Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Data: 2010-05-21 17:08:03
Autor: J.F.
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:ht5ugi$8hs$1news.onet.pl...
Tonacy brzydkiej sie chwyta - a dodatkowe 2 zl co meisiac jest, jak widac, nie lada gratka dla PTC

No wiesz, przy abonamentach po 15 zl, to 2 zl jest sporym zyskiem :-)

Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac i gadac, a ze rozmawialem w tym czasie przez drugi telefon nei wiedzialem dokladnei o czym gadało, a że uslyszalem "wcisnij 1" wcisnalem - i co sie okazalo -

Takie czasy - czytac co sie podpisuje, sluchac co mowia ..

Niesmak jednak pozostal.
Coz, umowe mam na czas neokreslony, wiec jak sie miarka przebierze... - to zegnaj Gienia

Myslisz ze gdzie indziej bedzie lepiej ?

Przed laty jak uslyszalem ile sie w Europie wtedy zachodniej zarabia na dzwonkach, to jakies horendalne kwoty byly. Nie odpuszcza :-)

J.

Data: 2010-05-21 17:54:17
Autor: Jingiel
Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie

Dzis zadzwonilo takei "cus" z numeru 608925333 i cos zaczelo grac

A  jak ci powiedzą, żebyś poszedł i wyskoczył z okna to pójdziesz i skoczysz? To cos przystawiło ci pistolet do głowy? Za głupotę sie płaci. Wiele firm stosuje rózne sztuczki. akurat era w tym nie jest osodobniona.

Jingiel

Data: 2010-05-21 19:34:18
Autor: SDD

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht67kk$6ni$1news.onet.pl...
[...]

No akurat u mnie te 2 zl zostalyby wchloniete przez kwote abonamentu - zostaje mi kilka zl luzu.
Ten numer trzymam  in dlatego, ze kilka lat temu przy przedluzaniu umowy dostalem 90 minut ekstra, ktore sa pomimoi ze aneks dawno (ok 4 lata temu) sie skonczyl. Minuty ekstra wciaz sa + 40 minut ktore mam z Ery Premii sprawiaja, ze 130 minut  za 24,40 , ktore pochlania takze oplaty za uslugi dodatkowe jest calkiem przyzwoita oferta.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-21 20:05:28
Autor: tl

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:ht6g6q$vao$1news.onet.pl...

sie skonczyl. Minuty ekstra wciaz sa + 40 minut ktore mam z Ery Premii sprawiaja, ze 130 minut  za 24,40 , ktore pochlania takze oplaty za uslugi dodatkowe jest calkiem przyzwoita oferta.

W playu masz to samo za 14,5 pln.

Data: 2010-05-21 20:06:59
Autor: SDD

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht6i17$4ki$1news.onet.pl...

W playu masz to samo za 14,5 pln.

Oczywiscie numer stacjonarny w komorce i e-mail z powiadamianiem SMSem rowniez jest w tej cenie?
Jesli tak, zaraz dzwonie i zmieniam operatora.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-22 11:09:57
Autor: tl

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:ht6i43$4t5$1news.onet.pl...

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht6i17$4ki$1news.onet.pl...

W playu masz to samo za 14,5 pln.

Oczywiscie numer stacjonarny w komorce

Mam voipa na frycku i czteroosobową rodzinę więc nie widzę potrzeby stosowania
tego rozwiązania w moim przypadku. Stacjonarny musi zostać w domu dla pozostałych osób.

i e-mail z powiadamianiem SMSem
rowniez jest w tej cenie?

A to już podpada pod niewolnictwo/uzaleznienie. Jeśli czekam na @ to od czasu do czasu (np. godzina ?)
łączę się ze skrzynką przy pomocy pakietu ale pocztę sprawdzam wieczorem tak jak skrzynkę
"analogową" po przyjściu do domu.

Jesli tak, zaraz dzwonie i zmieniam operatora.

Takiego uzależnienia jeszcze nie wspierają ;-)

Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie