Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Data: 2010-05-21 14:32:18
Autor: SDD
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam

Tonacy brzydkiej sie chwyta - a dodatkowe 2 zl co meisiac jest, jak widac, nie lada gratka dla PTC, skoro stosuje takie praktyki, jak dzwoneinie "grajacym automatem" do abonentow i umozliwienie aktywacji uslugo "Granie na czekanie" jednym przyciskiem.
Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i gadac, a ze rozmawialem w tym czasie przez drugi telefon nei wiedzialem dokladnei o czym gadało, a że uslyszalem "wcisnij 1" wcisnalem - i co sie okazalo - natychmiast polaczenie zostalo zakonczone i przyszedl SMS z informacja, ze usluga "Granie na czekanie" zostanie aktywywana w ciagu kilku godzin.

Natychmiast zadzwonilem zjebac konsultanta (w mojej obecnej taryfie Pakiet Biznes 20 na szczescie jest to gratis... - pardon, platne w takiej samej wysokosci jak rozmowy przychodzace).
Konsultantka - widocznie juz przeszkolona i doswiadczona w tej kwestii zaczela sie rzucac, ale w koncu poinformowala, zeby wyslac SMS o tresci NIE na numer 80333, co faktycznie poskutkowalo SMSem informujacym o dezaktywacji uslugi.
Niesmak jednak pozostal.
Coz, umowe mam na czas neokreslony, wiec jak sie miarka przebierze... - to zegnaj Gienia

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-21 15:02:57
Autor: brum
[...]

przesadzasz, robi to nie tylko era, rowniez operatorzy, ktorych zarzady sa wpisane w krs :)
i nie chodzi tu o 2 zlote, tylko o 2 zlote razy skala zjawiska

Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i gadac

swoja droga dziwny numer, zwykle dzwonia z 6029...

[...]

ale o co chodzi ? jak podpisujesz umowe, ktorej nie czytasz, to tez masz pretensje ?
a moze nie podali kosztow (watpliwe) ?

Natychmiast zadzwonilem zjebac konsultanta

za to, ze wcisnales klawisz ? klekajcie narody
nic dziwnego, ze pozniej w necie kraza nagrania z roznych hotlajnow albo stenogramy rozmow z klientami

Coz, umowe mam na czas neokreslony, wiec jak sie miarka przebierze... - to zegnaj Gienia

u innych jest lepiej w kazdym calu

Data: 2010-05-21 15:30:35
Autor: SDD

Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisał w wiadomości news:ht60a2$eoc$1news.onet.pl...

ale o co chodzi ? jak podpisujesz umowe, ktorej nie czytasz, to tez masz pretensje ?
a moze nie podali kosztow (watpliwe) ?

Uwazam, ze jest troszke inna sytuacja, kiedy to JA dzwonie do jakiegos serwisu i cos wciskam.
Jestem wtedy przygotowany na zawarcie kontraktu i mam wczesniej przemyslana decyzje.
Tutaj po pierwsze dzwonia do mnie, a po drugie wystarczy JEDEN przycisk, aby zatwierdzic umowe. Nietrudno sobie wyobrazic sytuacje, ze przypadkowo wciskam jakis przycisk - np. zamiast trafic palcem w czerwona sluchawke trafiam w "jedynke". Gdy wlaczam sobie jakas usluge - to zazwyczaj trzeba wcisnac kilak przyciskow - pierwszy alby wejsc w menu nizszego poziomu, drugi, by wybrac usluge, trzeci aby wybrac wlaczenie i jeszcze na koniec czwarty aby zatwierdzic wybor. Nie ma tu raczej mowy o pomylce.
W cwaniackiej i chamskiej procedurze"jednoprzyciskowej" jest to jak najbardziej prawdopdoobne.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-21 17:12:01
Autor: J.F.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał
[...]

No to sie przygotuj ze bedzie dzwonil czlowiek i wystarczy powiedziec TAK :-)

I moze jeszcze bedzie bezczelnie proponowal "czy wlaczyc panu bezplatna przez miesiac usluge .." :-)

J.

