Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Data: 2010-05-21 15:17:09
Autor: Piotr M
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
W dniu 21 maja 2010 14:32, SDD pisze:

Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i gadac, a
ze rozmawialem w tym czasie przez drugi telefon nei wiedzialem dokladnei o
czym gadało, a że uslyszalem "wcisnij 1" wcisnalem

Rozumiem że za swoje czyny chcesz obarczyć kogoś innego i przerzucić odpowiedzialność? Dodatkowo stary wyga gsm i bezmyślnie naciska klawisze ;)

Zwykła reklama, zwykła spam, zwykłe piepsz.. śmieci.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-21 15:31:30
Autor: SDD

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:ht6183$10h$1mx1.internetia.pl...

Rozumiem że za swoje czyny chcesz obarczyć kogoś innego i przerzucić odpowiedzialność? Dodatkowo stary wyga gsm i bezmyślnie naciska klawisze ;)

Jeden klawisz.
Tylko JEDEN KLAWISZ - i to w dodatyki jeden sposrod kilku - uruchamia usluge.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-21 15:38:09
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 15:31, SDD pisze:
Użytkownik "Piotr M"<xx@xx.xx>  napisał w wiadomości

Rozumiem że za swoje czyny chcesz obarczyć kogoś innego i przerzucić
odpowiedzialność? Dodatkowo stary wyga gsm i bezmyślnie naciska klawisze
;)

Jeden klawisz.
Tylko JEDEN KLAWISZ - i to w dodatyki jeden sposrod kilku - uruchamia
usluge.

Ale nie dowolny ;P

Data: 2010-05-21 15:41:12
Autor: Skylla
[...]

Jak widzisz, społeczność tutejsza zawsze prawie trzyma stronę operatora :-). Ciekawe dlaczego. Tymczasem masz niewątpliwie racje, że każde takie sztuczki należy piętnować i uprzedzać innych. Podobne numery są z darmową usługą przez tydzień czy miesiąc, która robi się sama płatna i włączają ci ja sami, ale wyłaczyć musisz już sam, itp...
Oczywiście umowy i ich warunki czytać trzeba, ale nie całkiem fer sztuczki operatorów piętnować też. Tym bardziej że ich ofiarami padają często ludzie starsi, którym powinno się pomagać a nie ich naciągać.

Data: 2010-05-21 16:03:58
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 15:41, Skylla pisze:

Jak widzisz, społeczność tutejsza zawsze prawie trzyma stronę operatora
:-). Ciekawe dlaczego.

Że przytrafiło się to @SDD ?
Z drugiej strony, jak jemu, to jaki może to mieć wymiar u osób techniką daleko do tyłu..

[...]

Piętnować trzeba spam! A IMO ofert typu "darmowe przez tydzień" już nie. Za to piętnować trzeba w tych ofertach to, że ukrywa się wszystkie koszta jakie czekają klienta.

A ten spam z prośbą o przyciśnięcie to jawna manipulacja. Człowiek jest przyzwyczajony już do tego, że kiedy gdzieś dzwoni, to każą mu przyciskać i wybierać. Jest to już normą. W tym spamie jest to wykorzystane. Tylko jedna "mała" różnica. Człowiek nie dzwoni, a dzwonią do człowieka..

Data: 2010-05-21 16:12:59
Autor: Paweł Gąska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od Skylla
z dnia: 2010-05-21 15:41:
<howgh>!

Paweł

Data: 2010-05-21 19:06:51
Autor: Akarm
Paweł Gąska napisał:
[...]

Chyba nie zawsze... Do mnie zadzwonili żeby poinformować o mijającym terminie darmowej usługi i zaproponowali wyłączenie.

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-05-22 22:29:51
Autor: Paweł Gąska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od Akarm
z dnia: 2010-05-21 19:06:
Paweł Gąska napisał:
[...]

u mnie mogli zadzwonić do 200... modemów <lol>

Paweł

Data: 2010-05-22 10:48:37
Autor: z
Skylla pisze:

[...]

Popieram Era ma za to krecheeeeee.

PS. ostatnio uświadamiałem moich rodziców żeby w razie wsiadania do taksówki patrzyli co pisze na szybach czy nie jest to przypadkiem "przewóz osób z grube pieniądze" Zrobili wielkie oczy że jest to zgodne z prawem i policja nie bardzo ma na to paragraf.
O takich naciągaczach trzeba głośno trąbić!!!

Data: 2010-05-22 10:57:34
Autor: brum
[NTG]Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
[...]

widac, ze dlugo zyli w socjalizmie
nie dosc, ze nie potrafia sie o siebie zatroszczyc (chcacemu nie dzieje sie krzywda), to jeszcze wymagaja, zeby za pieniadze podatnikow ktos ich chronil przed skutkami ich wlasnych zaniechan
no bo kto to widzial, zeby ceny w taksowce prywatnej ustalal jej wlasciciel i zeby byla wolna konkurencja - rozboj w bialy dzien, zamknac takiego i - nomen omen - zreSocjalizowac

Data: 2010-05-22 11:58:26
Autor: niusy.pl
[NTG]Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu>

[...]

Każdy człowiek w podeszłym nie umie

(chcacemu nie dzieje sie krzywda), to jeszcze wymagaja, zeby za pieniadze podatnikow ktos ich chronil przed skutkami ich wlasnych zaniechan

Jakich znowu zaniechań ? Czy oni taki los sobie zgotowali ? Syna mają to pisze na niusy. Ja też piszę bo to nienormalne jest by państwo było tylko dla zdrowych i sprytnych.

no bo kto to widzial, zeby ceny w taksowce prywatnej ustalal jej wlasciciel i zeby byla wolna konkurencja - rozboj w bialy dzien, zamknac takiego i - nomen omen - zreSocjalizowac

Chodzi o takie taksówki, które nimi nie są a tylko sprawiają wrażenie na ludziach szczególnie w podeszłym wieku albo po prostu będących w potrzebie. I jestem za tym, by takie nietypowe umowy miały większy okres wypowiedzenia.

Data: 2010-05-23 23:48:45
Autor: z
brum pisze:

[...]

Napisz czy głosowałeś za wejściem do UE.
Ja przeciwko ale jak już jesteśmy to wymagam tego co w traktatach jest zapisane. Takie życie. Albo rybki albo akwarium.

Data: 2010-05-24 16:31:54
Autor: J.F.
[NTG]Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisał
[...]

Jest wolna konkurencja, ale sa tez chamskie zagrania.
Czytaj potem kazda umowe, czy malym drukiem nie jest napisane "jesli przelew wplynie w piatek to cene swiadczenia uslugi podnosi sie dziesieciokrotnie przez najblizsze 12 miesiecy".

W USA tez sa znane pozwy konsumentow i ochrona ich przed naciagaczami.

J.

Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie