Chamstwo i prostactwo....

Data: 2009-07-18 02:51:25
Autor: Antenka
Chamstwo i prostactwo....
WP. pl to trybuna najzacieklejszego  antypolonizmu Tzvelek.

Antenka

Data: 2009-07-18 12:35:52
Autor: mkarwan
Chamstwo i prostactwo....

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:3f00a4fc-a811-4c18-98c6-93de197563b7h21g2000yqa.googlegroups.com...
WP. pl to trybuna najzacieklejszego  antypolonizmu Tzvelek.

Mam cie uznac za smiecia wspierajacego tego antypolskiego smiecia i spamera?

Data: 2009-07-18 15:46:35
Autor: boukun
Chamstwo i prostactwo....

Uzytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h3s8mg$klt$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Buuaaahhhaaahhhaaa. Antenka sie mkarwanowi nie podporzadkowala i zostala smieciara.

boukun

Chamstwo i prostactwo....