Data: 2010-05-21 16:31:02
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 21.05.2010 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]

Ale to normalna umowa "poza siedzibą" masz 10 dni aby z niej
zrezygnować - trzymaj się tego, nie mogą się wyprzeć, masz
normalne na to paragrafy. Jak nie to uok i szybko zmienią
zdanie. Kiedyś tak nakręcili moją mamę na tele2, wspomniałem o
10 dniach i szybko było odkręcone.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-05-21 19:37:45
Autor: SDD

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości news:slrnhvdda6.f20.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...

Ale to normalna umowa "poza siedzibą" masz 10 dni aby z niej
zrezygnować - trzymaj się tego, nie mogą się wyprzeć, masz

W stosunkach z PTC nie jestem konsumentem.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-21 20:52:50
Autor: niusy.pl
[...]

Co w niej normalnego ? Nie wiesz nawet kto dzwoni a miałbyś z nim zawierać umowę ? Zastanów się !!!

Data: 2010-05-22 12:38:57
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-05-21 18:31, Sergiusz Rozanski wrote:

[...]

Art. 10 ust.3 pkt.1 stosownej ustawy

Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,

Data: 2010-05-21 15:17:09
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 14:32, SDD pisze:

Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i gadac, a
ze rozmawialem w tym czasie przez drugi telefon nei wiedzialem dokladnei o
czym gadało, a że uslyszalem "wcisnij 1" wcisnalem

Rozumiem że za swoje czyny chcesz obarczyć kogoś innego i przerzucić odpowiedzialność? Dodatkowo stary wyga gsm i bezmyślnie naciska klawisze ;)

Zwykła reklama, zwykła spam, zwykłe piepsz.. śmieci.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-21 15:31:30
Autor: SDD

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:ht6183$10h$1mx1.internetia.pl...

Rozumiem że za swoje czyny chcesz obarczyć kogoś innego i przerzucić odpowiedzialność? Dodatkowo stary wyga gsm i bezmyślnie naciska klawisze ;)

Jeden klawisz.
Tylko JEDEN KLAWISZ - i to w dodatyki jeden sposrod kilku - uruchamia usluge.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-21 15:38:09
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 15:31, SDD pisze:
Użytkownik "Piotr M"<xx@xx.xx>  napisał w wiadomości

Rozumiem że za swoje czyny chcesz obarczyć kogoś innego i przerzucić
odpowiedzialność? Dodatkowo stary wyga gsm i bezmyślnie naciska klawisze
;)

Jeden klawisz.
Tylko JEDEN KLAWISZ - i to w dodatyki jeden sposrod kilku - uruchamia
usluge.

Ale nie dowolny ;P

Data: 2010-05-21 15:41:12
Autor: Skylla
[...]

Jak widzisz, społeczność tutejsza zawsze prawie trzyma stronę operatora :-). Ciekawe dlaczego. Tymczasem masz niewątpliwie racje, że każde takie sztuczki należy piętnować i uprzedzać innych. Podobne numery są z darmową usługą przez tydzień czy miesiąc, która robi się sama płatna i włączają ci ja sami, ale wyłaczyć musisz już sam, itp...
Oczywiście umowy i ich warunki czytać trzeba, ale nie całkiem fer sztuczki operatorów piętnować też. Tym bardziej że ich ofiarami padają często ludzie starsi, którym powinno się pomagać a nie ich naciągać.

Data: 2010-05-21 16:03:58
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 15:41, Skylla pisze:

Jak widzisz, społeczność tutejsza zawsze prawie trzyma stronę operatora
:-). Ciekawe dlaczego.

Że przytrafiło się to @SDD ?
Z drugiej strony, jak jemu, to jaki może to mieć wymiar u osób techniką daleko do tyłu..

[...]

Piętnować trzeba spam! A IMO ofert typu "darmowe przez tydzień" już nie. Za to piętnować trzeba w tych ofertach to, że ukrywa się wszystkie koszta jakie czekają klienta.

