Chamstwo i buractwo nie ma barw

Data: 2016-03-25 09:27:29
Autor: mkarwan
Chamstwo i buractwo nie ma barw
Katarzyna Kukieła, właścicielka hotelu na krakowskim Rynku, znana z ataków na prezydenta Andrzeja Dudę, znów nadciąga.
Tym razem na swoim profilu na Facebooku, fanka Platformy i KOD-u, napisała, że gościła prezydenta wraz z senatorami Stanów Zjednoczonych.
(...)Katarzyna Kukieła chwali się "swoim korytem" i zamiast dziękować za promocję swojego hotelu, obsmarowuje prezydenta.
"Napisałam w komentarzach na tablicy PADa, pod linkiem z transmisją z Wenzla.
Tyle mogłam zrobić.
Jestem oczywiście współwłaścicielem, ale to tam, na tamtej tablicy, nie ma znaczenia.
"Panie prezydencie jadłeś dzisiaj kolację i spotykałeś się z senatorami Stanów Zjednoczonych w moim hotelu.
Czy nadal ty i twój elektorat uważacie, że ja jestem w KOD i od 3.grudnia protestuję pod TK i biorę udział we wszystkich marszach i manifestacjach dlatego, że oderwaliście mnie od, jak to elegancko i typowo po waszemu określiliście, koryta?!!!
Mam nadzieję, sądząc po zadowolonej pańskiej minie, że jedzenie z mojego koryta wszystkim smakowało, a wnętrza i ich wystrój do gustu przypadły.
I proszę pamiętać, rzucając słowa o dojnej ojczyźnie, że dla niektórych Ojczyzna to coś bardzo cennego i słowa wypowiedziane przez pana ranią.
Bo Polska jest ważna, a Konstytucja niepodważalna" - czytamy na profilu facebookowym.

- Na miejscu otoczenia PAD nie ryzykowałbym org. spotkań z udziałem prezydenta w hotelu pani Katarzyny Kukieły z KOD.
Może napluć do kawy. - pisze na Twitterze Krzysztof Karnkowski

- Czy ja śnię? Kobieta goszcząca PAD i senatorów USA ma promocję na pół świata, a obsobacza swego głównego gościa? - komentuje Stanisław Janecki
- Już wiem, w jakim miejscu w Krakowie moja noga nie postanie.
I nie ma to nic współnego z KOD.
Chamstwo i buractwo nie ma barw. - dodaje

- Ktoś w Kancelarii bardzo dał ciała, przecież ta pani była już bohaterką medialnego shitstormu z listem do PBK. - pisze Kataryna
źródło http://www.fronda.pl/a/Tak-goscila-Prezydenta-i-na-facebooku-naplula-mu-do-zupy,68206.html

Chamstwo i buractwo nie ma barw