Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Data: 2010-05-21 16:11:26
Autor: Paweł G±ska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

lepszy numer robili z GG, uruchamiali to GGówno automatycznie w "promocji" na 7 dni i wysyłali SMSa jak zdeaktywować tę GGównian± usługę, jak kto¶ nie zdeaktywował to 5PLN miesięcznie poszło psu w du...budę ;)

jak kto¶ miał karty wsadzone w modemy i nie czytał SMSów (u nas w firmie), to potem 3 miesi±ce trwała reklamacja tej "promocji" i potem cyt. "w drodze wyj±tku" oddali kasę

na szczę¶cie powoli żegnamy się z t± "rewelacyjn±" firm± i jej "rewelacyjn±" obsług± klienta... tak tylko w Erze ;)

ERA = nie polecam!

W odpowiedzi na maila od SDD
z dnia: 2010-05-21 14:32:
Witam

Tonacy brzydkiej sie chwyta - a dodatkowe 2 zl co meisiac jest, jak widac,
nie lada gratka dla PTC, skoro stosuje takie praktyki, jak dzwoneinie
"grajacym automatem" do abonentow i umozliwienie aktywacji uslugo "Granie na
czekanie" jednym przyciskiem.
Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i gadac, a
ze rozmawialem w tym czasie przez drugi telefon nei wiedzialem dokladnei o
czym gadało, a że uslyszalem "wcisnij 1" wcisnalem - i co sie okazalo -
natychmiast polaczenie zostalo zakonczone i przyszedl SMS z informacja, ze
usluga "Granie na czekanie" zostanie aktywywana w ciagu kilku godzin.

Natychmiast zadzwonilem zjebac konsultanta (w mojej obecnej taryfie Pakiet
Biznes 20 na szczescie jest to gratis... - pardon, platne w takiej samej
wysokosci jak rozmowy przychodzace).
Konsultantka - widocznie juz przeszkolona i doswiadczona w tej kwestii
zaczela sie rzucac, ale w koncu poinformowala, zeby wyslac SMS o tresci NIE
na numer 80333, co faktycznie poskutkowalo SMSem informujacym o dezaktywacji
uslugi.
Niesmak jednak pozostal.
Coz, umowe mam na czas neokreslony, wiec jak sie miarka przebierze... - to
zegnaj Gienia

Pozdrawiam
SDD




--
Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-05-21 17:13:55
Autor: J.F.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Użytkownik "Paweł G±ska" <ch03@op.pl> napisał w
lepszy numer robili z GG, uruchamiali to GGówno automatycznie w "promocji" na 7 dni i wysyłali SMSa jak zdeaktywować tę GGównian± usługę, jak kto¶ nie zdeaktywował to 5PLN miesięcznie poszło psu w du...budę ;)
jak kto¶ miał karty wsadzone w modemy i nie czytał SMSów (u nas w firmie), to potem 3 miesi±ce trwała reklamacja tej "promocji" i potem cyt. "w drodze wyj±tku" oddali kasę

A nie bylo tak ze tylko tym ktorzy sie na jakas tam promocje zgodzili ?
Czytac regulaminy.

ERA = nie polecam!

No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.

J.

Data: 2010-05-22 22:34:44
Autor: Paweł G±ska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F.
z dnia: 2010-05-21 17:13:
Użytkownik "Paweł G±ska" <ch03@op.pl> napisał w
lepszy numer robili z GG, uruchamiali to GGówno automatycznie w
"promocji" na 7 dni i wysyłali SMSa jak zdeaktywować tę GGównian±
usługę, jak kto¶ nie zdeaktywował to 5PLN miesięcznie poszło psu w
du...budę ;)
jak kto¶ miał karty wsadzone w modemy i nie czytał SMSów (u nas w
firmie), to potem 3 miesi±ce trwała reklamacja tej "promocji" i potem
cyt. "w drodze wyj±tku" oddali kasę

A nie bylo tak ze tylko tym ktorzy sie na jakas tam promocje zgodzili ?
Czytac regulaminy.
ale jaki regulamin??

wł±czyli bez żadnej naszej "ingerencji/potwierdzenia" GG w dniu 1 stycznia 2010 na 7 dni próbnych wysyłaj±c SMSa (do modemów?! <rotfl>), że usługa po 7 dniach będzie płatna 5PLN miesięcznie, potem zaczęli kasować te 5PLN i zorientowałem się (bo to ja odpowiadam za finanse tych kart), że co¶ dziwnie znika kasa i po ¶ledztwie wewnętrznym i przejrzeniu skrzynek z SMSami doszedłem co to i te palanty zamiast to wył±czyć od razu, wozili się z nami jeszcze 3 miesi±ce


ERA = nie polecam!