A ten spam z prośbą o przyciśnięcie to jawna manipulacja. Człowiek jest przyzwyczajony już do tego, że kiedy gdzieś dzwoni, to każą mu przyciskać i wybierać. Jest to już normą. W tym spamie jest to wykorzystane. Tylko jedna "mała" różnica. Człowiek nie dzwoni, a dzwonią do człowieka..

Data: 2010-05-21 16:12:59
Autor: Paweł Gąska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od Skylla
z dnia: 2010-05-21 15:41:
[...]
<howgh>!

Paweł

Data: 2010-05-21 19:06:51
Autor: Akarm
Paweł Gąska napisał:
[...]

Chyba nie zawsze... Do mnie zadzwonili żeby poinformować o mijającym terminie darmowej usługi i zaproponowali wyłączenie.

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-05-22 22:29:51
Autor: Paweł Gąska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od Akarm
z dnia: 2010-05-21 19:06:
Paweł Gąska napisał:
[...]

u mnie mogli zadzwonić do 200... modemów <lol>

Paweł

Data: 2010-05-22 10:48:37
Autor: z
Skylla pisze:

[...]

Popieram Era ma za to krecheeeeee.

PS. ostatnio uświadamiałem moich rodziców żeby w razie wsiadania do taksówki patrzyli co pisze na szybach czy nie jest to przypadkiem "przewóz osób z grube pieniądze" Zrobili wielkie oczy że jest to zgodne z prawem i policja nie bardzo ma na to paragraf.
O takich naciągaczach trzeba głośno trąbić!!!

Data: 2010-05-22 10:57:34
Autor: brum
[NTG]Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
[...]

widac, ze dlugo zyli w socjalizmie
nie dosc, ze nie potrafia sie o siebie zatroszczyc (chcacemu nie dzieje sie krzywda), to jeszcze wymagaja, zeby za pieniadze podatnikow ktos ich chronil przed skutkami ich wlasnych zaniechan
no bo kto to widzial, zeby ceny w taksowce prywatnej ustalal jej wlasciciel i zeby byla wolna konkurencja - rozboj w bialy dzien, zamknac takiego i - nomen omen - zreSocjalizowac

Data: 2010-05-22 11:58:26
Autor: niusy.pl
[...]

Każdy człowiek w podeszłym nie umie

(chcacemu nie dzieje sie krzywda), to jeszcze wymagaja, zeby za pieniadze podatnikow ktos ich chronil przed skutkami ich wlasnych zaniechan

Jakich znowu zaniechań ? Czy oni taki los sobie zgotowali ? Syna mają to pisze na niusy. Ja też piszę bo to nienormalne jest by państwo było tylko dla zdrowych i sprytnych.

no bo kto to widzial, zeby ceny w taksowce prywatnej ustalal jej wlasciciel i zeby byla wolna konkurencja - rozboj w bialy dzien, zamknac takiego i - nomen omen - zreSocjalizowac

Chodzi o takie taksówki, które nimi nie są a tylko sprawiają wrażenie na ludziach szczególnie w podeszłym wieku albo po prostu będących w potrzebie. I jestem za tym, by takie nietypowe umowy miały większy okres wypowiedzenia.

Data: 2010-05-23 23:48:45
Autor: z
brum pisze:

[...]

Napisz czy głosowałeś za wejściem do UE.
Ja przeciwko ale jak już jesteśmy to wymagam tego co w traktatach jest zapisane. Takie życie. Albo rybki albo akwarium.

Data: 2010-05-24 16:31:54
Autor: J.F.
[...]

Jest wolna konkurencja, ale sa tez chamskie zagrania.
Czytaj potem kazda umowe, czy malym drukiem nie jest napisane "jesli przelew wplynie w piatek to cene swiadczenia uslugi podnosi sie dziesieciokrotnie przez najblizsze 12 miesiecy".

W USA tez sa znane pozwy konsumentow i ochrona ich przed naciagaczami.

J.

