Chamstwo Millenium - Amex

Data: 2016-11-18 17:41:03
Autor: J.F.
Chamstwo Millenium - Amex
Użytkownik "Imka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1acswuxuqe608$.wkbu7wxrz8a2.dlg@40tude.net...
Ktoś poleci jakiegoś MasterCarda?
Opada ING, mBank, Alior, Citi i Mille ;>

W BZWBK jakas promocja kredytowek, nie korzystalem, to nie polece, ale "dozywotnio bezplatna" kusi.

M.in Karta kredytowa World MasterCard
Gdzie nie ma oplaty za przewalutowanie.
(ale jest po kursie banku)

http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-kredytowe/karta-world-mastercard/karta-kredytowa-world-mastercard.html

Ale w banku chyba dodatkowe promocje.

J.

Data: 2016-11-18 20:56:23
Autor: Imka
Chamstwo Millenium - Amex
Dnia Fri, 18 Nov 2016 17:41:03 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Thx :)
Przebrnęłam przez regulamin promocji i nie widzę haczyka. Wzrok mi się
popsuł czy nie ma? ;)
Żadnych obowiązkowych zgód na telemielenie? Czuję się zaniepokojona...

--
Imka

Chamstwo Millenium - Amex