No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.
bo masz jedn± kartę, jak pisałem jak kto¶ ma jedn± kartę to obsługa jest ok, jak 200 to dno i metr mułu, i widać oni nie lubi± jak kto¶ ma więcej niż jedn± ich kartę... no i już powoli zbliżamy się do tego poziomu, handlowiec z konkurencji się ucieszył :]

--
Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-05-23 10:41:35
Autor: J.F.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
On Sat, 22 May 2010 22:34:44 +0200,  Paweł G±ska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F.
No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.
bo masz jedn± kartę, jak pisałem jak kto¶ ma jedn± kartę to obsługa jest ok, jak 200 to dno i metr mułu, i widać oni nie lubi± jak kto¶ ma więcej niż jedn± ich kartę...

No ale co - jak ktos ma 200 kart to mu wlaczaja GG, a jak ma jedna to
nie ? Po prostu trafiles na jakis wybryk czy pomylke .. no coz, jak ktos ma
200 kart, to moze co tydzien trafia na jakis wybryk :-)

J.

Data: 2010-05-23 11:19:18
Autor: Paweł G±ska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F.
z dnia: 2010-05-23 10:41:
On Sat, 22 May 2010 22:34:44 +0200,  Paweł G±ska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F.
No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.
bo masz jedn± kartę, jak pisałem jak kto¶ ma jedn± kartę to obsługa jest
ok, jak 200 to dno i metr mułu, i widać oni nie lubi± jak kto¶ ma więcej
niż jedn± ich kartę...

No ale co - jak ktos ma 200 kart to mu wlaczaja GG, a jak ma jedna to
nie ?

Po prostu trafiles na jakis wybryk czy pomylke .. no coz, jak ktos ma
200 kart, to moze co tydzien trafia na jakis wybryk :-)
ok, trafiłem na wybryk/pomyłkę, to czemu reklamacja z problemami trwała 3 miesi±ce i to ja miałem udowadniać, że nie mam garba?

ja tu piętnuję DNO obsługi klienta w ERZe, a nie to że kretyńsko co¶ wł±czyli i potem sami nie potrafili doj¶ć gdzie komu i po co, i jeszcze zasłaniali się setk± paragrafów?

ja bym powiedział w 24h "przepraszamy, już wył±czyli¶my, kasę oddali¶my", a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie wyja¶nili czy ja mam w modemach obowi±zek czytania SMSów?? tylko odpisali mi w dwuekranowym elaboracie, że więcej do mnie nie odpisz±.. czyt. "sp....laj", no i to robimy, konkurencja odpisuje w 15 minut i na razie większych problemów nie było... ale czekam ;)

więc ok, mogę polecić komu¶ kto chce mieć _jedn±_ kartę u nich, wszystkie firmy z nami współpracuj±ce zostały poinformowane, że zerwali¶my z nimi współpracę i dlaczego

--
Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-05-23 11:25:18
Autor: J.F.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
On Sun, 23 May 2010 11:19:18 +0200,  Paweł G±ska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F.
Po prostu trafiles na jakis wybryk czy pomylke .. no coz, jak ktos ma
200 kart, to moze co tydzien trafia na jakis wybryk :-)
ok, trafiłem na wybryk/pomyłkę, to czemu reklamacja z problemami trwała 3 miesi±ce i to ja miałem udowadniać, że nie mam garba?

ja bym powiedział w 24h "przepraszamy, już wył±czyli¶my, kasę oddali¶my",

Wiesz, ty masz jednego klienta, czy moze 200, a oni maja 10 mln.
Trzeba nad tym jakos zapanowac, nie mozna w 24h wycofywac :-)

a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie wyja¶nili czy ja mam w modemach obowi±zek czytania SMSów?? tylko odpisali mi w dwuekranowym elaboracie, że więcej do mnie nie odpisz±.. czyt. "sp....laj", no i to robimy, konkurencja odpisuje w 15 minut i na razie większych problemów nie było... ale czekam ;)

Bo to sie nadaje do UKE :-)

więc ok, mogę polecić komu¶ kto chce mieć _jedn±_ kartę u nich,

Nie - ja moge polecic, Ty nie powinienes :-)

J.