Data: 2010-05-21 16:11:26
Autor: Paweł Gąska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

lepszy numer robili z GG, uruchamiali to GGówno automatycznie w "promocji" na 7 dni i wysyłali SMSa jak zdeaktywować tę GGównianą usługę, jak ktoś nie zdeaktywował to 5PLN miesięcznie poszło psu w du...budę ;)

jak ktoś miał karty wsadzone w modemy i nie czytał SMSów (u nas w firmie), to potem 3 miesiące trwała reklamacja tej "promocji" i potem cyt. "w drodze wyjątku" oddali kasę

na szczęście powoli żegnamy się z tą "rewelacyjną" firmą i jej "rewelacyjną" obsługą klienta... tak tylko w Erze ;)

ERA = nie polecam!

W odpowiedzi na maila od SDD
z dnia: 2010-05-21 14:32:

Data: 2010-05-21 17:13:55
Autor: J.F.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał w
[...]

A nie bylo tak ze tylko tym ktorzy sie na jakas tam promocje zgodzili ?
Czytac regulaminy.

ERA = nie polecam!

No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.

J.

Data: 2010-05-22 22:34:44
Autor: Paweł Gąska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F.
z dnia: 2010-05-21 17:13:
[...]

ale jaki regulamin??

włączyli bez żadnej naszej "ingerencji/potwierdzenia" GG w dniu 1 stycznia 2010 na 7 dni próbnych wysyłając SMSa (do modemów?! <rotfl>), że usługa po 7 dniach będzie płatna 5PLN miesięcznie, potem zaczęli kasować te 5PLN i zorientowałem się (bo to ja odpowiadam za finanse tych kart), że coś dziwnie znika kasa i po śledztwie wewnętrznym i przejrzeniu skrzynek z SMSami doszedłem co to i te palanty zamiast to wyłączyć od razu, wozili się z nami jeszcze 3 miesiące

ERA = nie polecam!

No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.
bo masz jedną kartę, jak pisałem jak ktoś ma jedną kartę to obsługa jest ok, jak 200 to dno i metr mułu, i widać oni nie lubią jak ktoś ma więcej niż jedną ich kartę... no i już powoli zbliżamy się do tego poziomu, handlowiec z konkurencji się ucieszył :]

Paweł

Data: 2010-05-23 10:41:35
Autor: J.F.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
On Sat, 22 May 2010 22:34:44 +0200,  Paweł Gąska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F.
No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.
bo masz jedną kartę, jak pisałem jak ktoś ma jedną kartę to obsługa jest ok, jak 200 to dno i metr mułu, i widać oni nie lubią jak ktoś ma więcej niż jedną ich kartę...

No ale co - jak ktos ma 200 kart to mu wlaczaja GG, a jak ma jedna to
nie ? Po prostu trafiles na jakis wybryk czy pomylke .. no coz, jak ktos ma
200 kart, to moze co tydzien trafia na jakis wybryk :-)

J.

Data: 2010-05-23 11:19:18
Autor: Paweł Gąska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F.
z dnia: 2010-05-23 10:41:
[...]

ok, trafiłem na wybryk/pomyłkę, to czemu reklamacja z problemami trwała 3 miesiące i to ja miałem udowadniać, że nie mam garba?

ja tu piętnuję DNO obsługi klienta w ERZe, a nie to że kretyńsko coś włączyli i potem sami nie potrafili dojść gdzie komu i po co, i jeszcze zasłaniali się setką paragrafów?

ja bym powiedział w 24h "przepraszamy, już wyłączyliśmy, kasę oddaliśmy", a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie wyjaśnili czy ja mam w modemach obowiązek czytania SMSów?? tylko odpisali mi w dwuekranowym elaboracie, że więcej do mnie nie odpiszą.. czyt. "sp....laj", no i to robimy, konkurencja odpisuje w 15 minut i na razie większych problemów nie było... ale czekam ;)

więc ok, mogę polecić komuś kto chce mieć _jedną_ kartę u nich, wszystkie firmy z nami współpracujące zostały poinformowane, że zerwaliśmy z nimi współpracę i dlaczego

Paweł

Data: 2010-05-23 11:25:18
Autor: J.F.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
On Sun, 23 May 2010 11:19:18 +0200,  Paweł Gąska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F.
[...]

