Chamstwo i prostactwo....

Data: 2009-07-18 01:05:25
Autor: Tzva Adonai
Chamstwo i prostactwo....
"Wulgarni bez powodu - tacy są Polacy", "chamstwo i prostactwo" -
takie opinie na temat Polaków przeważają w kwestii zachowań rodaków za
granicą.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Polacy-za-granica-- -wulgarni-bez-powodu,wid,11323201,wiadomosc.html?ticaid=1867a

Data: 2009-07-18 02:51:25
Autor: Antenka
Chamstwo i prostactwo....
WP. pl to trybuna najzacieklejszego  antypolonizmu Tzvelek.

Antenka

Data: 2009-07-18 12:35:52
Autor: mkarwan
Chamstwo i prostactwo....

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:3f00a4fc-a811-4c18-98c6-93de197563b7h21g2000yqa.googlegroups.com...
WP. pl to trybuna najzacieklejszego  antypolonizmu Tzvelek.

Mam cie uznac za smiecia wspierajacego tego antypolskiego smiecia i spamera?

Data: 2009-07-18 15:46:35
Autor: boukun
Chamstwo i prostactwo....

Uzytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h3s8mg$klt$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Buuaaahhhaaahhhaaa. Antenka sie mkarwanowi nie podporzadkowala i zostala smieciara.

boukun

Data: 2009-07-18 13:42:38
Autor: MH
Chamstwo i prostactwo....
[...]

Niestety taka jest prawda. Inne nacje też nie są coprawda idealne , ale fakt
faktem.. W/g mnie zajmujemy w tym niechlubnym rankingu 2-gie miejsce zaraz po
ruskich. Zresztą .. , wystarczy prześledzić kilka wątków na psp. Liderami w
chamstwie i prostactwie są oczywistaoczywistość wielbiciele (przedstawiciele ??)
PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI. MH

Data: 2009-07-18 13:44:33
Autor: Tzva Adonai
Chamstwo i prostactwo....
chamstwie i prostactwie są oczywistaoczywistość wielbiciele (przedstawiciele ??)
PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI.

Trudno tego nie zauważyć.. Im więcej patriotycznych frazesów na ustach, tym
więcej siana w butach...

Data: 2009-07-18 14:53:34
Autor: MH
Chamstwo i prostactwo....
> chamstwie i prostactwie są oczywistaoczywistość wielbiciele (przedstawiciele ??)
> PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI. Trudno tego nie zauważyć.. Im więcej patriotycznych frazesów na ustach, tym
więcej siana w butach...

... do tego dochodzą elementarne braki w wykształaceniu. Dziedzina wiedzy dowolna..
Ot , taki obraz robola z czasów PRL'u.

MH

Data: 2009-07-19 10:12:19
Autor: konserwator
Chamstwo i prostactwo....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:12d2.00000148.4a61b5a1newsgate.onet.pl...
[...]

mowi sie slomy. Moglbys nauczyc sie nazywac poprawnie to co ci z gumiakow wystaje...

Data: 2009-07-19 10:11:32
Autor: konserwator
Chamstwo i prostactwo....

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:12d2.00000147.4a61b52enewsgate.onet.pl...
[...]

przeciez przedstawiciele/wielbiciele PiS nie czytaja GWna...

Data: 2009-07-18 15:47:35
Autor: boukun
Chamstwo i prostactwo....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:fa29f0b8-4831-4bb0-ae23-a0aa125d82caa7g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Najgorsze chamstwo i buractwo jest z PiSu, a ci famę niosą...

boukun

Data: 2009-07-18 21:38:38
Autor: Piotr
Chamstwo i prostactwo....
Dnia Sat, 18 Jul 2009 15:47:35 +0200, boukun napisał(a):

Najgorsze chamstwo i buractwo jest z PiSu, a ci famę niosą...

He, he, a jakeś to ostatnio kobiecie powiedział, magistrze wałkuńskiej
elegancji, "ruchał cię pies"?
Ze też ci się w ogóle umie ryło otworzyć w takim temacie, prostaczku.
Piotr
No dawaj te swoje pierdzenia "Ooo..."...

Data: 2009-07-18 21:42:56
Autor: boukun
Chamstwo i prostactwo....

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:futv0y88wssp.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Na miano kobiety to trzeba sobie tłuku zasłużyć. Raszple z drutu, wodzirejki nigdy nie będą kobietami. Ty tłuku moherowy zawsze będziesz obracał kota ogonem. Antenka tak tylko sobie ręce trzymała http://www.youtube.com/watch?v=2og9IrgBCT8

boukun

Data: 2009-07-18 17:35:07
Autor: Panslavista
Chamstwo i prostactwo....

[...]

Musi kryptoparchy - srający do szuflad w hotelach w Polsce

Data: 2009-07-19 08:40:52
Autor: jan paszek
Chamstwo i prostactwo....
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
"Wulgarni bez powodu - tacy s=B1 Polacy", "chamstwo i prostactwo" -
takie opinie na temat Polak=F3w przewa=BFaj=B1 w kwestii zachowa=F1 rodak=
=F3w za
granic=B1.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Polacy-za-granica-- -wulgarni-bez-pow=
odu,wid,11323201,wiadomosc.html?ticaid=3D1867a
jak nas tak onas piszą -sami sobie jestemy winni-zacofanie siegaje 966 roku daje osobie  znać!!!!!!

--

Chamstwo i prostactwo....