Chamstwo , czy kolejna ofiara choroby ?

Data: 2010-11-28 18:03:30
Autor: Krzysztof
Chamstwo , czy kolejna ofiara choroby ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:icu0qb$q9a$1news.onet.pl...
Blaszczak powiada , ze " Komorowski zostal wybrany na prezydenta przez nieporozumienie " !.
Pan błaszczak "nieporozumienie" ma jakieś watpliwości do wyboru dokonanego przez Naród ? To niech zmieni państwo.

K.

Data: 2010-11-28 17:11:30
Autor: obserwator
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Pan błaszczak "nieporozumienie" ma jakieś watpliwości do wyboru dokonanego przez Naród ? To niech zmieni państwo.

Narod? Jakas niewielka czesc narodu wybrala safandule zdalnie sterowana przez
WSI i proruskie sluzby. Pan Blaszczyk moze miec watpiliwosci, bo jest
czlonkiem partii opozycyjnej. To ty zmien panstwo, bo nie jestes Polakiem
zanim ci nie obetna nie tylko jaj.

Data: 2010-11-28 18:53:18
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w niedziela, 28 listopada 2010 18:11, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
cała checa w tym, że jak ktoś będący "prawdziwym Polakiem" chce przekonać do swoich
racji to najpierw obraża "Bogu ducha winnych" członków społeczeństwa polskiego. jak
masz zamiar przekonać do swoich racji większą część społeczeństwa skoro
mówisz: "jesteście głupi, słabi i poddani manipulacji i będzie tak do tej pory
dopóki nie zaufacie mi i nie zaczniecie wybierać tego kogo wam wskażę"? czy po takim
wstepie przekonałbyś kogoś do swoich racji :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-28 19:10:35
Autor: Krzysztof

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icu2g2$gup$1inews.gazeta.pl...
> [...]

WSI i proruskie sluzby. Pan Blaszczyk moze miec watpiliwosci, bo jest
czlonkiem partii opozycyjnej. To ty zmien panstwo, bo nie jestes Polakiem
Taaaak , wolaku , błaźnij się dalej.

K.

Data: 2010-11-28 19:41:11
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

WSI i proruskie sluzby. Pan Blaszczyk moze miec watpiliwosci, bo jest
czlonkiem partii opozycyjnej. To ty zmien panstwo, bo nie jestes Polakiem

Dokładnie taka sama część narodu (ilościowo) wybrała poprzedniego, smoleńskiego prezydenta, niedouku!

Data: 2010-11-28 20:26:34
Autor: pluton
> [...]
Polakiem
> zanim ci nie obetna nie tylko jaj.

Dokładnie taka sama część narodu (ilościowo) wybrała poprzedniego,

Ale okoliczności były diametralnie inne. Kiedy wybierano Lecha, to
WSI i proruskie sluzby były po pierwsze nieprzygotowane, a po drugie
nie spodziewały się takich wyników.

W tych wyborach wyciągnęli wnioski z poprzednich i spacyfikowali
różnymi sposobami tych, co chcieli głosować na wariata:
część zastraszyli, część wywieźli na Syberię, kilkanaście
tysięcy zaginęło bez śladu (jestem pewien, że ich wymordowali),
kolejne kilkanaście zmuszono do emigracji.

Nullification

Data: 2010-11-29 10:14:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icuacd$frb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

tysięcy zaginęło bez śladu (jestem pewien, że ich wymordowali),
kolejne kilkanaście zmuszono do emigracji.

Psychiatryk niezbędnie tobie potrzebny.

Data: 2010-11-29 15:51:06
Autor: cirrus
[...]

Uzasadnienie godne patentowanego kretyna.

--
stevep

Data: 2010-11-29 10:16:30
Autor: cyc
[...]

Znowu sie nachlales albo nacpales i zyjesz w wyimaginowanym swiecie ?.
Przciez to nie konus zostal wybrany !! , ten dostal od narodu kopa w kuper az pierze polecialy !.

cyc

Chamstwo , czy kolejna ofiara choroby ?