Wiesz, ty masz jednego klienta, czy moze 200, a oni maja 10 mln.
Trzeba nad tym jakos zapanowac, nie mozna w 24h wycofywac :-)

[...]

Bo to sie nadaje do UKE :-)

więc ok, mogę polecić komuś kto chce mieć _jedną_ kartę u nich,

Nie - ja moge polecic, Ty nie powinienes :-)

J.

Data: 2010-05-23 20:12:51
Autor: Paweł Gąska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F.
z dnia: 2010-05-23 11:25:
[...]

chodzi Ci o to, że z tych okradzionych 10 mln klientów tylko kilku to GGówno reklamowało, a reszta jest dojona po 5PLN miesięcznie nawet o tym nie wiedząc? :]

to tym bardziej tym co reklamowali oddałbym w 24h, żeby smród nie poszedł i żeby reszta się nie zorientowała... tak tylko w Erze ;)

[...]

UKE wali ich karą, a oni doją w inny sposób tę resztę klientów, żeby te kary zapłacić, bo zyski kradnie ta góra co ją Solorz z pierdla wyciągnął

więc ok, mogę polecić komuś kto chce mieć _jedną_ kartę u nich,

Nie - ja moge polecic, Ty nie powinienes :-)
będę polecał... wrogom i konkurencji ;P

Paweł

Data: 2010-05-23 20:35:21
Autor: J.F.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
On Sun, 23 May 2010 20:12:51 +0200,  Paweł Gąska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F.
[...]

Nie, o to ze na wszystko masz Procedury, a i obiektywnie system jest
skomplikowany i w 24h nie da sie naprawic.

Natomiast przypominasz sobie zeby ktos inny na grupie na to GG
narzekal ? Wcale tym 10 mln nie wlaczono ?
to tym bardziej tym co reklamowali oddałbym w 24h, żeby smród nie poszedł i żeby reszta się nie zorientowała... tak tylko w Erze ;)

W TP kiedys szesc miesiecy z rzedu reklamowalem.

[...]

Ale juz musza kombinowac. I w koncu ktos dojdzie do wniosku ze
prosciej bedzie przestrzegac dobrych zwyczajow.

J.

Data: 2010-05-23 21:24:09
Autor: Paweł Gąska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F.
z dnia: 2010-05-23 20:35:
Nie, o to ze na wszystko masz Procedury, a i obiektywnie system jest
skomplikowany i w 24h nie da sie naprawic.
naprawić? hmmm... wyłączyć i oddać kasę? da się w 24h, sprawdzone innym kanałem :]
co więcej da się w 15 minut i mają na to procedury, też sprawdzone innym kanałem, inny kanał = udawanie klienta indywidualnego :]

Natomiast przypominasz sobie zeby ktos inny na grupie na to GG
narzekal ? Wcale tym 10 mln nie wlaczono ?
zdecydowana większość z tych 10 mln (aż tylu używa kart BC?) nawet nie wie, że ma to GGówno włączone i kasują ich 5PLN miesięcznie <lol>

to tym bardziej tym co reklamowali oddałbym w 24h, żeby smród nie
poszedł i żeby reszta się nie zorientowała... tak tylko w Erze ;)

W TP kiedys szesc miesiecy z rzedu reklamowalem.
telekomunę to ja pożegnałem ładnych parę lat temu też z awanturą :D

[...]

ale kto? bok? ich szefowie? to trzeba by najpierw zaorać i posiać na nowo ;)

Paweł

Data: 2010-05-21 17:20:21
Autor: .Zykfryd.
W dniu 2010-05-21 16:11, Paweł Gąska pisze:

na szczęście powoli żegnamy się z tą "rewelacyjną" firmą i jej
"rewelacyjną" obsługą klienta... tak tylko w Erze ;)

ERA = nie polecam!