Data: 2010-05-23 20:12:51
Autor: Paweł G±ska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F.
z dnia: 2010-05-23 11:25:
On Sun, 23 May 2010 11:19:18 +0200,  Paweł G±ska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F.
Po prostu trafiles na jakis wybryk czy pomylke .. no coz, jak ktos ma
200 kart, to moze co tydzien trafia na jakis wybryk :-)
ok, trafiłem na wybryk/pomyłkę, to czemu reklamacja z problemami trwała
3 miesi±ce i to ja miałem udowadniać, że nie mam garba?

ja bym powiedział w 24h "przepraszamy, już wył±czyli¶my, kasę
oddali¶my",

Wiesz, ty masz jednego klienta, czy moze 200, a oni maja 10 mln.
Trzeba nad tym jakos zapanowac, nie mozna w 24h wycofywac :-)
chodzi Ci o to, że z tych okradzionych 10 mln klientów tylko kilku to GGówno reklamowało, a reszta jest dojona po 5PLN miesięcznie nawet o tym nie wiedz±c? :]

to tym bardziej tym co reklamowali oddałbym w 24h, żeby smród nie poszedł i żeby reszta się nie zorientowała... tak tylko w Erze ;)


a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie
wyja¶nili czy ja mam w modemach obowi±zek czytania SMSów?? tylko
odpisali mi w dwuekranowym elaboracie, że więcej do mnie nie odpisz±..
czyt. "sp....laj", no i to robimy, konkurencja odpisuje w 15 minut i na
razie większych problemów nie było... ale czekam ;)

Bo to sie nadaje do UKE :-)
UKE wali ich kar±, a oni doj± w inny sposób tę resztę klientów, żeby te kary zapłacić, bo zyski kradnie ta góra co j± Solorz z pierdla wyci±gn±ł


więc ok, mogę polecić komu¶ kto chce mieć _jedn±_ kartę u nich,

Nie - ja moge polecic, Ty nie powinienes :-)
będę polecał... wrogom i konkurencji ;P

--
Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-05-23 20:35:21
Autor: J.F.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
On Sun, 23 May 2010 20:12:51 +0200,  Paweł G±ska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F.
ja bym powiedział w 24h "przepraszamy, już wył±czyli¶my, kasę
oddali¶my",
Wiesz, ty masz jednego klienta, czy moze 200, a oni maja 10 mln.
Trzeba nad tym jakos zapanowac, nie mozna w 24h wycofywac :-)
chodzi Ci o to, że z tych okradzionych 10 mln klientów tylko kilku to GGówno reklamowało, a reszta jest dojona po 5PLN miesięcznie nawet o tym nie wiedz±c? :]

Nie, o to ze na wszystko masz Procedury, a i obiektywnie system jest
skomplikowany i w 24h nie da sie naprawic.

Natomiast przypominasz sobie zeby ktos inny na grupie na to GG
narzekal ? Wcale tym 10 mln nie wlaczono ?
to tym bardziej tym co reklamowali oddałbym w 24h, żeby smród nie poszedł i żeby reszta się nie zorientowała... tak tylko w Erze ;)

W TP kiedys szesc miesiecy z rzedu reklamowalem.

a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie
wyja¶nili czy ja mam w modemach obowi±zek czytania SMSów?? [...]
Bo to sie nadaje do UKE :-)
UKE wali ich kar±, a oni doj± w inny sposób tę resztę klientów, żeby te kary zapłacić, bo zyski kradnie ta góra co j± Solorz z pierdla wyci±gn±ł

Ale juz musza kombinowac. I w koncu ktos dojdzie do wniosku ze
prosciej bedzie przestrzegac dobrych zwyczajow.

J.

