Chamstwo i bezczelnosc pisolubcow i samych pisowcow przechodzi ludzkie pojecie 1.

Data: 2010-12-09 17:15:41
Autor: cyc
Chamstwo i bezczelnosc pisolubcow i samych pisowcow przechodzi ludzkie pojecie 1.
To ie miesci sie juz w kategoriach opozycyjnej krytyki , to chamstwo do potegi , to iscie faszystowska nienawisc i pozbawione ludzkich cech dranstwo ..
To co wypisuja o prezydentowej , o przydnecie o premierze nigdy dotad nie ialao miejsca . Nigdy !!. Nawet Jaruzelski , Kwasniewski nie byl w tak chamski spsob traktowany jak teraz czynia to pisochamy .
Konusy , jak jeden , tak i drugi byli poddawani miazdzacej krytyce bo bylo tez za co ale nikt , nigdy nie posunal sie do takiego chamstwa z jakim dzisiaj mamy do czynienia na grupie niemal codziennie a ktore opisuje wymienionych .
Po prostu dzicz !! .
Nie unikalem krytycznych ocen wobec bylego prezydenta i premiera , nie unikali ich rowniez inni ale czegos takiego co dzisiaj reprezentuje np. jakis cham jaksa ale nie tylko on ,  nigdy nie bylo 1. Dostawalo sie Walesie , dostawalo Kwasniewskiemu i Jaruzelskiemu , co przeciez w demokracj jest dopuszcalne ale znowu podkreslam takiego czgos , co dzisiaj wprowadzilo na "rynek " pisochamstwo nigdy nie bylo .
Powtorze , dzicz , dzickie pola , chlew !!.

cyc

Data: 2010-12-09 10:10:11
Autor: HaMMeR
.
[...]

A moze bys sprzedawczyku. zamknal swoj dziub, bo sie ostatnio
rozpaskudziles
jak POwskie goo..no na bucie!
Co  cie tak osmiela szmato? TWOI WRACAJA, ty lajdacki czerwony
pajaku??
Czuj sie opluty lajzo!

Data: 2010-12-09 19:38:07
Autor: mastodont
Chamstwo i bezczelnosc pisolubcow i samych pisowcow przechodzi ludzkie pojecie 1.
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:63a828ce-613b-43e3-90b3-baeeadf4d9a4k13g2000vbq.googlegroups.com...
On 9 Gru, 17:15, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Co sie dziwisz? PiS w rozpadzie, zawlaszczanie panstwa udowodnione czarno na bialym....pozostal skowyt i bezsilny wulgaryzm.

Strach oblecial?

Data: 2010-12-09 13:37:44
Autor: HaMMeR
On 9 Gru, 19:38, "mastodont" <mastod...@op.pl.invalid> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:63a828ce-613b-43e3-90b3-baeeadf4d9a4k13g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]

> rozpaskudziles
> jak POwskie goo..no na bucie!
> Co  cie tak osmiela szmato? TWOI WRACAJA, ty lajdacki czerwony

Strach oblecial?

Strach, to wam towarzyszy bez ustanku, Masturbant.., sorry Mastodont!
I tak juz wam to zostanie..;) Sluzalcze gnidy

Data: 2010-12-09 19:43:45
Autor:
Chamstwo i bezczelnosc pisolubcow i samych pisowcow przechodzi ludzkie pojecie 1.
On Thu, 9 Dec 2010 19:38:07 +0100, "mastodont"
<mastodont@op.pl.invalid> wrote:

> [...]

> rozpaskudziles
> jak POwskie goo..no na bucie!
> Co  cie tak osmiela szmato? TWOI WRACAJA, ty lajdacki czerwony

Strach oblecial?

 prosze, prosze. hammerek dolaczyl do zgrai opluwaczy.  jakiz z niego bohater! kundel ujadajacy zza plotu!

Data: 2010-12-09 13:35:21
Autor: HaMMeR

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

A ty jak byles glupi tak i nim juz zostaniesz.., jestes przykladem
'wyborczego nawozu' pod zasiew wszelkiej politycznej i wrogiej
Polsce lobuzerii. A najsmieszniejsze jest to, ze z tego sobie nie
zdajesz
zupelnie sprawy i puszysz sie jak dziwka co zwinela klientowi portfel.
Nie stac ciebie, oraz takichj przymulow jak ty na obiektywne
spojrzenie
komu sluzycie i ..za co! Jestescie odpadem i i sami to dobrze wiecie
tylko
nie chcecie sie sami do tego przyznac, a niektorzy z was, jak np.
kalecki
jest debilem do kwadratu i cale jego szczescie, bo gdyby raptem
'trysnelo mu'
jakims zdrowym pomyslunkiem, to musialby sobie strzelic w leb...
TY rowniez wymozdzku masz jakis taki wymuszony usmieszek, no i nie
dziwota,
bowiem jestes pojemnikiem na polityczne ekskrementy, wiec ci rylo
wykreca
poteznie.
Krotko piszac, biedne i usluzne kelnerkie wafle, zal mi was.., ale
tylko ociupinke,
bo zasluzyliscie solidnie na pogarde otoczenia i ta pogarda was juz
nie opusci...
Henio sprzedawczyk, 'hujwejbin' POwski, przyjaciel rosjan i niemcow..,
slowem,
taniutki doopodajca ...

Data: 2010-12-09 17:49:20
Autor: raff
Chamstwo i bezczelnosc pisolubcow i samych pisowcow przechodzi ludzkie pojecie 1.
:*

A Krwawa Mary to pewnie wypadek przy pracy.

Ale kwiiicz, cycu, kwicz.

R.

Data: 2010-12-10 00:30:49
Autor: Jaksa
On Thu, 09 Dec 2010 17:15:41 +0100, cyc <ja@ja.pl> wrote:

[...]

Wypraszam sobie, by jakas belkoczaca pijaczyna mi ublizala.

Jaksa

Data: 2010-12-10 13:19:37
Autor: cyc

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:idqvbf$46e$1news.onet.pl...
[...]

Nie bede nawet probowal personalnie odniesc sie do postow pisochamow bo wymowa ich opinii mowi sama za siebie .
To dzicz , bezrozumne chamstwo i prawde mowiac odczlowieczenie !!.
Tacy sa pisowszczycy i pisolubcy !.
Dno , jak napisalem , dzicz , dzikie pola i chlew !.

cyc

Data: 2010-12-10 13:25:35
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:idt5ss$fc6$1news.onet.pl...

[...]

chodzi ci o tego kryla?
kryl jest zdrowy, jak tran!
to nie to samo co nazywac urzedujacego prezydenta pijakiem i proponowac go zastrzelic i obedrzec ze skory.
pelny wersal w pisie.
A chamy z PO i SLD kwicza jak swinie w chlewie!

Chamstwo i bezczelnosc pisolubcow i samych pisowcow przechodzi ludzkie pojecie 1.