Tylko przypadkiem nie przejdźcie do P4 (Play) bo zatęsknicie za Era szybciej niż się wydaje. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

Data: 2010-05-21 17:53:57
Autor: Tomek
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> napisał

Tylko przypadkiem nie przejdźcie do P4 (Play) bo zatęsknicie za Era szybciej niż się wydaje.

Jakiś argument czy tylko tak to sobie napisałeś, bo nie umiałeś nic innego?

Data: 2010-05-22 16:55:58
Autor: .Zykfryd.
W dniu 2010-05-21 17:53, Tomek pisze:

[...]

Zadzwoń raz do ich biura obsługi klienta i będziesz wiedział czemu tak napisałem. Spróbuj używać ich telefonu w podróży i zobaczysz jaki zasięg miała Era i Plus we wczesnych latach 90-tych, oczywiście zaraz mi powiesz że jest Roaming Plusa i w teorii wszystko jest OK, tylko że Play notorycznie blokuje możliwość logowania się do Plusa. No i na dokładkę super szybki Play on-line (w dzień ok. 50kb/s w sieci teoretycznie HSDPA) o zasięgu zbliżonym do domowego wifi. Wymieniać dalej czy już Ci starczy?

Data: 2010-05-21 18:25:26
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 17:20, .Zykfryd. pisze:

ERA = nie polecam!

Tylko przypadkiem nie przejdźcie do P4 (Play) bo zatęsknicie za Era
szybciej niż się wydaje. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

PrzejdĹş do Play to zmienisz zdanie.
Bo tym powiedzeniu Play jest wyjątkiem do reguły :P

Data: 2010-05-22 17:00:01
Autor: .Zykfryd.
W dniu 2010-05-21 18:25, Piotr M pisze:

PrzejdĹş do Play to zmienisz zdanie.
Bo tym powiedzeniu Play jest wyjątkiem do reguły :P

Dziękuje już byłem i mi wystarczy, zarówno Play on-line jak i ich usługi telefoniczne, nie wspomnę już o biurze obsługi klienta przekonały mnie że jednak mój operator najgorszy nie jest i nawet era z której wypisałem się kilka lat temu z powodu kiepskiej jakości usług i wysokich cen wyrasta przy Play na super przyjaznego klientowi i niezwykle zaawansowanego technicznie.

Data: 2010-05-21 16:17:27
Autor: Ianus
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht5ugi$8hs$1@news.onet.pl...
Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i gadac, a ze rozmawialem w tym czasie przez drugi telefon nei wiedzialem dokladnei o czym gadało, a że uslyszalem "wcisnij 1" wcisnalem

LOL. Coś zadzwoniło i kazało wcisnąć "1" to wcisnąłeś.  Wredna Era zaczęła stosować hipnozę, żeby poprawić wyniki.

JS

Data: 2010-05-21 22:57:20
Autor: Pszemol
"Ianus" <USUNianus@op.pl> wrote in message news:ht64m0$t39$1news.onet.pl...
[...]

Dobrze że mu taka telefoniczna zegarynka nie powiedziała skocz z 10-piętra :-)

Data: 2010-05-22 11:12:25
Autor: SDD

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ht734g.c70.0poczta.onet.pl...

Dobrze że mu taka telefoniczna zegarynka nie powiedziała skocz z 10-piętra :-)

Smiejecie sie - a gdyby to Wasza matka... :)
Albo inaczej, gdyby trafilo to na upartego i upierdliwego prawnika - a zwlaszcza mialo miejsce w USA, to Era by mogla cienko spiewac..... A i w PL prawnicy potrafia potrzasnac gigantami i mono- oraz oligopolistami - jak ostatnio glosna sprawa prawnika ktory nie chcial zaplacic za przejazd autostrada A4 z Katowic do Krakowa.

POzdrawiam
SDD

Data: 2010-05-22 12:02:53
Autor: niusy.pl
[...]