Data: 2010-05-23 21:24:09
Autor: Paweł G±ska
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F.
z dnia: 2010-05-23 20:35:
Nie, o to ze na wszystko masz Procedury, a i obiektywnie system jest
skomplikowany i w 24h nie da sie naprawic.
naprawić? hmmm... wył±czyć i oddać kasę? da się w 24h, sprawdzone innym kanałem :]
co więcej da się w 15 minut i maj± na to procedury, też sprawdzone innym kanałem, inny kanał = udawanie klienta indywidualnego :]

Natomiast przypominasz sobie zeby ktos inny na grupie na to GG
narzekal ? Wcale tym 10 mln nie wlaczono ?
zdecydowana większo¶ć z tych 10 mln (aż tylu używa kart BC?) nawet nie wie, że ma to GGówno wł±czone i kasuj± ich 5PLN miesięcznie <lol>


to tym bardziej tym co reklamowali oddałbym w 24h, żeby smród nie
poszedł i żeby reszta się nie zorientowała... tak tylko w Erze ;)

W TP kiedys szesc miesiecy z rzedu reklamowalem.
telekomunę to ja pożegnałem ładnych parę lat temu też z awantur± :D


a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie
wyja¶nili czy ja mam w modemach obowi±zek czytania SMSów?? [...]
Bo to sie nadaje do UKE :-)
UKE wali ich kar±, a oni doj± w inny sposób tę resztę klientów, żeby te
kary zapłacić, bo zyski kradnie ta góra co j± Solorz z pierdla wyci±gn±ł

Ale juz musza kombinowac. I w koncu ktos dojdzie do wniosku ze
prosciej bedzie przestrzegac dobrych zwyczajow.
ale kto? bok? ich szefowie? to trzeba by najpierw zaorać i posiać na nowo ;)

--
Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-05-21 17:20:21
Autor: .Zykfryd.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
W dniu 2010-05-21 16:11, Paweł Gąska pisze:

na szczęście powoli żegnamy się z tą "rewelacyjną" firmą i jej
"rewelacyjną" obsługą klienta... tak tylko w Erze ;)

ERA = nie polecam!


Tylko przypadkiem nie przejdźcie do P4 (Play) bo zatęsknicie za Era szybciej niż się wydaje. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

Data: 2010-05-21 17:53:57
Autor: Tomek
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> napisał

Tylko przypadkiem nie przejdźcie do P4 (Play) bo zatęsknicie za Era szybciej niż się wydaje.

Jakiś argument czy tylko tak to sobie napisałeś, bo nie umiałeś nic innego?

Data: 2010-05-22 16:55:58
Autor: .Zykfryd.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
W dniu 2010-05-21 17:53, Tomek pisze:

Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> napisał

Tylko przypadkiem nie przejdźcie do P4 (Play) bo zatęsknicie za Era
szybciej niĹĽ siÄ™ wydaje.

Jakiś argument czy tylko tak to sobie napisałeś, bo nie umiałeś nic innego?


Zadzwoń raz do ich biura obsługi klienta i będziesz wiedział czemu tak napisałem. Spróbuj używać ich telefonu w podróży i zobaczysz jaki zasięg miała Era i Plus we wczesnych latach 90-tych, oczywiście zaraz mi powiesz że jest Roaming Plusa i w teorii wszystko jest OK, tylko że Play notorycznie blokuje możliwość logowania się do Plusa. No i na dokładkę super szybki Play on-line (w dzień ok. 50kb/s w sieci teoretycznie HSDPA) o zasięgu zbliżonym do domowego wifi. Wymieniać dalej czy już Ci starczy?

Data: 2010-05-21 18:25:26
Autor: Piotr M
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
W dniu 21 maja 2010 17:20, .Zykfryd. pisze:

ERA = nie polecam!


Tylko przypadkiem nie przejdźcie do P4 (Play) bo zatęsknicie za Era
szybciej niż się wydaje. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

PrzejdĹş do Play to zmienisz zdanie.
Bo tym powiedzeniu Play jest wyjątkiem do reguły :P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - SzukaĹ‚em, ale nie znalazĹ‚em."

Data: 2010-05-22 17:00:01
Autor: .Zykfryd.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
W dniu 2010-05-21 18:25, Piotr M pisze:

PrzejdĹş do Play to zmienisz zdanie.
Bo tym powiedzeniu Play jest wyjątkiem do reguły :P


Dziękuje już byłem i mi wystarczy, zarówno Play on-line jak i ich usługi telefoniczne, nie wspomnę już o biurze obsługi klienta przekonały mnie że jednak mój operator najgorszy nie jest i nawet era z której wypisałem się kilka lat temu z powodu kiepskiej jakości usług i wysokich cen wyrasta przy Play na super przyjaznego klientowi i niezwykle zaawansowanego technicznie.

Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona