej, że wcale nie działa w interesie rodzin ofiar, lecz
traktuje katastrofę jako element rozgrywki politycznej.

Z ust Tuska padały takie słowa i określenia jak "podwyższanie
temperatury nienawiści", "byłem atakowany brutalnie", "tezy o zamachu
dewastujące Polskę", "nagonka", "szczucie".

Tusk skłamał też, że jego współpracownicy po katastrofie nie lansowali
żadnej tezy dotyczącej odpowiedzialności za katastrofę smoleńską.
Zapomniał chyba o obciążających pilotach SMS-ach, które jego urzędnicy -
według nieżyjącego już gen. Sławomira Petelickiego - rozsyłali tuż po
katastrofie. Zapomniał też o słowach Radosława Sikorskiego i Bronisława
Komorowskiego, którzy obciążali pilotów.

Data: 2012-09-27 17:41:28
Autor: Przemysław M.
Chamskie i agresywne wystąpienie Tuska
Dnia Thu, 27 Sep 2012 17:29:01 +0200, u2 napisaů(a):

... po krewnym wermachtowca niczego innego nie oczekiwalem :

Zamknij dziób pisowski opluwaczu.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Chamskie i agresywne wystąpienie Tuska