No rzeczywiście, zawalił im się interes z powodu tej przegranej -> ROTFL

Pomijam, że problem jest typowo ADMINISTRACYJNY. Nasze państwo ustaliło takie zasady, że droga może być non-stop remontowana bez obniżki cen. Nasze państwo zawarło umowę uniemożliwiającą wybudowanie alternatywnej drogi w odległości bodajże 30km.

Data: 2010-05-21 17:08:03
Autor: J.F.
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:ht5ugi$8hs$1news.onet.pl...
Tonacy brzydkiej sie chwyta - a dodatkowe 2 zl co meisiac jest, jak widac, nie lada gratka dla PTC

No wiesz, przy abonamentach po 15 zl, to 2 zl jest sporym zyskiem :-)

[...]

Takie czasy - czytac co sie podpisuje, sluchac co mowia ..

Niesmak jednak pozostal.
Coz, umowe mam na czas neokreslony, wiec jak sie miarka przebierze... - to zegnaj Gienia

Myslisz ze gdzie indziej bedzie lepiej ?

Przed laty jak uslyszalem ile sie w Europie wtedy zachodniej zarabia na dzwonkach, to jakies horendalne kwoty byly. Nie odpuszcza :-)

J.

Data: 2010-05-21 17:54:17
Autor: Jingiel
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac

A  jak ci powiedzą, żebyś poszedł i wyskoczył z okna to pójdziesz i skoczysz? To cos przystawiło ci pistolet do głowy? Za głupotę sie płaci. Wiele firm stosuje rózne sztuczki. akurat era w tym nie jest osodobniona.

Jingiel

Data: 2010-05-21 19:34:18
Autor: SDD

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht67kk$6ni$1news.onet.pl...
[...]

No akurat u mnie te 2 zl zostalyby wchloniete przez kwote abonamentu - zostaje mi kilka zl luzu.
Ten numer trzymam  in dlatego, ze kilka lat temu przy przedluzaniu umowy dostalem 90 minut ekstra, ktore sa pomimoi ze aneks dawno (ok 4 lata temu) sie skonczyl. Minuty ekstra wciaz sa + 40 minut ktore mam z Ery Premii sprawiaja, ze 130 minut  za 24,40 , ktore pochlania takze oplaty za uslugi dodatkowe jest calkiem przyzwoita oferta.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-21 20:05:28
Autor: tl

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:ht6g6q$vao$1news.onet.pl...

sie skonczyl. Minuty ekstra wciaz sa + 40 minut ktore mam z Ery Premii sprawiaja, ze 130 minut  za 24,40 , ktore pochlania takze oplaty za uslugi dodatkowe jest calkiem przyzwoita oferta.

W playu masz to samo za 14,5 pln.

Data: 2010-05-21 20:06:59
Autor: SDD

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht6i17$4ki$1news.onet.pl...

W playu masz to samo za 14,5 pln.

Oczywiscie numer stacjonarny w komorce i e-mail z powiadamianiem SMSem rowniez jest w tej cenie?
Jesli tak, zaraz dzwonie i zmieniam operatora.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-22 11:09:57
Autor: tl

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:ht6i43$4t5$1news.onet.pl...

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht6i17$4ki$1news.onet.pl...

W playu masz to samo za 14,5 pln.

Oczywiscie numer stacjonarny w komorce

Mam voipa na frycku i czteroosobową rodzinę więc nie widzę potrzeby stosowania
tego rozwiązania w moim przypadku. Stacjonarny musi zostać w domu dla pozostałych osób.

i e-mail z powiadamianiem SMSem
rowniez jest w tej cenie?

A to już podpada pod niewolnictwo/uzaleznienie. Jeśli czekam na @ to od czasu do czasu (np. godzina ?)
łączę się ze skrzynką przy pomocy pakietu ale pocztę sprawdzam wieczorem tak jak skrzynkę
"analogową" po przyjściu do domu.

Jesli tak, zaraz dzwonie i zmieniam operatora.

Takiego uzależnienia jeszcze nie wspierają ;-)

Data: 2010-05-21 19:13:05
Autor: Akarm
SDD napisał:
Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i
gadac, a  ze rozmawialem w tym czasie przez drugi telefon nei wiedzialem
dokladnei o  czym gadało, a że uslyszalem "wcisnij 1" wcisnalem

Trudno uwierzyć, że człowiek (podobno istota myśląca) może tak postąpić. A jeszcze trudniej uwierzyć, że ktoś tym się publicznie chwali!

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-05-21 19:28:25
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 19:13, Akarm pisze:

Trudno uwierzyć, że człowiek (podobno istota myśląca) może tak postąpić.
A jeszcze trudniej uwierzyć, że ktoś tym się publicznie chwali!

A wiesz co to jest manipulacja?
I wiesz również o tym, że zawsze możesz trafisz na "większa rybę" od siebie? Bez względu na to, jak jesteś wysoko myślącą istotą.

Data: 2010-05-21 19:36:52
Autor: SDD

Użytkownik "Akarm" <akarmUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bf6bf1a$0$19178$65785112news.neostrada.pl...

Trudno uwierzyć, że człowiek (podobno istota myśląca) może tak postąpić. A jeszcze trudniej uwierzyć, że ktoś tym się publicznie chwali!

Sugerowalbym pewna powsiagliwosc w takim intensywnym bronieniu operatora.
A co, gdybym np. byl w strefie slabego zasiegu i nie doslyszal o co kaman? A "1" czy "2" czy "3" wcisnelaby sie przypadkowo?
Uwazam ze tego typu praktyki sa przede wszystkim bardzo chamskie i bardzo zle swiadcza o operatorze.
Ciekawe, ze z Playa Fresha nic jeszcze mi takiego nie zadzwonilo.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-21 20:12:33
Autor: tl
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:ht5ugi$8hs$1news.onet.pl...

usluga "Granie na czekanie" zostanie aktywywana w ciagu kilku godzin.

Jak ja nienawidzę tej usługi. Ryczy do ucha jakieś kiepskiej jakości gówno
wybrane przez człowieczka, który tym wyborem usiłuje narzucic światu swoją
koncepcję jedynie wspaniałej sztuki audio. A ja jestem zmuszony do wsłuchiwania
się w ten ryk bo nie mam innej możliwości sprawdzenia czy ten matoł już odebrał
połączenie. To wspaniały sposób na maksymalne ograniczenie chętnych do dzwonienia
na mój numer.

Data: 2010-05-21 20:25:39
Autor: SDD

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht6ief$5sm$1news.onet.pl...

połączenie. To wspaniały sposób na maksymalne ograniczenie chętnych do dzwonienia
na mój numer.

W Erze ta usluga nie jest taka najgorsza - kiedys korzystalem i bylo nawet mozna nagrac swoj dzwiek (nie wiem jak teraz), ustawic go selektywnie dla poszczególnych numerow (z wildcardami typu dla "*" dowolnej cyfry ) i system rozpoznawal kto dzwoni i przypisywal stosowny dzwiek nawet dla numerow zastrzezonych.
Sam bym byl sklonny nawet to znowu wlaczyc, tym bardziej, ze mi moj obecny abonament to wchlonie, ale licza sie zasady.
To ja mam decydowac kiedy jaka usluge wlaczac a nie operator.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-21 21:53:03
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 20:12, tl pisze:
[...]

Ja tez nie lubię :) Tyle, że niektóre mają dość dobrą jakość i da się wytrzymać ale większość to charczy jak stary gruźlik. A tak w ogóle, bez względu na jakość i rodzaj, to mnie to po prostu rozprasza.

A ja jestem zmuszony do
wsłuchiwania
się w ten ryk bo nie mam innej możliwości sprawdzenia czy ten matoł już
odebrał
połączenie.

No jest sposób, bo są programy co powiadamiają wibracją gdy ktoś odbiera. Nie trzeba telefonu trzymać przy uchu. Ale nigdy się tym nie bawiłem, bo mam wrażenie że to komplikuje, ale chyba po prostu z lenistwa nie wypróbowałem (zresztą, zaraz sobie to zainstaluje).